Nee, maar meer omdat ik nog te veel heb te spelen en me niet zo snel deze collectie zie spelen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Saga collectie eigenlijk een beetje te duur. Drie GameBoy ports voor twintig euro... Aan de andere kant ben ik blij dat ze er zijn en ben ik geen schooier.
Iemand hier de collectie al gekocht en gespeeld?
Ik heb genoten van Advance Wars 1 op GBA. Maar Wargroove vond ik niet zo leuk. Zit dik 15 jaar tussen, dus m'n smaak kan aangepast zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 19:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Iemand hier die Wargroove heeft? Het lijkt op Advance Wars (waar sws een vervolg op met komen...)
Het krijgt goede reviews maar soms ook weer slechte comments...
Wargroove trekt mij ook niet terwijl ik alle AW games heb gespeeld. Komt door de setting denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Advance Wars 1 op GBA. Maar Wargroove vond ik niet zo leuk. Zit dik 15 jaar tussen, dus m'n smaak kan aangepast zijn
Hoop niet dat je iets anders verwacht van de baas van NoAquote:Op donderdag 17 december 2020 14:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Interview met Doug Bowser (Nintendo of America)
Maar lekker weer een ontwijkend antwoord over het Joy-con drift probleem..
Demo beschikbaar ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Attentie voor iedereen met een 3DS. Dus ook jij @:mmarsu
Radiant Historia kost nu slechts 7,49 in de eShop.
Koop die game en speel n van de leukste time travel rpg's sinds Chrono Trigger.
[ afbeelding ]
Voegt die 3DS versie nog iets toe t.o.v. de DS versie?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat niet denk ik. Heb zelf de DS versie gespeeld.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Voegt die 3DS versie nog iets toe t.o.v. de DS versie?
Mooie prijs. Doen als je geen of een kleine backlog hebt.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
33 euro voor fenyx voor de switch, digitaal. Doen of niet?
Volgens mij heeft de ps4 versie dezelfde prijs, met ps5 upgrade..
To the Moon is korter, paar uurtjes. Die zou ik weet doen voordat je in de kerstvakantie in Radiant Historia duikt.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook meteen To The Moon voor de Switch gekocht, even kijken met welke ik begin.
hoofdzakelijk een shot van hetzelfde punt..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Horace is 90% discount in de eShop.
Je moet Nintendolife ook in de gaten houden, die had het een 10/10 gegeven, een 10/10 voor een third party game is bijna onmogelijk daar.quote:
Dat is nog eens een leuke aanbieding! Dank voor de ping.quote:
Hey! Een bekende stem!quote:
Oh! Die staat ook op mijn lijstje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |