Mensen die Borat leuk vinden zijn vaak erg minderwaardige mensen.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:40 schreef Buitendam het volgende:
Stukje Borat gezien en gelachen.
Ik voel me schuldig.
Eerste keer was dat gewoon erg grappig, Scrummie.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die Borat leuk vinden zijn vaak erg minderwaardige mensen.
Voor minderwaardige mensen ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer was dat gewoon erg grappig, Scrummie.
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Specifiek Borat was in die tijd gewoon goed.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
Ik neem overigens aan dat je met Borat al die crap bedoelt die die gast doet, dus ook Ali G en al die andere typetjes
Ik had het tegen Scrummiequote:Op donderdag 12 november 2020 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Specifiek Borat was in die tijd gewoon goed.
Ali G heeft mij ook nooit kunnen bekoren
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik heb vanmorgen mijn betalingsmethode aangepast. Ik betaal nu jaarlijks. Scheelt toch weer een tientje kapsalonquote:Op donderdag 12 november 2020 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn zorgverzekering gaat weer omhoog. En dan moeten die lonen zeker nog hoger. Nou dacht het niet hé.
Ik ben woedend.
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
Ik neem overigens aan dat je met Borat al die crap bedoelt die die gast doet, dus ook Ali G en al die andere typetjes
Dat zou raar zijn gezien het window van overstappen dan steeds kleiner wordt en ze liever hebben dat wanbetalers overstappen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Mensen met een betalingsachterstand (meestal tokkies) krijgen pas ver in december bericht van hun zorgverzekeraar.
Verhuizen (zodat jij kan gaan boren)quote:Op donderdag 12 november 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
De buren zijn aan het boren.
Ik ben woedend.
Mijn buren gisteren ook al.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:24 schreef Scrummie het volgende:
De buren zijn aan het boren.
Ik ben woedend.
Sinds ik gekocht heb(2014) is mijn huis 70% in waarde gestegen. In maart verhuisden mijn buren. In augustus mijn overburen (goh zou het aan mij liggen???) tussen maart en augustus ging er +10% op de prijsquote:
We zijn iets op het spoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn buren gisteren ook al.
Dit is geen toeval meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |