Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.quote:
Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.
Deze is beter.
Iewlquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.
Deze is beter.
Hier wordt geen bagger gepostquote:
Het is even een wat rustige periode ja. Maar beter dan het inhoudsloze gebraak in DTSquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:42 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Want hier wordt gewoon niet gepost bedoel je?
ONZ SC de nieuwe GRTDquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is even een wat rustige periode ja. Maar beter dan het inhoudsloze gebraak in DTS
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uitquote:
jep :/quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uit
Vlogen soms 10 topics per nacht doorheen daar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uit
Ja maar daar post Phoenyxquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:27 schreef pfefferkatze het volgende:
misschien is het snachts gewoon te gefragmenteerd?
hier is ook een onz sc: ONZ / Pre-nachtbagger #1266 Nog even snel voor de nacht
Nou jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlogen soms 10 topics per nacht doorheen daar.
Maar nu hebben al die mensjes een leven.
Ruziemaken met @Elan zag ik niet echt als een discussie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Discussies tot smorgens vroeg was ook niet best
quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruziemaken met @:Elan zag ik niet echt als een discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |