Rydz, hopelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:57 schreef wimderon het volgende:
Dolan vliegt eruit met 100 gemiddeld, wie moet Jermaine nog van de Grand Slam houden?
Als Wit of Gurney ofzo vandaag wint hebben we de oplossing te pakken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:57 schreef wimderon het volgende:
Dolan vliegt eruit met 100 gemiddeld, wie moet Jermaine nog van de Grand Slam houden?
En wie schuift er door als Ryan zich via de Pro Tour plaatst?quote:
berry (niet dat het gaat gebeuren)quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie schuift er door als Ryan zich via de Pro Tour plaatst?
Alles beter dan Wattimena.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Adriaan is ook weer aan een run bezig jongens. Het zal toch niet?
O'Connor heeft genoeg aan een finale tegen iemand die al een ticket heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles beter dan Wattimena.
We hebben in ieder geval nog genoeg lootjes, maar als vdVoort nu verliest van Edhouse zal er wel echt een ongeplaatst iemand vandaag het toernooi moeten winnen.
Dan moet ie niet verliezen van Wrightquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
O'Connor heeft genoeg aan een finale tegen iemand die al een ticket heeft.
Hij is ook na vandaag toch nog lang niet zeker van het WK?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het ziet er naar uit dat Henderson opgelucht adem mag halen (in hoeverre hij dit nog kan).
Zo goed als.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is ook na vandaag toch nog lang niet zeker van het WK?
Pc finals rellen toch ook nog mee?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Momenteel kan enkel een dagzege van Edhouse hem nog buiten het WK houden
moet die vetklep niet te lang doen ivm zn aortaquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
Henderson houdt zijn adem in. Staat nu op 64 in de PC-ranking en 32 in de WK-ranking
Huybrechts kan nog.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil helemaal niet kiezen tussen Wattimena en Bolten.
Dat moet een lastige opgave zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet anders dan volledig achter Huybrechts staan.
Wattimena en een vervelende Vloergod kan ik niet accepteren voor de GSoD. Het deelnemersveld is al mooi, dus dan kies ik voor de minst irritante vlegel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet een lastige opgave zijn.
Nieuwe sponsor volgens DanDartsDawson, maar volgens diezelfde Dan zijn dartwissels allemaal details (lol)quote:
Die wil nog wel eens verdwalen in zijn goednieuwsshow.quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwe sponsor volgens DanDartsDawson, maar volgens diezelfde Dan zijn dartwissels allemaal details (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wie is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen leuke board voor klompvoet
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
W
[..]
Wie is dat ook al weer?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ratajski kan bij winst nog wisselen met Aspinall, verder is dit de loting van de PC Finals muv Covid-uitvallenHet wordt ergens in de komende twee weken tijd voor een WK-topic, dan kunnen wij onze frustraties tijdens de qualifier daar uiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt allereerst eens tijd dat de PDC wat informatie verstrekt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het wordt ergens in de komende twee weken tijd voor een WK-topic, dan kunnen wij onze frustraties tijdens de qualifier daar uiten.
Lekker 3 weken Ricoh Arena in Coventryquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt allereerst eens tijd dat de PDC wat informatie verstrekt.
Ik maak me vooral zorgen over hoe ze uitvallende spelers willen voorkomen zoals met Lewis/Bunting bij de WGP.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker 3 weken Ricoh Arena in Coventry
De invallers ook in quarantaine zetten in hotel of zo.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maak me vooral zorgen over hoe ze uitvallende spelers willen voorkomen zoals met Lewis/Bunting bij de WGP.
Ik heb in ieder geval nog liever dat ze gewoon qualifiers uit de regio's waar de kwalificatietoernooien niet door kunnen gaan aanwijzen dan dat er meer plekken komen voor de wanhopige spelers op de pdpa-qualifier.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maak me vooral zorgen over hoe ze uitvallende spelers willen voorkomen zoals met Lewis/Bunting bij de WGP.
Jezus Noguera voor Spanje bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog liever dat ze gewoon qualifiers uit de regio's waar de kwalificatietoernooien niet door kunnen gaan aanwijzen dan dat er meer plekken komen voor de wanhopige spelers op de pdpa-qualifier.
Bij de BDO hadden ze daar wel ideeën overquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Regio qualifiers zouden ook hun kwalificatie in Engeland kunnen spelen als het echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog liever dat ze gewoon qualifiers uit de regio's waar de kwalificatietoernooien niet door kunnen gaan aanwijzen dan dat er meer plekken komen voor de wanhopige spelers op de pdpa-qualifier.
Michael voelde zich aangevallen terwijl Jonathan het helemaal niet om Michael gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |