SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Persoonlijk of in dit hele verhaal?
Haha ja, of als ze gebruik wilden maken van m'n meereiskorting.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel.
Of ik even op wilde schuiven, want ze wilden er langs.
Vaker de rode zee bevaren.quote:
Van de week vriend van me verteld over bonkjes en sliertjes en maandverband en kruisraketten. Die arme jongen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaker de rode zee bevaren.
ALLES ROOD.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALLES ROOD.
Ik had het over rode lippenstift, jij niet en dan zeg je ja ik had het niet over rode lippenstift, dat was ik.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de week vriend van me verteld over bonkjes en sliertjes en maandverband en kruisraketten. Die arme jongen.
Onregelmatige cyclus, echt geweldig.quote:
Ik zeg af en toe gewoon random "hoi" tegen mensenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ergens klopt het wel.. ben nooit zo vaak ergens aangesproken door mannen als in de supermarkt. Maar dan staat m'n hoofd daar niet naar, dus
Ik had het over lippenstift in z'n algemeen. Zijn heel veel kleurtjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over rode lippenstift, jij niet en dan zeg je ja ik had het niet over rode lippenstift, dat was ik.
Ik slik de pil door in de stopweek, dus heb er gelukkig niet vaak last vanquote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Onregelmatige cyclus, echt geweldig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zeg af en toe gewoon random "hoi" tegen mensen
Dat is het jongetje uit een klein dorp waar hij iedereen kende.
Ik doe dit dus ookquote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerel zit er gelukkig niet zo mee, maar het is wel killing voor je beddengoed als je het niet verwacht.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik slik de pil door in de stopweek, dus heb er gelukkig niet vaak last van
Moet je niet bij mij doen, dan ga ik meteen stalken.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Action. Kwantum. Kringloop.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik moet een bloempot hebben maar waar koop je zoiets dat je niet meteen 20 euro kwijt bent voor 1 bloempot.
Action? Xenos?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik moet een bloempot hebben maar waar koop je zoiets dat je niet meteen 20 euro kwijt bent voor 1 bloempot.
Kringloop?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie juist vaak dingen op die website staan die ze dan niet hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ja op de Action site zie ik ze niet staan.
Die site komt sowieso maar matig overeen met het winkelaanbod.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Ja op de Action site zie ik ze niet staan.
Dit jaquote:Op woensdag 11 november 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie juist vaak dingen op die website staan die ze dan niet hebben.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
Op de radio iemand Elvis aanvroeg met als reden dat het vandaag Elf Elvis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja dat ken ik maar zag pas toen ik ging pissen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALLES ROOD.
Ik met tanden poetsenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik maar zag pas toen ik ging pissen.
Lekkage van boven?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
Thuis, de kipfilet is nog bevroren en ik zie een streep op de muur van vocht dat naar beneden is gekomen
not good
Discobeffenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van kwam in de disco weer aan de bar zitten, zijn hele gezicht rood.![]()
Lijkt me inderdaad niet lekkerquote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
is maar een biertje met koffiesmaak, mega mokka
meh liever een gewoon pilsje
[ afbeelding ]
Toffe tajine, gave vijzel, leuk glas maar vies bier.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
eerst maar een biertje met koffiesmaak, mega mokka
meh liever een gewoon pilsje
[ afbeelding ]
Die bezem is ook wel drommelsquote:Op woensdag 11 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toffe tajine, gave vijzel, leuk glas maar vies bier.
Je hebt geen bovenburen? Als het dak is dan zal het vve zijn toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
zijn issues met het dak, tis heel licht denk niet dat je het ziet op een foto
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal niet van onderen zijn huehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |