activeren volgens mij... Op de kaart zelf staat helemaal niets over tht dataquote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Gaston roept net dat het t/m de 15e kan
Dat klinkt wel heel erg Soury jaquote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zij moet diegene wel zijn geweest die ons "een hele goede dag" wensde.
@Souryquote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Op de donatiepagina staat dit:
Dit moet je doen als je in de ticker wilt verschijnen bovenaan het forum! Je moet verderop ook aangeven dat je je berichtje wilt laten zien.
quote:
Ow, dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
activeren volgens mij... Op de kaart zelf staat helemaal niets over tht data
Is niet heel lang geldig. Staat denk ik op de site dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 'm weleens vergetenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is niet heel lang geldig. Staat denk ik op de site dan.
Aangezien je al hebt gedoneerd en dit helaas voor ons niet zichtbaar is: wil je alsnog vertellen wat je bericht dan was wat je geschreven hebt?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]Misschien is het beter dat ik voor jan lul 5 euro heb gestort
Jan Lul zal het wel waarderenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]Misschien is het beter dat ik voor jan lul 5 euro heb gestort
Nee sorryquote:Op donderdag 12 november 2020 19:55 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aangezien je al hebt gedoneerd en dit helaas voor ons niet zichtbaar is: wil je alsnog vertellen wat je bericht dan was wat je geschreven hebt?
Misschien toch maar een bril kopen chufi. Het staat er wel op. Geldig t/m 15 november.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel kortquote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is niet heel lang geldig. Staat denk ik op de site dan.
quote:Begin november krijgen alle Nederlandse huishoudens die meespelen met de Postcode Loterij een cadeaukaart ter waarde van Ī 12,50. Hiermee kunt u tussen maandag 26 oktober tot en met zondag 15 november 2020 vegetarische producten kopen bij Albert Heijn.
Oh nee ik check nog eens en het staat er gewoon heel groot op, zo groot dat ik er overheen heb gekeken... vak zijn dat van die kleine kut lettertjes ..quote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou ook kunnen
Ik zie Gaston niet meer, dus kan het niet navragen nu
Het staat groot op de achterkantquote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja da's waar.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee ik check nog eens en het staat er gewoon heel groot op, zo groot dat ik er overheen heb gekeken... vak zijn dat van die kleine kut lettertjes ..
Ja te groot... De biologisch olijfolie hebben ze niet verrekend zag ik ...quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat groot op de achterkant
Morgen dan maar even terugquote:Op donderdag 12 november 2020 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja te groot... De biologisch olijfolie hebben ze niet verrekend zag ik ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |