En het water verdampt langzaamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal wel lauw zijn ondertussen
Zal vast wel goed komen tegen de tijd dat ik er benquote:
beetje opschieten anders moet je je eigen water meebrengen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komen tegen de tijd dat ik er ben
dit was geweldigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:18 schreef ACT-F het volgende:
Uit de school geklapt met een echte Sansiro!![]()
Ik dacht dat ik de enige was die dat keek want bijna niemand kent het.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 01:18 schreef ACT-F het volgende:
Uit de school geklapt met een echte Sansiro!![]()
1993 is alweer een tijdje terug, maar gek inderdaad dat het vrij onbekend is gebleven. Ik vond het een geweldige serie, mede omdat ik rond die tijd ook een vervelende puber in wording was op schoolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat keek want bijna niemand kent het.
Ik vond het een leuke serie maar volgens mij is hij (bijna) nooit herhaald. Ik heb hem op dvd maar er is erg moeilijk aan te komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1993 is alweer een tijdje terug, maar gek inderdaad dat het vrij onbekend is gebleven. Ik vond het een geweldige serie, mede omdat ik rond die tijd ook een vervelende puber in wording was op school
Is inderdaad nooit herhaald. Rip die DVD eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke serie maar volgens mij is hij (bijna) nooit herhaald. Ik heb hem op dvd maar er is erg moeilijk aan te komen.
En dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is inderdaad nooit herhaald. Rip die DVD eens
Dan zal ik hem even op mijn harde schijf zetten.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik hem even op mijn harde schijf zetten.
Het was idd haar debuut.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef rubbereend het volgende:
en zo ongeveer het debuut van Katja
EINDELIJK. De eerste daadwerkelijk ONBEKENDE serie voor mij. Holy shit, bizar welke series er allemaal genoemd worden als 'bijna vergeten'. Bizarquote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef Claude_Viole het volgende:
De Gezusters Kokkel
[..]
Meer een kinderserie, maar toch best wel wat bijzonders met de vele liedjes die erin verweven zijn:
Helaas op dit na niks meer te vinden aan beeldmateriaal
Zou zo graag het hele intro nog eens willen zien.
Soms weet je het ook niet het kan om meerdere redenen zijn dat series gestopt werden..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef BIGGI het volgende:
Van die series uit m'n jeugd waarvan ik nooit begreep dat ze gecancelled werden
American Gothic (TV Series 1995–1998) - IMDb
Nowhere Man (TV Series 1995–1996) - IMDb
Muziek, die muziek, briljant. Het verhaal was ook gewoon goed, en de casting was ook top (Alles geldt ook voor De Zevensprong). Helaas gemaakt door die smeerlap Karst van der M die niet van de meespelende kindertjes kon afblijven (helaas geldt dat ook voor De Zevensprong en Mijn Idee).quote:
Ik heb alle 12 afleveringen. Makkelijk 1 van mijn favo onbekende series everquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit was geweldig
Katja![]()
het boek is overigens ook geweldig
Ik heb wel een hobby van het vinden en sparen van mijn jeugdseries. Ik kan nog wel een zwik opnoemen die niemand zich zo kan herinneren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb alle 12 afleveringen. Makkelijk 1 van mijn favo onbekende series ever
Joh het moet gek gelopen zijn of volgens mij heb je die dvd's van Uit de school geklapt via mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een hobby van het vinden en sparen van mijn jeugdseries. Ik kan nog wel een zwik opnoemen die niemand zich zo kan herinneren.
Ik had ze op marktplaats gevonden. Iemand die ze van VHS op dvd had gezet meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh het moet gek gelopen zijn of volgens mij heb je die dvd's van Uit de school geklapt via mij![]()
Maar kom maar door, ik ben in de mood voor een lijstje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |