Geheel des Foks, het hoort erbijquote:Op donderdag 19 november 2020 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De eeuwige friet/patat discussie![]()
![]()
Hier ook prima, schoondochter is aardig ingeburgerd intussen en deze prinses krijgt ook zo nu en dan gezellig bezoek![]()
Hé, jij ook hierquote:Op donderdag 19 november 2020 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schoondochter doet al de vaat, de was en het huishouden bij jullie
Ha ha dat nog nét niet, maar zorgt wel voor het avondeten paar keer per weekquote:Op donderdag 19 november 2020 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schoondochter doet al de vaat, de was en het huishouden bij jullie
Kookt ze ook een beetje goed?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dat nog nét niet, maar zorgt wel voor het avondeten paar keer per week
Tien kilo aangekomen......quote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kookt ze ook een beetje goed?
Ze mag hier ook af en toe komen koken als dat jouw lijn beter uit komtquote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tien kilo aangekomen......
Ik begin haags wel te lijken onderhandquote:
Doe mij zo'n schoondochter.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dat nog nét niet, maar zorgt wel voor het avondeten paar keer per week
onderweg naar het miljoen ook?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin haags wel te lijken onderhand
Dat zegt genoegquote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tien kilo aangekomen......
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mag hier ook af en toe komen koken als dat jouw lijn beter uit komt![]()
Dat bij lange na nog niet. Heb net de 100k aangetiktquote:
ovenschotel met gehakt, prei, roomkaas en div kruidenquote:
Dan moet je nog ongeveer 5 jaar doorposten in dit tempo.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat bij lange na nog niet. Heb net de 100k aangetikt
Klinkt goed, ik had mosselenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ovenschotel met gehakt, prei, roomkaas en div kruiden
Ik heb net 100k in net iets meer dan 5 jaar gehaald. Over 5 jaar zit ik op 200kquote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je nog ongeveer 5 jaar doorposten in dit tempo.
Ja ik denk dat ik terug moet naar de basisschoolquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net 100k in net iets meer dan 5 jaar gehaald. Over 5 jaar zit ik op 200k
Of ik moet eens gaan kijken hoe botjes werken en van deze SC de snelste SC ooit makenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik terug moet naar de basisschool
Kwaliteit gaat voor kwantiteit konijntje.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ik moet eens gaan kijken hoe botjes werken en van deze SC de snelste SC ooit maken
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik terug moet naar de basisschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |