Op psn-snelheid :’)quote:Op donderdag 12 november 2020 19:36 schreef Jimbo het volgende:
Net bijna 2 uur met ziggo aan de lijn gehangen...maaaaaar als het mee zit heb ik volgende week een 1gbps internet verbinding
Laat die digitale games maar komen
Minimaal Cat6 of Hont7quote:Op donderdag 12 november 2020 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ja fuck, mag ik ook nieuwe kabels gaan trekken....
Heb al 7 liggen, moet ze alleen nog trekkenquote:
Geile bakquote:Op donderdag 12 november 2020 21:41 schreef DKUp het volgende:
Until Dawn is nu 60FPS op de PS5.
Ik ben zo dol op die game.
quote:Op donderdag 12 november 2020 21:34 schreef Jimbo het volgende:
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat 'ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geīnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Coolblue
https://www.coolblue.nl/a(...)e-pagina-in-de-gaten
Dit gaat echt vreselijk drama worden de aankomende negende maanden.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef Drankster het volgende:
Als ik de berichten op Reddit moet geloven was er net in de US weer een moment om te bestellen en ook daar was het drama.
Voor een nieuwe iPhone 12 Pro in het blauw mag iemand best een PS5 hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:58 schreef Tyr80 het volgende:
Weet af en toe niet of ik jullie nou zielig moet vinden of dat ik jullie zielig moet vinden.
Ja nu het bedrag ¤ 1000,- genoemd is ga ik ook denken...quote:Op donderdag 12 november 2020 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor een nieuwe iPhone 12 Pro in het blauw mag iemand best een PS5 hebben.
Via Marktplaats, krijg je straks nog een mes in je flikker.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja nu het bedrag ¤ 1000,- genoemd is ga ik ook denken...
Dat is exact het tweede wat ik dacht. Denk dat we de komende weken ripdeals van beide kanten in het nieuws kunnen verwachten.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Via Marktplaats, krijg je straks nog een mes in je flikker.
Op fok ook, ben ik opeens door iemand neergestokenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat is exact het tweede wat ik dacht. Denk dat we de komende weken ripdeals van beide kanten in het nieuws kunnen verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |