Ik had er eentje die voor gewone verkoop was voor die tijdquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die fail was sterk ook bij de ps4 launch. Ik was dan ook stomverbaasd dat ik toen vrij gemakkelijk een day one ps4 kon bestellen bij ome bol.
Wanneer komen de andere games?quote:
Ik word blij van dit soort berichten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Voor mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Maatje van mij zit al vast door een stomme bug.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Opencritic 84
Metacritic
85 Series X
84 One
81 PS4
Geen score (bijna alle review exemplaren waren de Xbox-versies) PS5
Vergelijkbaar met Origins en Odyssey, alleen wel betere geluiden en meer variatie in plaats van 100 dezelfde zijmissies.
Net DLC gekochtquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Morgen komen de twee PS exclusivesquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wanneer komen de andere games?
4K 120 fpsquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
jammer weer ditquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee niet besteld
Nu alles op zo goed als de pc komt van xbox blijft het bij ps5 + pc
Alleen maar gratis updates en modes.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Had Days Gone nou ooit DLC gekregen?
Waardeloos, even wachten dus met die fouten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maatje van mij zit al vast door een stomme bug.
Kansloos.
Zou lekker wachten op de PS5-versie(s).quote:
Wel vet 2 games voor de prijs van 1. Was toen gestopt met deel 1, omdat ik die frog boss niet kon verslaan. Far Cry 6 komt ook in februari uit. Hmmquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Far Cry 6 is uitgesteld en komt pas uit na maart 2021.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:57 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wel vet 2 games voor de prijs van 1. Was toen gestopt met deel 1, omdat ik die frog boss niet kon verslaan. Far Cry 6 komt ook in februari uit. Hmm
Ik heb altijd geleerd dat t heul niet slim is een day one van iets electronich te kopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die fail was sterk ook bij de ps4 launch. Ik was dan ook stomverbaasd dat ik toen vrij gemakkelijk een day one ps4 kon bestellen bij ome bol.
Oh? Heb dat gemist dat. Je bent wel lekker een paar maanden zoet met deze twee games.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Far Cry 6 is uitgesteld en komt pas uit na maart 2021.
Je hebt dus genoeg tijd
Native 4k 120 fps?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Native 4K met 60FPS met alle toeters en bellen zou al puur genieten zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja mooie marketing trucIk wacht wel op de pc release.
Absoluutquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Native 4K met 60FPS met alle toeters en bellen zou al puur genieten zijn natuurlijk.
Zal wel 1080p 120 fps zijn zonder raytracing en 4k 60fpsquote:
Night Wire op de (originele) release dag. Zuurquote:
Zou te maken kunnen hebben met die controverse rondom Chris AvelloneGOD. Die werd weer eens beschuldigd van seksueel misbruik ofzo waarna Techland de banden met 'm heeft verbroken, al kun je je afvragen hoeveel dat nog uitmaakt aangezien hij alleen verantwoordelijk was als schrijver.quote:Op vrijdag 13 november 2020 15:12 schreef DKUp het volgende:
We hebben al gewoon maanden niks over Dying Light 2 gehoord maar wel over het eerste deel, terwijl daar nog niet eens een Pro/X-patch/update voor is uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |