Switch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg een spelcomputer te kopen.
Ik weet het nog niet René.quote:
Daar was je weer mee begonnen dus dit klopt niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, dat speel ik niet. Ik heb namelijk principes.
PS5quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Als je Hotwheels gaat geven moet je zo'n setje met een (lanceer)baan doenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hotwheels, badspeelgoed, regenlaarzen en kinderparaplu.
Dat kan ik zeker aanraden!quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet René.
Maar doorgaans vind ik spelletjes die er kinderachtig uitzien niet heel leuk dus ik denk niet dat het de Switch wordt.
Ik heb een uurtje een proefversie gedaan ja. Ik schaar dat niet onder 'beginnen met'. Maar oke, technisch gezien heb je een puntje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was je weer mee begonnen dus dit klopt niet.
Maar als je inmiddels toch weer gestopt bent dan valt dat een soort van te prijzen!
Zo’n baan hebben ze al... tips van nieuwe Hotwheels zijn welkom... ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je Hotwheels gaat geven moet je zo'n setje met een (lanceer)baan doen
Ik ga sowieso niet de nieuwste spelcomputers kopen, dat vind ik veel te veel geld. Koop dan liever een generatie eerder.quote:
PS5 doen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oh oke dat vergeef ik je dan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje een proefversie gedaan ja. Ik schaar dat niet onder 'beginnen met'. Maar oke, technisch gezien heb je een puntje.
Bedankt vriend. Zo herken je echte vriendenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke dat vergeef ik je dan.
Ik ben trots op je maatNu mijn opmerking niet blijkt te kloppen neem ik het terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd ten zeerste.
Ja om die reden ga ik het ook niet doen en ik weet niet hoe het met je TV zit, maar als je een PS5 wil dan moet je per se weer een 4K televisie kopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet de nieuwste spelcomputers kopen, dat vind ik veel te veel geld. Koop dan liever een generatie eerder.
Te duur.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PS5 doen.
Als je dan ook PSplus neemt heb je gelijk 20 toffe games erbij, waaronder het meesterwerk God of War.
Oh, ga er sowieso ook geen nieuwe tv voor kopen nee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja om die reden ga ik het ook niet doen en ik weet niet hoe het met je TV zit, maar als je een PS5 wil dan moet je per se weer een 4K televisie kopen
Dan ben je 800 euro kwijt in totaal ofzo om te gamen, dat vind ik allemaal wat overdreven.
Nog geen 4K TV hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja om die reden ga ik het ook niet doen en ik weet niet hoe het met je TV zit, maar als je een PS5 wil dan moet je per se weer een 4K televisie kopen
Dan ben je 800 euro kwijt in totaal ofzo om te gamen, dat vind ik allemaal wat overdreven.
Je hebt helemaal geen 4k tv nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tips over welke Hotwheel auto? Tenzij je neefjes een duidelijke voorkeur hebben voor een soort auto valt daar niet veel over te tippen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zo’n baan hebben ze al... tips van nieuwe Hotwheels zijn welkom... ik heb geen flauw idee.
Lijkt me sterk dat hij geen 1080 kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik geen normale TV kijk, op VI na. Netflix, Prime, Apple TV+ streamen allen uiteraard gewoon in 4K.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, wordt vrijwel geen programma in 4K uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |