Ik ben vandaag nog vrij maar werk de rest van de week in Terneuzen dus vanavond vast die kant opquote:Op maandag 16 november 2020 07:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer aan het werk jij of nog vakantie?
Hier weer een drukke werkweek weer.....aftellen naar 20 december als ik eindelijk vakantie hebquote:
Maandje nogquote:Op maandag 16 november 2020 07:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier weer een drukke werkweek weer.....aftellen naar 20 december als ik eindelijk vakantie heb
Ik kreeg er altijd eentje voor sinterklaasquote:Op maandag 16 november 2020 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nooit gehad ook eigenlijk
Met die vieze chocolaatjes erin? Ha haquote:Op maandag 16 november 2020 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg er altijd eentje voor sinterklaas
De muziek maakt het dramatischquote:Op maandag 16 november 2020 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt heftig......
Mogguh
Ik hield het altijd maar 5 dagen vol om elke dag een chocolaatje te pakken. Na die 5 dagen had ik te weinig geduld en at ik alles maar op.quote:Op maandag 16 november 2020 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg er altijd eentje voor sinterklaas
Nee moet je krassen en kun je miljoenen winnenquote:Op maandag 16 november 2020 07:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met die vieze chocolaatjes erin? Ha ha
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2020 09:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hield het altijd maar 5 dagen vol om elke dag een chocolaatje te pakken. Na die 5 dagen had ik te weinig geduld en at ik alles maar op.
Tijd voor een rondjequote:Op maandag 16 november 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee moet je krassen en kun je miljoenen winnen
Vorig jaar 15 euro gewonnen. Moet em alleen nog inleveren
[..]
Herkenbaar
Alles is dichtquote:
Wat wil je?quote:
Haha jawel hoorquote:Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen feestje meer vanavond @:engine ??
Oeh welke?? Hoezo nu pas eten trouwens??quote:Op maandag 16 november 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Haha jawel hoor
Lust je pizza? Heb net besteld
Pizza pepperoniquote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh welke?? Hoezo nu pas eten trouwens??
Moe......maar als ik nu al naar bed ga ben ik vanaf een uur of drie weer klaarwakker....quote:
Neeeeee!! Foei!!!quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Pizza pepperonim'n favoriet
Heb net een paar uur in de auto dus vandaar nu nog eten
Mag je eigenlijk nog naar België? Geen andere Nederlander zien rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |