SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Een goede tweede mogelijkheidquote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi
Fraudehttps://www.nu.nl/dieren/(...)jaar-verkiezing.html
Sorryyyquote:Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi
Fraudehttps://www.nu.nl/dieren/(...)jaar-verkiezing.html
quote:Ook politici en allerlei organisaties spreken zich publiekelijk uit voor hun favoriete kandidaat. Zo steunt seksshop Adult Toy Megastore de geelbandhoningeter, omdat die "polyamorie met wederzijdse instemming" zou beoefenen.
Die heb ik geloof ik nog nooit op, is dat lekker?quote:
Gehaktbal met uien en pindasausquote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nog nooit op, is dat lekker?
Dat klinkt wel lekker.quote:
is hier toch andersquote:
verwacht je een standje?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 5 minuten mijn beoordelingsgesprek
Succes! Money talks bullshit walks!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
suc6!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
was datquote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gaat al na een kwartiertje vanzelf uit. En dan minstens een kwartier afkoelen![]()
Dus ik denk dat het een kwartiertje deze wordt, dan een uur het badje en dan weer een kwartier deze
In de huidige omstandigheden heeft mijn team en ikzelf het best wel goed gedaan. Met mijn manager heb ik een haat/liefde-verhouding. Hij is de CTO van het bedrijf dus er zijn wel eens andere belangen dan alleen de projecten die daar spelen.quote:
Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes! Money talks bullshit walks!
Heb ik met een half oog meegelezenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetmassagedinges.
Je weet wel dat ding wat ik wilde toen jullie gisteravond allemaal aarsvullende contraptions aan het opnoemen waren.
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in en hij maakt ook bronstige geluidjes. Maar dat helpt alleen als je het hoofd van US hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik met een half oog meegelezen
Ziet er leuk uit, kan die ook alleen maar warm worden?
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in en hij maakt ook bronstige geluidjes. Maar dat helpt alleen als je het hoofd van US hebt.
Een goede joekel heeft geen kwartier nodigquote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]en waarom doet die het maar een kwartier dan?
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Zou toch voor een Thaise gaan Fles.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze gaat al na een kwartiertje vanzelf uit. En dan minstens een kwartier afkoelen![]()
Dus ik denk dat het een kwartiertje deze wordt, dan een uur het badje en dan weer een kwartier deze
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?
Ik ben gewoon een mens he, geen matjequote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
k zag tijdje terug zon opwarmmatje voor je voeten
zit ook weer een verwarmingselement inquote:Op woensdag 11 november 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
ja is ook wel zo eigenlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
18 massage joekels.. daar heb je na 15 min wel genoeg van toch?
CL wil dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er zitten 18 bewegende massagejoekels in
Ja die af en toe de trekduwstang nog even hands-free kan polijsten natuurlijk. Zou wel beter zijn ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch voor een Thaise gaan Fles.
Ja die zijn nog onderdaniger dan een chihuahua maar dan goedkoper.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die af en toe de trekduwstang nog even hands-free kan polijsten natuurlijk. Zou wel beter zijn ja.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
5424 gemeld gisteren 4695
We hebben de weg naar boven weer gevonden, tijd voor positiviteitquote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
Kutmensen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
we stijgen weer
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben de weg naar boven weer gevonden, tijd voor positiviteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |