Ja klinkt ook heel logischquote:Op donderdag 12 november 2020 11:59 schreef chufi het volgende:
Maar Curacao is gewoon Nederland dus reizen mag in het binnenland...
Helleuquote:
Welke ga je nemen?quote:
Ik zat lekker in de autoquote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef espri het volgende:
Ik had 3 druppels vanmorgen op de fiets...
Die ligt nog op zijn rugquote:Op donderdag 12 november 2020 12:00 schreef espri het volgende:
[..]
Hoi medehaakster, hoe staat het met je beer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is best te overzien.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef espri het volgende:
Ik had 3 druppels vanmorgen op de fiets...
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt nog op zijn rug![]()
Maar mijn vest is af, heb ik al een paar keer gedragen
Arme beer en love je vest, wat een leuke <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je laarsjes, die heb ik ooookkkk leuk!!!
Ja ik ben echt blij en trots op dat vestquote:Op donderdag 12 november 2020 12:05 schreef espri het volgende:
[..]
Arme beer en love je vest, wat een leuke <3
En je laarsjes, die heb ik ooookkkk leuk!!!
Jawel maar zou het geen laarsjes noemen ....quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef espri het volgende:
[..]
Zie jij de laarsjes van dees niet dan?
Hahahaha ik had je sterkte gewenst he met dat leuke bolletje wilquote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ben echt blij en trots op dat vestMet die beer komt het ook wel goed hoor, maar ben nu met die sjaal bezig van dat klote wol
Maar ook dat gaat goed komen, ik heb een leuk bubbeltjespatroon.
Maar mijn dochter kwam tussendoor met een vraag om een sjaal van boucle wol, die ga ik denk ik maar breien, want kan geen patroon vinden voor dat soort wol.
Heb jij nog leuke projecten lopen?
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel maar zou het geen laarsjes noemen ....
Schuiten?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel maar zou het geen laarsjes noemen ....
Ja je had inderdaad niets teveel gezegdquote:Op donderdag 12 november 2020 12:12 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahaha ik had je sterkte gewenst he met dat leuke bolletje wil![]()
Ik ben met een vest bezig van zonnig gele kleurtjes, word je gewoon vrolijk van tijdens het haken.
Verder ook nog bezig met kerstbeeldjes.
Ik zie niets..quote:Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je had inderdaad niets teveel gezegdMaar ik vind het nog steeds hele leuke kleuren en heb er plezier in.
Volgens mij heb je laten zien dat je met het gele vest bezig was, zo vrolijk. En die kerstbeeldjes zijn ook leuk, ik zie zoveel leuke langskomen op Facebook, die kerststal figuren zijn ook zo leuk![]()
Weet jij niet een simpele haaksteek die ik kan gebruiken voor een sjaal met deze wol, die ik driedraads gebruik, omdat ie anders te dun is?
[ afbeelding ]
Brutale aap!quote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja het past wel bij je werkplek
Ja zag het later op de link.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook nietNu wel?
https://www.wolplein.nl/a(...)Yg4ScyBoCwPkQAvD_BwE
Nee hele brosse kaneelkoekjes, ze had ze net gebakken toen ik het winkeltje in kwam, dus te verleidelijk.quote:
Wat fris,.vrolijk zegquote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is een col in de rondte gehaakt.
[ link | afbeelding ]
En dit de helft van het vest.
Ja zo simpel kan het eigenlijk ook, want als ik zou breien gaat dat ook in een simpele ribbelsteek.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:20 schreef espri het volgende:
Tsja ik denk dat je met deze wol de steek niet echt zal zien, dan zou ik kiezen voor vasten of halve stokjes.
Wat mooi en wat vrolijk, jij haakt zo mooi gelijkmatigquote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is een col in de rondte gehaakt.
[ link | afbeelding ]
En dit de helft van het vest.
Dankjewel en grappig, dat krijg ik eigenlijk altijd te horen, maakt me wel trots eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mooi en wat vrolijk, jij haakt zo mooi gelijkmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |