Lol, niet dus. Gewoon het gerstenat met Pringlesquote:Op donderdag 12 november 2020 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi vroeg, dat wordt met een flinke bak koffie de race kijken in plaats van een potje bier.
Zeker weten dat er ietwat problematische mensen zijn die 'gewoon' met hun benodigde alcoholische drank moeten kijken hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi vroeg, dat wordt met een flinke bak koffie de race kijken in plaats van een potje bier.
Ik doe wel whiskey bij de Aussie GP. Voor de rest over het algemeen alcoholloos.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weten dat er ietwat problematische mensen zijn die 'gewoon' met hun benodigde alcoholische drank moeten kijken hoor.
Ik kreeg van een vriend die waarschuwing maandag alquote:Op donderdag 12 november 2020 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ze racen veel vroeger dan ik dacht. Goed dat ik het op tijd weet
Oh, dat zal vast wel. Heb ze ook wel eens vroeg, 12:15 op zondagmiddag. Maar doe mij voor 12u maar gewoon koffiequote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weten dat er ietwat problematische mensen zijn die 'gewoon' met hun benodigde alcoholische drank moeten kijken hoor.
Presentquote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/racing/2020.htmlquote:Op donderdag 12 november 2020 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Grand prix staat weer eens niet in mijn kalender.
Ik gebruik google calender/Android. Kan iemand me een kalender adviseren die wel kloppend is?
Niet vergeten op tijd water te geven he.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef babylon het volgende:
Donders die had ik nog niet door. Heb ik het bezoek s middags TOP geplant
(lol)quote:Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet vergeten op tijd water te geven he.
Tnx! Maar zie nu dat het aan mijn telefoon ligt, want als ik google calender open dan zie ik wel de GP er instaan dit weekend. Maar goed zal deze blijven gebruikenquote:Op donderdag 12 november 2020 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/racing/2020.html
Sync calendar misschien
Die van Racefans.net gebruik ik. Bevalt me prima.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Grand prix staat weer eens niet in mijn kalender.
Ik gebruik google calender/Android. Kan iemand me een kalender adviseren die wel kloppend is?
Well done covidquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
De werkdag starten met vt1#thuiswerken
Verder bedankt voor de mooie OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |