SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Persoonlijk of in dit hele verhaal?
Haha ja, of als ze gebruik wilden maken van m'n meereiskorting.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel.
Of ik even op wilde schuiven, want ze wilden er langs.
Vaker de rode zee bevaren.quote:
Van de week vriend van me verteld over bonkjes en sliertjes en maandverband en kruisraketten. Die arme jongen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaker de rode zee bevaren.
ALLES ROOD.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALLES ROOD.
Ik had het over rode lippenstift, jij niet en dan zeg je ja ik had het niet over rode lippenstift, dat was ik.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de week vriend van me verteld over bonkjes en sliertjes en maandverband en kruisraketten. Die arme jongen.
Onregelmatige cyclus, echt geweldig.quote:
Ik zeg af en toe gewoon random "hoi" tegen mensenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ergens klopt het wel.. ben nooit zo vaak ergens aangesproken door mannen als in de supermarkt. Maar dan staat m'n hoofd daar niet naar, dus
Ik had het over lippenstift in z'n algemeen. Zijn heel veel kleurtjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over rode lippenstift, jij niet en dan zeg je ja ik had het niet over rode lippenstift, dat was ik.
Ik slik de pil door in de stopweek, dus heb er gelukkig niet vaak last vanquote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Onregelmatige cyclus, echt geweldig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zeg af en toe gewoon random "hoi" tegen mensen
Dat is het jongetje uit een klein dorp waar hij iedereen kende.
Ik doe dit dus ookquote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerel zit er gelukkig niet zo mee, maar het is wel killing voor je beddengoed als je het niet verwacht.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik slik de pil door in de stopweek, dus heb er gelukkig niet vaak last van
Moet je niet bij mij doen, dan ga ik meteen stalken.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Action. Kwantum. Kringloop.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik moet een bloempot hebben maar waar koop je zoiets dat je niet meteen 20 euro kwijt bent voor 1 bloempot.
Action? Xenos?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik moet een bloempot hebben maar waar koop je zoiets dat je niet meteen 20 euro kwijt bent voor 1 bloempot.
Kringloop?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie juist vaak dingen op die website staan die ze dan niet hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ja op de Action site zie ik ze niet staan.
Die site komt sowieso maar matig overeen met het winkelaanbod.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ja op de Action site zie ik ze niet staan.
Dit jaquote:Op woensdag 11 november 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie juist vaak dingen op die website staan die ze dan niet hebben.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
Op de radio iemand Elvis aanvroeg met als reden dat het vandaag Elf Elvis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja dat ken ik maar zag pas toen ik ging pissen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALLES ROOD.
Ik met tanden poetsenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik maar zag pas toen ik ging pissen.
Lekkage van boven?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
Thuis, de kipfilet is nog bevroren en ik zie een streep op de muur van vocht dat naar beneden is gekomen
not good
Discobeffenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van kwam in de disco weer aan de bar zitten, zijn hele gezicht rood.![]()
Lijkt me inderdaad niet lekkerquote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
is maar een biertje met koffiesmaak, mega mokka
meh liever een gewoon pilsje
[ afbeelding ]
Toffe tajine, gave vijzel, leuk glas maar vies bier.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
eerst maar een biertje met koffiesmaak, mega mokka
meh liever een gewoon pilsje
[ afbeelding ]
Die bezem is ook wel drommelsquote:Op woensdag 11 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toffe tajine, gave vijzel, leuk glas maar vies bier.
Je hebt geen bovenburen? Als het dak is dan zal het vve zijn toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
zijn issues met het dak, tis heel licht denk niet dat je het ziet op een foto
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal niet van onderen zijn huehue
ik heb het op de vve app gegooid, ik weet dat er ergens lekkage isquote:Op woensdag 11 november 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt geen bovenburen? Als het dak is dan zal het vve zijn toch?
Als Hansje Brinker je vinger in het gaatje stoppen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het op de vve app gegooid, ik weet dat er ergens lekkage is
Huehue!quote:Op woensdag 11 november 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe doen jullie vergaderingen? Jullie hebben toch ook zon grote?
Een keer per jaar. Duurt drie uur en kost je drie jaar van je leven.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe doen jullie vergaderingen? Jullie hebben toch ook zon grote?
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer per jaar. Duurt drie uur en kost je drie jaar van je leven.
Eerst was het in een lunchroom van een van de bewoners, maar die is opgedoekt, dus de laatste twee keer was in een of andere kerk ofzo.quote:
Dat heb ik continu, moet altijd bellen om te vragen om hoe laat de afspraak ook alweer wasquote:Op woensdag 11 november 2020 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb vandaag een afspraak bij de kapper; alleen weet niet precies hoe laat
Ik heb dit ook al het hele jaar met die paar afspraken die ik hebquote:Op woensdag 11 november 2020 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik continu, moet altijd bellen om te vragen om hoe laat de afspraak ook alweer was![]()
Dat geluid dus ja. Werkt alleen geil voor rare mensenquote:
Uitstraling heeft er EEN gekochtquote:Op woensdag 11 november 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Op woensdag 11 november 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geluid dus ja. Werkt alleen geil voor rare mensen
Acht keer gelezen of er nu geen of een staat.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling zal er nu vast ook geen gekocht hebben
hmm die g moet wegquote:Op woensdag 11 november 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht keer gelezen of er nu geen of een staat.
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen koopt hier maar rare seksapparaten maar ik heb het weer gedaan hoor
Ja en wel z.s.m.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
moeten we nou kappen met religieus onderwijs?
gekke identiteitsverklaring van zequote:Op woensdag 11 november 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wel z.s.m.
Beetje kinderen vergiftigen met sprookjes.
Geloven doe je maar in de persoonlijke thuissituatie.
Ik heb deze nog niet als sexapparaat gebruiktquote:Op woensdag 11 november 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen koopt hier maar rare seksapparaten maar ik heb het weer gedaan hoor
Het wordt ook steeds minder, iig qua rooms-katholiek onderwijs. Ik heb tot vervelens toe bijbelles gehad. DIe basischool was toen Rooms-katholiek, inmiddels is het een openbare. Misschien dat er iets van godsdienstleer wordt gegeven, maar dat is opzich niet heel erg. Om een beetje godsdienst kennis te hebben. Hoewel ik er zelf totaal niets mee heb..quote:Op woensdag 11 november 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wel z.s.m.
Beetje kinderen vergiftigen met sprookjes.
Geloven doe je maar in de persoonlijke thuissituatie.
Ik ook trouwens R-K. driemaal daags bidden en veel van de lessen gingen over geloof van wat ik me zo herinner maar ik ben nogal een geschiedenisliefhebber dus ik vond het wel best eigenlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds minder, iig qua rooms-katholiek onderwijs. Ik heb tot vervelens toe bijbelles gehad. DIe basischool was toen Rooms-katholiek, inmiddels is het een openbare. Misschien dat er iets van godsdienstleer wordt gegeven, maar dat is opzich niet heel erg. Om een beetje godsdienst kennis te hebben. Hoewel ik er zelf totaal niets mee heb..
Ja past niet meer in deze tijd, hups afschaffen die onzin in het openbaar onderwijs.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gekke identiteitsverklaring van ze
Ja alllrmaal kut maar ben je er slechter van geworden?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook trouwens R-K. driemaal daags bidden en veel van de lessen gingen over geloof van wat ik me zo herinner maar ik ben nogal een geschiedenisliefhebber dus ik vond het wel best eigenlijk
Bij mij dus ook niet. Wel gewoon mijn communie en vormsel gedaan, maar dat was meer omdat ik dacht dat het er bij hoorde. Er zaten overigens wel een paar kinderen in mijn klas die niet gedoopt waren( in de katholieke kerk) die hoefde dus niet mee te doen aan dat circus, wel met de lessen overigens...quote:Op woensdag 11 november 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ook christelijke basisschool met bijbelles.
god blij dat het ze niet gelukt is
Nooit eigenlijk problemen mee gehad maar ik kan me ook niet heugen dat ik ook maar 1 procent ooit gelooft heb als kind, ik denk dat ik gewoon niet zo kritisch was of zo, dat is pas later gekomen dat besef.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Gij zult twijfelen aan uzelf en thuiskluisteren met kerona Amen.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Dit ja. Snap niet waarom, want m'n ouders waren totaal niet gelovigquote:Op woensdag 11 november 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook trouwens R-K. driemaal daags bidden en veel van de lessen gingen over geloof van wat ik me zo herinner
Ik omdat ik cadeaus kreegquote:Op woensdag 11 november 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet. Wel gewoon mijn communie en vormsel gedaan, maar dat was meer omdat ik dacht dat het er bij hoorde. Er zaten overigens wel een paar kinderen in mijn klas die niet gedoopt waren( in de katholieke kerk) die hoefde dus niet mee te doen aan dat circus, wel met de lessen overigens...
Ik vond het wel leuk dat ik dan naar voren mocht voor een hosti. Toen was ik dus al een josti...quote:
Totaal niets mee opschoten, zinloos gewauwel en die tijd hadden ze beter kunnen gebruiken om me wat beter te leren rekenen of gewoon voorbereiden op de pubertijd, eigenlijk een erg slechte zaak zo bekeken ook al hebben ze me niet kunnen vergiftigen met hun sprookjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alllrmaal kut maar ben je er slechter van geworden?
Herkenbaar en helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Snap niet waarom, want m'n ouders waren totaal niet gelovigMaar wat mij betreft is geloof iets dat niet op school thuishoort, tenzij lessen over alle geloven in het algemeen. Doe bijbel les e.d. lekker na school
Tuurlijk word je er slechter van. Het zelfstandig en kritisch leren denken wordt je namelijk niet aangeleerd.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alllrmaal kut maar ben je er slechter van geworden?
dan heb ik medelijden met de vrouwen met paarse lippenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, rode lippenstift is ook de kleur van een vulva die klaar is om te paren, toen we nog op vieren benen liepen kon elke mannetje makkelijk zien welke kleur de vulva heeft maar sinds we op twee benen lopen moeten de vrouwen zelf op de mond aangeven hoe de stand van zaken is.
Ligt eraan waar je het mee vergelijkt.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tuurlijk word je er slechter van. Het zelfstandig en kritisch leren denken wordt je namelijk niet aangeleerd.
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het mee vergelijkt.
Een vrije school met wiet rokende schoffies ken ook slecht uitpakken.
Denk je dta ze op die christelijke scholen geen wiet roken?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het mee vergelijkt.
Een vrije school met wiet rokende schoffies ken ook slecht uitpakken.
Ik heb maar één voornaamquote:Op woensdag 11 november 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook 88 letters in mijn katholieke doopnamen, bij strafwerk was ik altijd het bokje want dat bestond steevast uit schrijf maar 1000 keer je naam voluit![]()
En ik had vrij vaak strafwerk
Dan zou ik zo klaar zijn geweest. met 4 letters voornaam en 7 achternaamquote:Op woensdag 11 november 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook 88 letters in mijn katholieke doopnamen, bij strafwerk was ik altijd het bokje want dat bestond steevast uit schrijf maar 1000 keer je naam voluit![]()
En ik had vrij vaak strafwerk
Ik ook, 4 en 7quote:Op woensdag 11 november 2020 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik zo klaar zijn geweest. met 4 letters voornaam en 7 achternaam![]()
![]()
![]()
![]()
Hadden wij dus mazzel. Je zal maar én een lange achternaam hebben en minimaal 4 voorletters....quote:
Mijn naam en doopnamen voluit zouden wel passen bij The Prince of Wales, paar keer lol mee gehad met aankondigingen wel dat mensen echt dachten wow nu staat de Koning van de wereld op of zo, ja hoiiiiiiquote:Op woensdag 11 november 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb maar één voornaamMaar had ook wel vaak strafwerk
Ik heb Nee ingevuld, aangezien ik het niet mag, omdat ik begeleid woon en dus niet mag samenwonen met wie dan ook..quote:Op woensdag 11 november 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Uit interesse, las hier iets over in een ander topic..
[poll=997]
Ben je verplicht om begeleid te wonen eigenlijk? En hoe zou dat dat werken als je een partner zou hebben op een gegeven moment?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb Nee ingevuld, aangezien ik het niet mag, omdat ik begeleid woon en dus niet mag samenwonen met wie dan ook..
Ja zonder doopnamen wel, mijn voornaam heeft maar 2 letters.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik zo klaar zijn geweest. met 4 letters voornaam en 7 achternaam![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Ad.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zonder doopnamen wel, mijn voornaam heeft maar 2 letters.
mijn ledstrip is weer gevallenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig door het donker naar huis fietsen
Ik zou ze wel geaccepteerd en gehouden hebben,denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:21 schreef mschol het volgende:
ik heb gewoon 1 voornaam en 1 achternaam.
had ik er meer gehad zou ik die afgeschaft hebben
A I ?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
heb ook maar 1 voor en 1 achter.
Ben wel een keer van achternaam verandert
Ding dong, "ja hoiii ik ben Karzai en ik ben op zoek naar een gaatje"quote:Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Even kennis gemaakt met de nieuwe buurvrouw, kon verder niks vinden
gewoon met secondelijm vastplakkenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn ledstrip is weer gevallen
ja dan zit die vast. Te vast :pquote:Op woensdag 11 november 2020 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon met secondelijm vastplakken
oh zoquote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wacht, één voor- en achternaam, dacht voor- en achternaam met maar 1 letter, raar.
Trouwen?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Serieus wie vertelt je dat?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Het doorgeven van 1 positieve test aan de ggd duurt 1 uur
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Het brein achter het Pfizer vaccin is een turks stel
Dat is best duur? of niet??quote:Op woensdag 11 november 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Bal heeft aan een naam genoeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh wacht, één voor- en achternaam, dacht voor- en achternaam met maar 1 letter, raar.
Welke Mongolen nemen commerciële testen?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
het zou zomaar kunnen dat de cijfers van het aantal besmettingen helemaal niet klopt. in eenvandaag zeggen ze dat 30% van de testen door commerciele aanbieders gedaan worden. Het doorgeven van 1 positieve test aan de ggd duurt 1 uur dus doen ze het niet allemaal
quote:
Mej. Bitter Bal.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal heeft aan een naam genoeg.
ja met alles er bij was het een dure grapquote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best duur? of niet??
Toch is ze al van usernaam veranderdquote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal heeft aan een naam genoeg.
Misschien mensen die er een nodig hebben om op reis te kunnen. Geen idee?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke Mongolen nemen commerciële testen?
ja misschien medewerkers waarbij de werkgever het betaald?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dta ze op die christelijke scholen geen wiet roken?
Is dat veel werk?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met alles er bij was het een dure grap
Dan gaan er wel veel mensen op reis.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mensen die er een nodig hebben om op reis te kunnen. Geen idee?
Ongeveer wist ik dit wel trouwensquote:Op woensdag 11 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]nee gelukkig niet
![]()
Mijn moeder was vroeger getrouwd geweest met een Egyptenaar voor zijn verblijfsvergunning. Tijdens dat schijnhuwelijk ben ik geboren en heeft deze man mij erkend als zijn dochter
Dus aantal jaren terug ben ik een rechtzaak begonnen om deze man te laten ontkennen als mijn vader en mijn biologische vader ( de duitser) te laten erkennen als mijn vader
nou ik deed het samen met het ontkennen van het vaderschap dus het was een flinke kluif.quote:
Volgens mij heb je het zelfs voor Duitsland nodig. Of bedrijven die snel(ler) uitslagen willen voor werknemers?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan er wel veel mensen op reis.
Wij sturen Medewerkers naar een commerciële teststraat want binnen en dag afspraak en uitslag. Bij positief alsnog naar de GGD test.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanzoek wasquote:Op woensdag 11 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]nee gelukkig niet
![]()
Mijn moeder was vroeger getrouwd geweest met een Egyptenaar voor zijn verblijfsvergunning. Tijdens dat schijnhuwelijk ben ik geboren en heeft deze man mij erkend als zijn dochter
Dus aantal jaren terug ben ik een rechtzaak begonnen om deze man te laten ontkennen als mijn vader en mijn biologische vader ( de duitser) te laten erkennen als mijn vader
dat schijnhuwelijk?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanzoek was
Oh pffquote:Op woensdag 11 november 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik deed het samen met het ontkennen van het vaderschap dus het was een flinke kluif.
Je naam alleen wijzigen iswel een klus ja. Er zijn nog steeds dingen waarbij ik mijn nieuwe naam niet heb doorgegeven
Of kwowoquote:Op woensdag 11 november 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk ineens kwawa.
Hangt er bij mij vanaf met wie ik ga trouwen, wil geen lelijke of rare achternaamquote:Op woensdag 11 november 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Als ik ga trouwen hou ik wel mijn eigen naam .
@:ltvdk
hoe is die van gargamel?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt er bij mij vanaf met wie ik ga trouwen, wil geen lelijke of rare achternaam
Zuluquote:Op woensdag 11 november 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of kwukwu, de Noord-Amerikaanse zwoele squaw.
Ja ik verwacht ook niet anders, heeft mijn moeder ook gedaanquote:Op woensdag 11 november 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Als ik ga trouwen hou ik wel mijn eigen naam .
@:ltvdk
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of kwukwu, de Noord-Amerikaanse zwoele squaw.
Mijn ex-vrouw had ook een supermooie Britse achternaam, wilde ze die van mij want ze wilde 100 procent van mij zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt er bij mij vanaf met wie ik ga trouwen, wil geen lelijke of rare achternaam
Achterlijk wijf zegquote:Op woensdag 11 november 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw had ook een supermooie Britse achternaam, wilde ze die van mij want ze wilde 100 procent van mij zijn.
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Daaaaar gaan we weerTortellini carbonara
![]()
smek smek smek
Heb nog pancakes overquote:Op woensdag 11 november 2020 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n eten al opEn nu heb ik de hik.
Mac n cheesequote:Op woensdag 11 november 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen misschien maar eens een ovenschotel van maken of zo.
Binnen 3 minuut 30 seconden gevretenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt niet te geloven hoe hard tortellini afkoelt
Voedsel = brandstof voor sommigenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen 3 minuut 30 seconden gevreten
zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mondkapje op bij de kapper. Dan maar snel de tondeuse er overheen
Dat doen ze hier echt al sinds ze na de eerste lockdown weer open mochten, echt ook de enige plek die dat gewoon streng heeft volgehouden ook in de zomer.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mondkapje op bij de kapper. Dan maar snel de tondeuse er overheen
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, groeit wel weer aan.
Hier zijn ze een week dicht geweest omdat 2 kapsters besmet waren. Maar denk dat dat eerder kwam omdat ze iedere dag in de lokale horeca zaten toen die nog open was.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doen ze hier echt al sinds ze na de eerste lockdown weer open mochten, echt ook de enige plek die dat gewoon streng heeft volgehouden ook in de zomer.
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, groeit wel weer aan.
Het was wel even schransen tegen de klok jaquote:Op woensdag 11 november 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen 3 minuut 30 seconden gevreten
Volgende keer gewoon in de blender mikken en in een keer naar binnen attenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was wel even schransen tegen de klok ja
Pro-tip: gebruik een trechter om het naar binnen te werken.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon in de blender mikken en in een keer naar binnen atten
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pro-tip: gebruik een trechter om het naar binnen te werken.
Liefst nog met een slang in je slokdarm zodat het nog sneller gaatquote:Op woensdag 11 november 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon de hele wijk afgaan en bij pas bevallen vrouwen vragen of je aan de borst magquote:Op woensdag 11 november 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon in de blender mikken en in een keer naar binnen atten
Beter laat hij die slang dan ook gewoon z'n anus uitkomen, efficienter wordt het niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liefst nog met een slang in je slokdarm zodat het nog sneller gaat
Bandje wat afspeelt : je bent mooi als je eetquote:Op woensdag 11 november 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan oook gewoon gelijk de hele rotzooi in de plee flikkeren natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter laat hij die slang dan ook gewoon z'n anus uitkomen, efficienter wordt het niet.
Gewoon het eten gelijk in de pot gooienquote:Op woensdag 11 november 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter laat hij die slang dan ook gewoon z'n anus uitkomen, efficienter wordt het niet.
Kun je wel gewoon doorkwebbelen onder het eten.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan oook gewoon gelijk de hele rotzooi in de plee flikkeren natuurlijk.
Nee want dan kunnen je darmen geen voedingsstoffen opnemenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Infuusquote:Op woensdag 11 november 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan kunnen je darmen geen voedingsstoffen opnemen
waar?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
Hahahah Melania arm in arm met een soldaat naast trump
Oh die mag haar wel aanraken?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
Hahahah Melania arm in arm met een soldaat naast trump
Heb ik wel een keer gehad, een infuus in de halsslagader voor voedingsstoffen omdat er niks door mijn darmen mochtquote:
ja hoeveel nieuwszenders zijn er wel nietquote:Op woensdag 11 november 2020 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
Nee lullie benne luiik zit tv te kijken
Ja als je op trump zoekt kom je overal hetzelfde tegen hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoeveel nieuwszenders zijn er wel niet
Gamenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dacht meer aan Netflixen, gamen of lezen.
Dus niet gezellig hier?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:
Zo, feest in je brievenbusquote:Op woensdag 11 november 2020 18:13 schreef mschol het volgende:
3 blauwe enveloppen in de bus, ow dear....
gevangenis screenshots posten?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
eigenlijk wel ja..quote:
gewoon hek erom heen, screw you prisonersquote:Op woensdag 11 november 2020 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben vanochtend weer aan een nieuwe begonnenMaar het is nog vooral een leeg grasveld
quote:Op woensdag 11 november 2020 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja..
definitieve aanslag 2019, ontvang +/- ¤1850
en bevestiging van gewijzigd rekeningnummer
vooral die tunnelratten zijn vervelendquote:Op woensdag 11 november 2020 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon hek erom heen, screw you prisoners
zekerquote:
een maand is wel langquote:Op woensdag 11 november 2020 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker
al helemaal omdat ik hem netjes klaar had gemaakt en daarna bijna een maand vergeten was em in te sturen![]()
dus ik zat al zovan, shit als dat maar geen boete oplevert
van die dikke muren erom heen en bij het enige gaatje een dubbele honden patrouille zou dan moeten helpen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral die tunnelratten zijn vervelend
johquote:
ah!quote:Op woensdag 11 november 2020 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
van die dikke muren erom heen en bij het enige gaatje een dubbele honden patrouille zou dan moeten helpen volgens mij
ah ja.. zat te kutten om die prisoners de juiste scholing te laten doen.. maar goed, ik wil wss teveel tegelijk hahaquote:Op woensdag 11 november 2020 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
kentekenplaten maken enzo, workshop dacht ik
hij begint hier op het begin?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
hij begint op juiste tijdcode hoor
quote:Op woensdag 11 november 2020 18:41 schreef mschol het volgende:
overigens krijg ik brieven uit de toekomst, dagtekening is 13/11/2020
oh ja heb ik altijd bij de belasting.. maar krijg alles digitaal tegenwoordigquote:Op woensdag 11 november 2020 18:41 schreef mschol het volgende:
overigens krijg ik brieven uit de toekomst, dagtekening is 13/11/2020
ja dat lieten ze op het nieuws niet zienquote:Op woensdag 11 november 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
maar die vrouw er achter loopt ook gearmd met een man in uniform?
ik schrok net echtquote:Op woensdag 11 november 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat lieten ze op het nieuws niet zien
Jaquote:Op woensdag 11 november 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft trumpie in 't leger gezeten?
ja hij heeft een militaire opleiding gehadquote:Op woensdag 11 november 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft trumpie in 't leger gezeten?
ik krijg ook allerlei dingen digitaal maar daar wil ik niet op vertrouwen gezien de staat van dienst van de overheid op dit gebiedquote:Op woensdag 11 november 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja heb ik altijd bij de belasting.. maar krijg alles digitaal tegenwoordigideaal
Jawel, 1e WO in de loopgraven nog.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:49 schreef Karzai het volgende:
maar volgens mij nooit in een oorlog gevochten
Mja moet zeggen dat dat mijnoverheid wel goed geregeld is. Stond er van te kijken hoeveel dingen je uiteindelijk van uit 1 portaal tevoorschijn kon toverenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg ook allerlei dingen digitaal maar daar wil ik niet op vertrouwen gezien de staat van dienst van de overheid op dit gebied
de boerenoorlogquote:Op woensdag 11 november 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, 1e WO in de loopgraven nog.
had ze maar geen zaden binnen moeten latenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Arme amber Brantsen. Weer het nieuws moeten onderbreken.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
had ze maar geen zaden binnen moeten laten
dat is zeker waar, toch vertrouw ik ze nog steeds nietquote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja moet zeggen dat dat mijnoverheid wel goed geregeld is. Stond er van te kijken hoeveel dingen je uiteindelijk van uit 1 portaal tevoorschijn kon toveren
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Origin van Dan Brown. Goed boek tot nu toe, ben op de helft.
Ik vind deze een van de betere/interessantere moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die moet ik nog lezen. heb z'n andere boeken wel al gelezen (en ook in hoog tempo)
inferno vond ik hm.. beetje vergezocht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind deze een van de betere/interessantere moet ik zeggen.
Heb ze geloof ik allemaal wel gelezen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind deze een van de betere/interessantere moet ik zeggen.
Ik heb ook een aantal jaren vrijwel niet gelezen, maar heb er nu de rust weer voor. Gaat in vlagen hier, paar jaar niet, paar jaar welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ze geloof ik allemaal wel gelezen.
Maar sinds een jaar of 4 kan ik me niet zetten om te lezen, geen zin in ook. Meeste al gelezen.
Ik heb een leeslijst van 400 boeken maar ik kan me de afgelopen paar maanden niet concentreren. zat ik eerst op zowat een boek per week, nu is het met moeite misschien een boek per maand.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ze geloof ik allemaal wel gelezen.
Maar sinds een jaar of 4 kan ik me niet zetten om te lezen, geen zin in ook. Meeste al gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |