Hij is morgen weer terug = topic is dus onzquote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh top hier mag het dus wel.Jezus waarom.
Soort zoekt soort hè.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik sta in de OP, deze gaat dus niet op slot
hallootjesquote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef StraightEdge het volgende:
Als je nou eens ging werken aan afvallen kon je neuken/rukken met je penis die nu onder in dakkapel beland is Ipv zielig aandacht vragen op een kut forum als FOK! .
#freethepenis
Doe maar niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie maakt het MED’je aan? @:FA’s
ben je het sat?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik ga erg slecht op aandachtshoeren met zelfmedelijden die geen flikker uitvoeren om zichzelf te verbeteren, maar lopen te janken als een kleuter.
Denk aan je bloeddruk maatquote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik ga erg slecht op aandachtshoeren met zelfmedelijden die geen flikker uitvoeren om zichzelf te verbeteren, maar lopen te janken als een kleuter.
Als je woorden verkeerd blijft spellen zal je volgens mij deze vragen vaker van anderen krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |