SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Een goede tweede mogelijkheidquote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi
Fraudehttps://www.nu.nl/dieren/(...)jaar-verkiezing.html
Sorryyyquote:Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi
Fraudehttps://www.nu.nl/dieren/(...)jaar-verkiezing.html
quote:Ook politici en allerlei organisaties spreken zich publiekelijk uit voor hun favoriete kandidaat. Zo steunt seksshop Adult Toy Megastore de geelbandhoningeter, omdat die "polyamorie met wederzijdse instemming" zou beoefenen.
Die heb ik geloof ik nog nooit op, is dat lekker?quote:
Gehaktbal met uien en pindasausquote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nog nooit op, is dat lekker?
Dat klinkt wel lekker.quote:
is hier toch andersquote:
verwacht je een standje?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 5 minuten mijn beoordelingsgesprek
Succes! Money talks bullshit walks!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
suc6!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
was datquote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gaat al na een kwartiertje vanzelf uit. En dan minstens een kwartier afkoelen![]()
Dus ik denk dat het een kwartiertje deze wordt, dan een uur het badje en dan weer een kwartier deze
In de huidige omstandigheden heeft mijn team en ikzelf het best wel goed gedaan. Met mijn manager heb ik een haat/liefde-verhouding. Hij is de CTO van het bedrijf dus er zijn wel eens andere belangen dan alleen de projecten die daar spelen.quote:
Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes! Money talks bullshit walks!
Heb ik met een half oog meegelezenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetmassagedinges.
Je weet wel dat ding wat ik wilde toen jullie gisteravond allemaal aarsvullende contraptions aan het opnoemen waren.
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in en hij maakt ook bronstige geluidjes. Maar dat helpt alleen als je het hoofd van US hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik met een half oog meegelezen
Ziet er leuk uit, kan die ook alleen maar warm worden?
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in en hij maakt ook bronstige geluidjes. Maar dat helpt alleen als je het hoofd van US hebt.
Een goede joekel heeft geen kwartier nodigquote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]en waarom doet die het maar een kwartier dan?
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Zou toch voor een Thaise gaan Fles.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gaat al na een kwartiertje vanzelf uit. En dan minstens een kwartier afkoelen![]()
Dus ik denk dat het een kwartiertje deze wordt, dan een uur het badje en dan weer een kwartier deze
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?
Ik ben gewoon een mens he, geen matjequote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
k zag tijdje terug zon opwarmmatje voor je voeten
zit ook weer een verwarmingselement inquote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
ja is ook wel zo eigenlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?
CL wil dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in
Ja die af en toe de trekduwstang nog even hands-free kan polijsten natuurlijk. Zou wel beter zijn ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch voor een Thaise gaan Fles.
Ja die zijn nog onderdaniger dan een chihuahua maar dan goedkoper.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die af en toe de trekduwstang nog even hands-free kan polijsten natuurlijk. Zou wel beter zijn ja.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
5424 gemeld gisteren 4695
We hebben de weg naar boven weer gevonden, tijd voor positiviteitquote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
Kutmensen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben de weg naar boven weer gevonden, tijd voor positiviteit
EN DIE WILLEN VANAVOND BIJ ME LANGSKOMEN.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
Nee want ik kom sowieso nergens.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al bij de blokker geweest Ger
wat?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
EN DIE WILLEN VANAVOND BIJ ME LANGSKOMEN.
Alle 5424?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)et-sint-maarten.htmlquote:
Ik sluit niets uit.quote:
Zeg gewoon dat je last heb van je kut door die blaasontsteking, opgelostquote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gebeuren hebben we hier gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)et-sint-maarten.html
En dan die reacties.![]()
Alsof het leven van hun koter voorgoed verpest is als ze niet mogen.
Maar dan heb ik ze al aan de deur. Lose-lose.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je last heb van je kut door die blaasontsteking, opgelost
aaah ik snap emquote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen hebben al zoveel gemiiiiiiiistquote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon briefje op de deur plakken 'kan deur niet openen ivm zere kut'.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb ik ze al aan de deur. Lose-lose.
Niet?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja is superkut voor ze, maar is niet om ze te pesten ofzo he.
Pehehehe.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon briefje op de deur plakken 'kan deur niet openen ivm zere kut'.
Ja ik vind het best dat ik nu een goede reden heb om over te steken als ik kinderen aan zie komen, maar over het algemeen vind ik het allemaal wel lullig voor ze.quote:
Vooral hilarisch dat de meesten het niet eens door zouden hebben als school en de ouders er geen aandacht aan besteedden.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen hebben al zoveel gemiiiiiiiist
Ja is superkut voor ze, maar is niet om ze te pesten ofzo he.
Kutje rood kutje auw opbokken.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon briefje op de deur plakken 'kan deur niet openen ivm zere kut'.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens, heren, blaas en kut zijn niet hetzelfde he.
Oh nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik kan wel vagina roepen, maar dat is wat hooggegrepen op het moment.quote:
Alleen Losdop weet dit niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit moeten ze toch wel weten...quote:Op woensdag 11 november 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel vagina roepen, maar dat is wat hooggegrepen op het moment.
Deze subreddit doet anders vermoeden.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit moeten ze toch wel weten...
Appel en klokhuis, probeer maar eens te pissen zonder kutquote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar grapjes maken met 'ik heb een ontstoken blaas' klinkt toch net wat minder dan 'ik heb een zere kut' op de een of andere manier.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee verschillende gaten, ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Appel en klokhuis, probeer maar eens te pissen zonder kut
Zeker in de combinatie met 'me'.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Krijg jeuk van het woord kindjes.
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Krijg jeuk van het woord kindjes.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze subreddit doet anders vermoeden.
https://www.reddit.com/r/badwomensanatomy
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee verschillende gaten, ik zie geen probleem?
Niet dat ik 'm kwijt wil, maar puur voor blaas legen heb ik geen vagina nodig.quote:
Ja maar is wel handig toch, stel dat specifieke gaatje zit op je arm of je neus en je denk goh jeukt dan ziet iedereen dat je aan je plasbuis zit te krabben?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm kwijt wil, maar puur voor blaas legen heb ik geen vagina nodig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar is wel handig toch, stel dat specifieke gaatje zit op je arm of je neus en je denk goh jeukt dan ziet iedereen dat je aan je plasbuis zit te krabben?
Hij kan gewoon op dezelfde plek blijven? Die flappen eromheen blijven wel volgens deze vergelijking, er is alleen geen gat meer waar makkelijk een lul in kan.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar is wel handig toch, stel dat specifieke gaatje zit op je arm of je neus en je denk goh jeukt dan ziet iedereen dat je aan je plasbuis zit te krabben?
Je hebt de achteruitgang nog.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon op dezelfde plek blijven? Die flappen eromheen blijven wel volgens deze vergelijking, er is alleen geen gat meer waar makkelijk een lul in kan.
Klopt, daarom had ik er 'makkelijk' bij gezet.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de achteruitgang nog.
dan wisten we niet beterquote:Op woensdag 11 november 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flapjes hoop ik?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon op dezelfde plek blijven? Die flappen eromheen blijven wel volgens deze vergelijking, er is alleen geen gat meer waar makkelijk een lul in kan.
quote:
Mannen ook?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. als we allemaal het gaatje in onze arm hadden.
Lijkt me logisch, de blaas zit bij beide geslachten op ongeveer dezelfde plek.quote:
hoezo nou weer je neus?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangt er zo'n vleesslurf aan je neus.
oh denk arm beter maar ja de man hoeft dan niet perse een slurf te hebben hebben om te plassen hequote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was de andere optie, of op je neus of op je arm.
Geeft niet, wij zijn hooggeleid allenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, maar da's een denkfout, die slurf heb je niet nodig voor je blaas. Gewoon een gaatje is zat.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was de andere optie, of op je neus of op je arm.
In sommige Afrikaanse culturen naaien ze toch de schede van een dame dicht en laten ze enkel een klein gaatje open om te plassen en met een beetje geluk nog een klein gaat voor de menstruatie.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm kwijt wil, maar puur voor blaas legen heb ik geen vagina nodig.
Jep.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige Afrikaanse culturen naaien ze toch de schede van een dame dicht en laten ze enkel een klein gaatje open om te plassen en met een beetje geluk nog een klein gaat voor de menstruatie.
Zo'n gaatje op een plek waar het onmogelijk is om het soepel te legen, aan de zijkant van allebei je oksels ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, maar da's een denkfout, die slurf heb je niet nodig voor je blaas. Gewoon een gaatje is zat.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige Afrikaanse culturen naaien ze toch de schede van een dame dicht en laten ze enkel een klein gaatje open om te plassen en met een beetje geluk nog een klein gaat voor de menstruatie.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n gaatje op een plek waar het onmogelijk is om het soepel te legen, aan de zijkant van allebei je oksels ofzo.
Handstand.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat je op 1 been moet hinken zijwaarts om het er uit te krijgen
Goed punt, die had ik even gemist.quote:
Ik weet niet hoe het met jullie daar aan de overkant zit maar pissen met een hele volle blaas geeft echt wel een prettige kriebel in de slurf, hebben jullie dat niet dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh denk arm beter maar ja de man hoeft dan niet perse een slurf te hebben hebben om te plassen he
Ik heb geen slurf dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie daar aan de overkant zit maar pissen met een hele volle blaas geeft echt wel een prettige kriebel in de slurf, hebben jullie dat niet dan?
Anders wil ik mijn slurfje graag houden
Koprol door de plee.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat je op 1 been moet hinken zijwaarts om het er uit te krijgen
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen slurf dus dat weet ik niet
Je hoeft er niet aan te sjorren tijdens het plassen hoor, dan blijf je misschien ook beter binnen de lijntjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie daar aan de overkant zit maar pissen met een hele volle blaas geeft echt wel een prettige kriebel in de slurf, hebben jullie dat niet dan?
Anders wil ik mijn slurfje graag houden
*noteertquote:Op woensdag 11 november 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen slurf dus dat weet ik niet
Op zich zijn er ook voordelen, voor iedereen een soort urinoirs te verzinnen. Kan je schijtlucht vermijden.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n gaatje op een plek waar het onmogelijk is om het soepel te legen, aan de zijkant van allebei je oksels ofzo.
Gewoon met de handen in de nek en achterover leunende hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft er niet aan te sjorren tijdens het plassen hoor, dan blijf je misschien ook beter binnen de lijntjes.
Leunend op het fonteintje.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met de handen in de nek en achterover leunende hoor
Wat zeg ik nou weer verkeerdquote:
Plas komt uit de urinebuis, niet uit de schede. Twee aparte gaten.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerdProbeerde het alleen maar een keer op een nette wijze te zeggen, had dus gewoon 'ze nieten de kutflappen aan elkaar' moeten zeggen.
Maar we plassen al door een apart gaatje, dus daar hoef je geen gaatje voor vrij te houden. De schede is iets anders dan het plasgaatje.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerdProbeerde het alleen maar een keer op een nette wijze te zeggen, had dus gewoon 'ze nieten de kutflappen aan elkaar' moeten zeggen.
GATquote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
'Gaatje' wekt nu ook wel dezelfde gevoelens op als 'kindje'.
Pehehehe.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn geen gaten maar kleine gaatjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plas komt uit de urinebuis, niet uit de schede. Twee aparte gaten.
Ja ik dacht dat schede gewoon de nette manier was om een kut te omschrijvenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plas komt uit de urinebuis, niet uit de schede. Twee aparte gaten.
Urinebuis is klein ja. Die andere kan flink oprekken hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn geen gaten maar kleine gaatjes.
*streept door uit zijn dagelijkse vocabulairequote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
D'r moet in die ene een kinderhoofd doorheen, met wat rekken en scheuren, dus echt klein zou ik het niet willen noemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn geen gaten maar kleine gaatjes.
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat schede gewoon de nette manier was om een kut te omschrijven
Ja is het ook, maar een kut is geen urinebuis.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat schede gewoon de nette manier was om een kut te omschrijven
Vertel mij watquote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Urinebuis is klein ja. Die andere kan flink oprekken hoor.
Ja, kindjes uit zien komen?quote:
'krater' 'boorput' 'grand canyon' 'diepzeegrot'quote:Op woensdag 11 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r moet in die ene een kinderhoofd doorheen, met wat rekken en scheuren, dus echt klein zou ik het niet willen noemen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heet het hele pakket vulva.
Met je slurfquote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkeld ook allemaal, blij dat ik wel gewoon normaal in elkaar zit.
Het is net als met shampoos, voor vrouwen heb je een miljard verschillende soorten die elk hun eigen speciale eigenschappen hebben en voor mannen is 1 shampoo gewoon geschikt om alles mee te doen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkeld ook allemaal, blij dat ik wel gewoon normaal in elkaar zit.
Yepquote:
Ja die paar cm donshaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net als met shampoos, voor vrouwen heb je een miljard verschillende soorten die elk hun eigen speciale eigenschappen hebben en voor mannen is 1 shampoo gewoon geschikt om alles mee te doen.
Das een marketingtruc hequote:Op woensdag 11 november 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is net als met shampoos, voor vrouwen heb je een miljard verschillende soorten die elk hun eigen speciale eigenschappen hebben en voor mannen is 1 shampoo gewoon geschikt om alles mee te doen.
Slijmproppen enzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar ik kijk toch liever naar de voorbereidende handelingen, oorzaak in plaats van gevolg zeg maar
Ja vrouwen zijn daar vatbaarder voor schijnbaarquote:
Vrouwen zijn gewoon besluiteloos ja, kijk naar de keuze in nagellak alleen al, ontelbaar triljoen veelquote:Op woensdag 11 november 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijp het ook niet zoquote:Op woensdag 11 november 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn daar vatbaarder voor schijnbaar
Een paar cm haar maakt ook niet zoveel uit, of dat nou rughaar, hoofdhaar of schaamhaar is.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja oke maar das logisch.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon besluiteloos ja, kijk naar de keuze in nagellak alleen al, ontelbaar triljoen veel
De ene lak is de andere niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon besluiteloos ja, kijk naar de keuze in nagellak alleen al, ontelbaar triljoen veel
Ik heb zo'n tube van de Kruidvat. Doe er al een jaar mee ondertussen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp het ook niet zo
shitload aan dagcremes en zo
Maar als man gebruik je de shampoo ook gewoon om de rest van je lijf te wassen, daar heb je dan niet nog een aparte douchegel of iets voorquote:Op woensdag 11 november 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar cm haar maakt ook niet zoveel uit, of dat nou rughaar, hoofdhaar of schaamhaar is.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel veel verschillende tinten roze en rode nagellak ja
Vijftig tinten roze hier ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als man gebruik je de shampoo ook gewoon om de rest van je lijf te wassen, daar heb je dan niet nog een aparte douchegel of iets voor
Maar geen turqoisequote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo, geilrood is meer dan voldoende, klaar.quote:
Ik heb echt veel te veel. Maar kleurtjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Zou ik wel vreemd vinden om een naaktmodel van een vriend(in) van mij op de kast.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Haha alleen was er 1 iemand bij en dat is de vriendin van een jongen die echt vet lang verliefd is geweest op mij.. hebben ze straks in huis alsnog een beeldje staan van mij.![]()
HA!quote:Op woensdag 11 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, geilrood is meer dan voldoende, klaar.
Nagels lakken wordt toch alleen maar gebruikt om aan te geven "joehoe ik ben klaar om te paren hoor"
Nee dat is lippenstift.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nagels lakken wordt toch alleen maar gebruikt om aan te geven "joehoe ik ben klaar om te paren hoor"
Jawel hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar dat zou denk ik ook niet staan
quote:
quote:
Hubby en de kids?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*streept door uit zijn dagelijkse vocabulaire
Nee, versgelakte nagels juist niet. Ik wil geen deuken in m'n nog niet uitgeharde manicure, plus ik moet de eerste kerel nog tegenkomen die niet mekkert dat het stinkt.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel kleding aan hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik wel vreemd vinden om een naaktmodel van een vriend(in) van mij op de kast.
Ik ga mijn nagels toch niet verven joh.quote:
Hoogbegaafdt.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat is je slurf die dat denkt uitstraling
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
lippenstift vind ik wel vet maar durf ik niet op buiten
ik nada.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik draag sowieso weinig make-up eigenlijk.
Ik vind het nu vooral te onpraktisch, met die mondkapjes. En verder kom ik niet echt buiten.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
lippenstift vind ik wel vet maar durf ik niet op buiten
Ik heb eind februari ofzo nieuwe blusher gebruikt, ziet er nog uit als nieuwquote:Op woensdag 11 november 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Soms beetje foundation en wat mascara. Moet ook nodig een nieuwe mascara want doe ook al 3 jaar denk ik met deze.
En thuis op de bank?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik niet zo gemakkelijk
nee maar denk dan wel aan roodquote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedere kleur is even opvallend hoor.
ja dan slaat het nergens opquote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En thuis op de bank?
Of in bed?
Voor bij de slaapkamer-outfit.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En thuis op de bank?
Of in bed?
Oh dat gebruik ik allemaal al jaren niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eind februari ofzo nieuwe blusher gebruikt, ziet er nog uit als nieuw
Bij mij vragen ze of ik niet stiekem op vakantie ben geweest omdat ik nog zo'n getinte kop hebquote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef echt licht als ik niet even wat kleur op m'n bakkes smeer.
Ik heb het bleke omarmd, ik smeer alleen als ik er zin in heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef echt licht als ik niet even wat kleur op m'n bakkes smeer.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar denk dan wel aan rood
Da's ook sneu.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken juist geen enkele vrouw die zonder lippenstift de deur uit durft.
jij loopt elke dag henkquote:Op woensdag 11 november 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze of ik niet stiekem op vakantie ben geweest omdat ik nog zo'n getinte kop heb
Ik heb wat spul van Lush voor m'n huid, werkt wel fijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het bleke omarmd, ik smeer alleen als ik er zin in heb.
Ben wel braaf met m'n huidverzorging, alleen water werkt echt niet.
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Als mensen mij lelijk vinden zonder make-up dan kijken ze maar lekker een andere kant op.
Ja dat helpt wel mee inderdaadquote:
Ik gebruik tegenwoordig vooral The Ordinary, niet zo duur, werkt goed en ik vind de flesjes grappig.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wat spul van Lush voor m'n huid, werkt wel fijn.
Dat had ik met Treacle Moonquote:Op woensdag 11 november 2020 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig vooral The Ordinary, niet zo duur, werkt goed en ik vind de flesjes grappig.
Sowieso sneu als je niet zonder make-up de deur uit durft.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje wel nu ik erover nadenk.
Ja chique meiden en dames, dan krijg je dat, die willen er altijd verzorgd en goed uitzien.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso sneu als je niet zonder make-up de deur uit durft.
Die kopiëren een ander merk heel goed ja, kan er even niet opkomen welke precies.quote:
Een vrouw die van nature mooi is heeft al die zooi niet nodigquote:Op woensdag 11 november 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja chique meiden en dames, dan krijg je dat, die willen er altijd verzorgd en goed uitzien.
Maar daar heb je geen make up voor nodig.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja chique meiden en dames, dan krijg je dat, die willen er altijd verzorgd en goed uitzien.
Nee kerels zien dat graag dus het is de norm geworden.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat make-up bij verzorgd eruit zien hoort, alsof je zonder niet verzorgd eruit kan zien.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Philosophy?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kopiëren een ander merk heel goed ja, kan er even niet opkomen welke precies.
Ook vrouwen die niet zo knap zijn, je kan beter iemand maar accepteren zoals die persoon is zonder een laag schmink.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vrouw die van nature mooi is heeft al die zooi niet nodig
Nou ik heb in december voor het laatst m'n wenkbrauwen laten plukken en verven en ben in januari voor het laatst naar de kapper geweestquote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat make-up bij verzorgd eruit zien hoort, alsof je zonder niet verzorgd eruit kan zien.
Er zijn niet zo heel veel vrouwen van nature mooiquote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een Jesse Klaver antwoordquote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FTFYquote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, snap dat dichtplamuren van het gezicht nooit zoquote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook vrouwen die niet zo knap zijn, je kan beter iemand maar accepteren zoals die persoon is zonder een laag schmink.
Wenkbrauwen doe ik echt zelden iets aan.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik heb in december voor het laatst m'n wenkbrauwen laten plukken en verven en ben in januari voor het laatst naar de kapper geweest
Ligt aan je definitie van mooi hequote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel vrouwen van nature mooi
Die van mij zie je dus niet zo blond ben ik, en dat is maar beter ook want volgens mij heb ik een unibrow die bij de slapen begintquote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wenkbrauwen doe ik echt zelden iets aan.Wil ze binnenkort wel keertje weer laten doen maar ik weet niet beter dan dat ik volle wenkbrauwen heb.
Ze zijn blond en ik heb er duidelijk 2 (i.p.v. 1) dus kan er ook niet wakker van liggen.
Die gebruikt volgens mij wel de nodige make-up om een extra dramatische kop te hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een Jesse Klaver antwoord
Ik vind het lollig. Bepaalde onderdelen wat meer benadrukken enzo, en extra voorpret bij een avondje weg.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, snap dat dichtplamuren van het gezicht nooit zo
Gezichtsschaamhaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zie je dus niet zo blond ben ik, en dat is maar beter ook want volgens mij heb ik een unibrow die bij de slapen begintMaar dat zorgt wel voor een blotebillengezicht.
Ik vind het wel leuk om nette jurkjes enz aan te doen maar ik doe het liever met kleding dan make-up.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zie je dus niet zo blond ben ik, en dat is maar beter ook want volgens mij heb ik een unibrow die bij de slapen begintMaar dat zorgt wel voor een blotebillengezicht.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)jaar-verkiezing.html
@:kwiwi is een fraudeur
stop eens met de echte wereld te vergelijken met modemagazines die doordrenkt zijn met photoshopquote:Op woensdag 11 november 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel vrouwen van nature mooi
Ja voor een speciale gelegenheid kan ik het nog wel begrijpen, maar heel je gezicht schminken om even naar de AH te gaan is toch nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het lollig. Bepaalde onderdelen wat meer benadrukken enzo, en extra voorpret bij een avondje weg.
Ja precies dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor een speciale gelegenheid kan ik het nog wel begrijpen, maar heel je gezicht schminken om even naar de AH te gaan is toch nergens voor nodig.
Ja want we swipen allemaal negen van de tien keer naar rechts.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
stop eens met de echte wereld te vergelijken met modemagazines die doordrenkt zijn met photoshop
Nu ook goed verkrijgbaar in Nederland inderdaad. Herinner me nog dat ik die meenam vanuit de UK.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig vooral The Ordinary, niet zo duur, werkt goed en ik vind de flesjes grappig.
Naja, als je er zin in hebt, waarom niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor een speciale gelegenheid kan ik het nog wel begrijpen, maar heel je gezicht schminken om even naar de AH te gaan is toch nergens voor nodig.
Of iemand mooi is is geen vaststaand feit he, dat is gewoon de mening van een individu.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Onzin ook allemaal, er zijn maar weinig vrouwen mooier zonder make-up dan met make-up, kun je wel allemaal principes tegenaan gooien maar dat slaat als een schildpad op een kikker
geen idee, ik swipe nietquote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want we swipen allemaal negen van de tien keer naar rechts.
Dat is wat anders, we hadden het over een lippenstiftje.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn, waarom boeit het?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Onzin ook allemaal, er zijn maar weinig vrouwen mooier zonder make-up dan met make-up, kun je wel allemaal principes tegenaan gooien maar dat slaat als een schildpad op een kikker
Doe je toch ook niet op om naar de AH te gaan? Tenzij je 15 bent misschien en de vakkenvuller leuk vindtquote:Op woensdag 11 november 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wat anders, we hadden het over een lippenstiftje.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je toch ook niet op om naar de AH te gaan? Tenzij je 15 bent misschien en de vakkenvuller leuk vindt
Ja okquote:Op woensdag 11 november 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De optie "de drager had zin om een lippenstiftje op te doen en ging ķķk naar de AH" is er ook nog he.
Ja gewoon even flaggen dat je er helemaal klaar voor bent.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De optie "de drager had zin om een lippenstiftje op te doen en ging ķķk naar de AH" is er ook nog he.
De plek bij uitstek om te flirten. Heb nog altijd goede herinneringen aan Jenny van de servicebalie.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe je toch ook niet op om naar de AH te gaan? Tenzij je 15 bent misschien en de vakkenvuller leuk vindt
Doet me denken aan die serie van Tygo in de GHB waar een zo'n vrouw zich helemaal gaat opmaken en uitdossen en daar uren mee bezig is om even naar de supermarkt te gaanquote:Op woensdag 11 november 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een blaasontsteking, denk je echt dat ik ook maar iets aan actie in die hoek wil?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon even flaggen dat je er helemaal klaar voor bent.
Ik heb 'm net teruggeleid.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef CherryLips het volgende:
We hadden het net nog over vulva's. Waar ging het mis.
Daar zie ik mezelf ook nog wel voor aan over 20 jaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan die serie van Tygo in de GHB waar een zo'n vrouw zich helemaal gaat opmaken en uitdossen en daar uren mee bezig is om even naar de supermarkt te gaan
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De plek bij uitstek om te flirten. Heb nog altijd goede herinneringen aan Jenny van de servicebalie.
Beetje raar om daar lippenstift op te smerenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef CherryLips het volgende:
We hadden het net nog over vulva's. Waar ging het mis.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan die serie van Tygo in de GHB waar een zo'n vrouw zich helemaal gaat opmaken en uitdossen en daar uren mee bezig is om even naar de supermarkt te gaan
Ziet er verzorgd uit @bitterbalquote:Op woensdag 11 november 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om daar lippenstift op te smeren
Het idee is dus dat we lippenstift op onze bovenste lippen smeren als weerspiegeling van onze willige, gezwollen onderlippen.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om daar lippenstift op te smeren
Ja dat is waar, rode lippenstift is ook de kleur van een vulva die klaar is om te paren, toen we nog op vieren benen liepen kon elke mannetje makkelijk zien welke kleur de vulva heeft maar sinds we op twee benen lopen moeten de vrouwen zelf op de mond aangeven hoe de stand van zaken is.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een blaasontsteking, denk je echt dat ik ook maar iets aan actie in die hoek wil?
Oh.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het idee is dus dat we lippenstift op onze bovenste lippen smeren als weerspiegeling van onze willige, gezwollen onderlippen.
Of zo.
Maar ik heb nergens rood genoemd.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, rode lippenstift is ook de kleur van een vulva die klaar is om te paren, toen we nog op vieren benen liepen kon elke mannetje makkelijk zien welke kleur de vulva heeft maar sinds we op twee benen lopen moeten de vrouwen zelf op de mond aangeven hoe de stand van zaken is.
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, rode lippenstift is ook de kleur van een vulva die klaar is om te paren, toen we nog op vieren benen liepen kon elke mannetje makkelijk zien welke kleur de vulva heeft maar sinds we op twee benen lopen moeten de vrouwen zelf op de mond aangeven hoe de stand van zaken is.
Als ik te pittig heb gegeten heb ik nog steeds zo'n bubblegumreet.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Persoonlijk of in dit hele verhaal?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik heb nergens rood genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |