SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt hadquote:Op woensdag 11 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moest mezelf nog even overtuigen. Het is wel een stapje.
Nu even kijken of ik mijn manager kan bewegen om mijn beoordeling te pimpen zodat ik er volgend jaar een beetje op vooruit gaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt had
@:bitterbal:
https://www.instagram.com/p/B83ePn8laaF/ cringe cringe
Ow, ik weet niet over wie. Hij is geīnspireerd op een post van @bitterbalquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Gaat deze TT weer over US, of dit keer over mij?
Het is echt een raar programmaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8sozzGDOg8/
als dat zo al binnenkomt
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescriptquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
leedvermaakquote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt een raar programma
ohja vader van een oud collega ook zag ik laatst op fb voorbij komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescript
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.
Nog zo'n programma wat ik nooit keek.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
Jullie keken man bijt hond?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie keken man bijt hond?
nou ja. ook fake dates. Bekende van productie medewerkers die een date moeten opvullen omdat er niet genoeg aanmeldingen warenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.
keken ook boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig idee. Zo'n stel stoere zeebonken
ja, maar dat is dan ook een goed programmaquote:
Vrouwen aan boord is toch ongeluk?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook een toffe spin-off van maken: Popeye zoekt Olive
Ik was van plan om (samen met een vriend van mij) mee te doen aan een lokaal dinner-date concept. Alleen kreeg ik vlak daarvoor een relatie en niet meer gegaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja. ook fake dates. Bekende van productie medewerkers die een date moeten opvullen omdat er niet genoeg aanmeldingen waren
Als ze met jou aan boord zitten wel jaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen aan boord is toch ongeluk?
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
en heel holland bakt
mooi man beetje Nederlandse kneuterigheid
Als het een bitterbal is misschienquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijken
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordtquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The love boatquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze met jou aan boord zitten wel ja
Mannen onderling ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordt
O ja, dat is echte feel good-tvquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat programma van Andre van duin en janny op die boot
Overal tomatensoep is wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het een bitterbal is misschien
Ik wil nu Titanic grapjes maken maar wil de bal niet boos makenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het een bitterbal is misschien
Joh toe, ze is er even nietquote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil nu Titanic grapjes maken maar wil de bal niet boos maken
En goed getrainde, heeft ook z'n voordelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel wat knappe vrouwen aan boord hoor.
De titanic zou al een onderzeeër zijn voordat er een ijsberg in zicht was.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja dat hoor ik ook wel jaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordt
Van de zomer hadden ze 's avonds een best-off van Heel Holland Bakt, lekker voor het slapengaan in bed even kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijken
Ja maar ze kan ook teruglezen en dan ben ik er straks helemaal niet meerquote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh toe, ze is er even niet
Ik kijk ook wel eens "das grosse Backen" oftewel heel duitsland bakt.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de zomer hadden ze 's avonds een best-off van Heel Holland Bakt, lekker voor het slapengaan in bed even kijken
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Duitse tv heb gekekenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens "das grosse Backen" oftewel heel duitsland bakt.
Maar dat is echt over de top en volgepropt met sluikreclame.
in 't voorjaar zeker?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel Holland Bakt![]()
Wanneer begint dat weer?
Zijn niet de dames waar de gemiddelde man op valt.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel wat knappe vrouwen aan boord hoor.
mijn ouders keken op zondag altijd naar TV garten.. In het europa parkquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Duitse tv heb gekeken
De laaste keer hoorde ik een kerel met een dikke sigaar zeggen: "Ich liebe es wann ein plan funktioniert!"quote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Duitse tv heb gekeken
Wrapsquote:Op woensdag 11 november 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Maar goed, de vrouwen die bij ons varen hebben ook wel een aardige wrap sheet..
Mijn vader had alleen begin januari altijd de Duitse tv aan voor dat vierschansentoernooi met skispringenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn ouders keken op zondag altijd naar TV garten.. In het europa park
net gekeken. januari/februari van dit jaar was hetquote:Op woensdag 11 november 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist altijd in het najaar op tv was
Halt die Klappe, Dummkopfquote:Op woensdag 11 november 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laaste keer hoorde ik een kerel met een dikke sigaar zeggen: "Ich liebe es wann ein plan funktioniert!"
Nou...quote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn niet de dames waar de gemiddelde man op valt.
US is een bovengemiddelde superieure over manly man.. dus die valt alleen op bovengemiddelde suerpeieure overwomanly womansquote:
Ja voor dat filmpje hebben ze alle waggelkoeien opgesloten in het vooronder.quote:
Dit zijn allemaal vrouwen die je met hun tanden en een blikopener kalt stellen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor dat filmpje hebben ze alle waggelkoeien opgesloten in het vooronder.
omgquote:Op woensdag 11 november 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
denk maar ff pannenkoeken bakken strakseieren moeten op.
de balquote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
wil ook nog eens de poffertjes pan van m'n ma 'lenen' binnenkort
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof je links in z'n scrotum zit
ja die kant en klaar rommel moet ik niet hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ze verkochten eerst poffertjes bij de Hema voor MAAR DIT JAAR DUS NIET dus geen poffertjes dit jaar.
hoe groot is je pan?quote:
Vrouwen dienen zachtaardig en lief en dol op de keuken en dure jurkjes te zijn toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal vrouwen die je met hun tanden en een blikopener kalt stellen.
Nee stond zo'n kraampje met van die poffertjesplaten. Kreeg je ze met wat boter en poedersuiker op een kartonnen bordje.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die kant en klaar rommel moet ik niet hoor
Af en toe in de buikholtequote:Op woensdag 11 november 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof je links in z'n scrotum zit
Mja, dure jurkjes hoeft niet per sequote:Op woensdag 11 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen dienen zachtaardig en lief en dol op de keuken en dure jurkjes te zijn toch?
Lekker funshoppen hequote:Op woensdag 11 november 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja moet eigenlijk naar de Blokker ofzo.
Beetje jurkje met cachet kan van een gewone vrouw wel een uitzonderlijk specimen makenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dure jurkjes hoeft niet per se
Vlag op een modderschuit-effect.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje jurkje met cachet kan van een gewone vrouw wel een uitzonderlijk specimen maken
Ik hoef niet zo nodig een Ferrari. Een Opel is ook primaquote:Op woensdag 11 november 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje jurkje met cachet kan van een gewone vrouw wel een uitzonderlijk specimen maken
Het is wel een goede manier om in één klap alle niet-boeiende nieuwsbrieven uit te schrijven, dat soort dagen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik heb nu van ongeveer elke webshop waar ik ooit iets gekocht heb wel een mail gekregen over singles day
voor mij is elke day singles day
#ForeverAlone
Ik wil zo'n ledpaneel/lichtbak en ik ben letterlijk náást de Action vanmiddag. Ik waag me gewoon naar binnen hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lijstje van dingen die ik bij de Action wil halen maar wacht nog een weekje
Efficientiequote:Op woensdag 11 november 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om in één klap alle niet-boeiende nieuwsbrieven uit te schrijven, dat soort dagen.
Niet getreurd, er komt vast een leuke Giannette op je padquote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
oke, ik heb nu van ongeveer elke webshop waar ik ooit iets gekocht heb wel een mail gekregen over singles day
voor mij is elke day singles day
#ForeverAlone
Klinkt als een scootermerkquote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet getreurd, er komt vast een leuke Giannette op je pad![]()
Opel is wel een beetje jaren 80 vergane glorie.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een Ferrari. Een Opel is ook prima
Goedkope koffie.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een scootermerk
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 11 november 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel is wel een beetje jaren 80 vergane glorie.
Het liep een beetje uit de klauwen, ik zit nog steeds op 800 ongelezen e-mails dankzij nieuwsbrieven negeren.quote:
Multiplaquote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Als jullie een auto zouden zijn wat voorn auto zouden jullie dan zijn?
Volkswagen busje of lada ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Een zwarte of grijze Audi S5: degelijk, sportief en classy tegelijk. Maar niet te opvallend.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Opel Vivaro. Groot, maar niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Wtf denken jullie allemaal negatief over jezelfquote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opel Vivaro. Groot, maar niet om aan te gluren.
Fiat 500 denk kquote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Arrogwant dit :pquote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een zwarte of grijze Audi S5: degelijk, sportief en classy tegelijk. Maar niet te opvallend.
En jij?
Ja, hier valt dat niet opquote:Op woensdag 11 november 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te opvallend?
[ afbeelding ]
Aaaw merkgenotenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland zou ik een Opel Insignia zijn![]()
jeetje, dat is bijna zo erg als een multiplaquote:Op woensdag 11 november 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
In Nederland zou ik een Opel Insignia zijn![]()
Denk toch wel een Ford Mustang '66, veel pk's en opvallend maar wel met wat roestplekjes, wat lakschade en dode vliegen tegen het raam.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een zwarte of grijze Audi S5: degelijk, sportief en classy tegelijk. Maar niet te opvallend.
En jij?
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Come at me bro, ff vechten racen tegen je Fiat 500
Bitterbal prikt je banden lek en scheurt er dan vandoorquote:Op woensdag 11 november 2020 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Come at me bro, ff vechten racen tegen je Fiat 500
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal prikt je banden lek en scheurt er dan vandoor
Mooie koplampen heb jequote:Op woensdag 11 november 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Citroen SM
[ afbeelding ]
Beetje van de DS; beetje van een Maserati.
Hiermee kun je over olifanten heen rijden zonder dat je iets merkt.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Citroen SM
[ afbeelding ]
zou mijn vriendin niet zo typeren.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiermee kun je over olifanten heen rijden zonder dat je iets merkt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Citroen SM
[ afbeelding ]
Had er bijna eentje gekocht, maar vond het wel een heleboel geldquote:Op woensdag 11 november 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Fiat 500 zou ik nog wel eens in willen rijden
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*geeft sleutels weer terug aan de verkoper.
Ja dat zijn vrij dure autootjes voor wat het is begreep ikquote:Op woensdag 11 november 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er bijna eentje gekocht, maar vond het wel een heleboel geld
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind k een vieze vraag uit jouw mond
Ik zeg toch niet wit, mag ook zwart of blauw zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind k een vieze vraag uit jouw mond
Ze zijn best geinig, maar het heeft nog maar weinig te maken met de originele. Net als de nieuwe Mini's en Beetle's.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er bijna eentje gekocht, maar vond het wel een heleboel geld
Ja maar toch.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet wit, mag ook zwart of blauw zijn.
Oude Kever uit 1969 heb ik wel een hele poos gehad, superleuk rijden in dat ding, levensgevaarlijk wel maar dat maakte het alleen maar geinigerquote:Op woensdag 11 november 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn best geinig, maar het heeft nog maar weinig te maken met de originele. Net als de nieuwe Mini's en Beetle's.
op 22-2-2022 ontmoet ik Mrs. Fles.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kwartje valt nu pas met "Single's Day". Allemaal 1'tjes in de datum.
Oh, dan heb je nog even.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op 22-2-2022 ontmoet ik Mrs. Fles.
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit serieus zo?quote:Op woensdag 11 november 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
tis mijn leefuh!quote:Op woensdag 11 november 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf me verwonderen over megatelevisies in de gemiddelde Hollandse woonkamers. Je zit er krap twee meter vanaf, dat kijkt toch voor geen kloot?
jazeker. https://en.wikipedia.org/wiki/Singles%27_Dayquote:
dat leek ook het meest voor de hand liggend iddquote:Op woensdag 11 november 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel geleerd dat het een Chinese feestdag is, ik was uit gewoonte uitgegaan van Amerikaans.
Dat is echt zo'n vrijgezellendingetje of mannen die hun libido kwijt zijn, niets te wippen nou dan maar een enorme TV.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf me verwonderen over megatelevisies in de gemiddelde Hollandse woonkamers. Je zit er krap twee meter vanaf, dat kijkt toch voor geen kloot?
Ik heb 47 inch, nou jij weerquote:Op woensdag 11 november 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vrijgezellendingetje of mannen die hun libido kwijt zijn, niets te wippen nou dan maar een enorme TV.
ik geloof dat ik nog op 43 zit.quote:
Ik heb echt totaal geen ideequote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog op 43 zit.
tijd om richting de 50 te gaan
Ja, als ik de foldertjes zo moet geloven is 55 al zo ongeveer de norm. en 65 en 75 is al vrij normaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee wat wij hebben staan. Klein, volgens de huidige maatstaven.
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vrijgezellendingetje of mannen die hun libido kwijt zijn, niets te wippen nou dan maar een enorme TV.
Jezus wat moet je daarmee. Heb even gekeken, ik heb 48" en zit er 4 meter vanaf. Dat vind ik al groot zat.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, als ik de foldertjes zo moet geloven is 55 al zo ongeveer de norm. en 65 en 75 is al vrij normaal.
wordt alsmaar groter.
Hoe maak je ze american? Wat is daar anders aan? Behalve dat ze klein en dik zijn.quote:
https://rutgerbakt.nl/ont(...)cakes-bakken-recept/quote:Op woensdag 11 november 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak je ze american? Wat is daar anders aan? Behalve dat ze klein en dik zijn.
ja, 75 is wel echt achterlijk groot.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat moet je daarmee. Heb even gekeken, ik heb 48" en zit er 4 meter vanaf. Dat vind ik al groot zat.
Coolblue heeft een reken tool.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb 37 inch en vond die al aan de grote kant, maar dat is dus een pasfoto vergeleken met de tv's die jullie bedoelen.
Naja, mijn punt precies dus.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat moet je daarmee. Heb even gekeken, ik heb 48" en zit er 4 meter vanaf. Dat vind ik al groot zat.
Karnemelk gebruiken dacht ikquote:Op woensdag 11 november 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak je ze american? Wat is daar anders aan? Behalve dat ze klein en dik zijn.
Nice. Heb helaas geen karnemelk in huis.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://rutgerbakt.nl/ont(...)cakes-bakken-recept/
met WD40 ook erin of nietquote:Op woensdag 11 november 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, mijn punt precies dus.Denk dat wij sub40 hebben staan.
bioscopen zijn dicht idd vanwege coronaquote:Op woensdag 11 november 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook zo'n enorme beamer voor filmavondjes en gamen maar ik denk dat ik dat ding vier keer heb gebruikt en dat is alweer een hele poos geleden.
Hier nietquote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bioscopen zijn dicht idd vanwege corona
Ik ben voor zover ik weet geen IRL bekende van Ama.quote:
Nog een weekquote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bioscopen zijn dicht idd vanwege corona
Ja hebben vrienden van me ook, zelfde verhaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook zo'n enorme beamer voor filmavondjes en gamen maar ik denk dat ik dat ding vier keer heb gebruikt en dat is alweer een hele poos geleden.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ah ik zit dus wel goed, zou ook 32 inch mogen hebben.
Een beamer voor films snap ik nog wel, maar dan heb je tenminste geen gigantisch zwart gat in je woonkamer de rest van de tijd.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
watquote:Op woensdag 11 november 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beamer voor films snap ik nog wel, maar dan heb je tenminste geen gigantisch zwart gat in je woonkamer de rest van de tijd.
En plots realiseer ik me... ik ben m'n moeder geworden.
Misschien ken je die gast van dat advies welquote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben voor zover ik weet geen IRL bekende van Ama.
daarom kun je er ook een schilderij of open haard als screensaver op zettenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beamer voor films snap ik nog wel, maar dan heb je tenminste geen gigantisch zwart gat in je woonkamer de rest van de tijd.
En plots realiseer ik me... ik ben m'n moeder geworden.
Volgens mij willen ze gewoon grote tv's verkopenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/a(...)resolutie-en-formaat
Die zit al zolang ik weet te mopperen over dat ze tv's maar stomme dingen vindt, want grote, stomme blikvanger in de woonkamer waar zij maar weinig aan heeft (tv interesseert 'r serieus niets). Ik had net de realisatie dat ik wel graag films en series kijk, maar dat ik ook liever een klein scherm heb dan een groot ding.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit al zolang ik weet te mopperen over dat ze tv's maar stomme dingen vindt, want grote, stomme blikvanger in de woonkamer waar zij maar weinig aan heeft (tv interesseert 'r serieus niets). Ik had net de realisatie dat ik wel graag films en series kijk, maar dat ik ook liever een klein scherm heb dan een groot ding.
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
oh 'm'n moeder'
ik las ik ben moeder geworden
Ja, nee, top.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kun je er ook een schilderij of open haard als screensaver op zetten
Ja, die zag ik later pas.quote:
quote:
US zou er een peepshow op zettenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kun je er ook een schilderij of open haard als screensaver op zetten
De hele dag porno. Met het geluid uit, dat wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US zou er een peepshow op zetten
Niet dat het verhaal er dan begrijpelijker op wordt, maar okeequote:Op woensdag 11 november 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
oh 'm'n moeder'
ik las ik ben moeder geworden
US heeft gewoon 3 gepolijste rvs palen in de woonkamer waar 24/7 vrouwen aan hangenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US zou er een peepshow op zetten
Ik heb juist vandaag die standbyslurper eruit getrokken. Ik kijk namelijk bijna nooit TVquote:Op woensdag 11 november 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat dat ding op niks af energie te vreten alleen maar om niet irritant aanwezig te zijn.
als ik in dezelfde ruimte ben als mijn tv, dan staat die sowieso aanquote:Op woensdag 11 november 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat dat ding op niks af energie te vreten alleen maar om niet irritant aanwezig te zijn.
rondjes draaiende en zwierende en zwaaiende.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
US heeft gewoon 3 gepolijste rvs palen in de woonkamer waar 24/7 vrouwen aan hangen
ambassador daughters gone wildquote:Op woensdag 11 november 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag porno. Met het geluid uit, dat wel.
Deel 1 t/m 112quote:Op woensdag 11 november 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ambassador daughters gone wild
Ambrazzerdors daughtersquote:Op woensdag 11 november 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
US heeft gewoon 3 gepolijste rvs palen in de woonkamer waar 24/7 vrouwen aan hangen
Als de boel uitgezet wordt bij ons, gaat standaard de stroom eraf.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb juist vandaag die standbyslurper eruit getrokken. Ik kijk namelijk bijna nooit TV
Ik vind paaldansen erg onaantrekkelijk en tevens de types die aan zo'n paaltje hangen te bengelen ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Joop heeft dat ook sterk ja. Muziek zet ik wel vaker aan, maar tv eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik in dezelfde ruimte ben als mijn tv, dan staat die sowieso aan
TV staat hier ook alleen aan met TV 538 er opquote:Op woensdag 11 november 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop heeft dat ook sterk ja. Muziek zet ik wel vaker aan, maar tv eigenlijk zelden.
Het zou ook wel net iets minder grijs mogen zijnquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat het droog blijftzit die tegels achter echt uit te stellen niet normaal
ja dat boeit nit zo, moet 20 tegels even nieuw zand onder mikken en dan weer 'strak' terugleggenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou ook wel net iets minder grijs mogen zijn
Als youtubeslaaf wil ik 'm ook wel eens inzetten inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
TV staat hier ook alleen aan met TV 538 er op
Hier met StuBru in de eco beeld uit modusquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
TV staat hier ook alleen aan met TV 538 er op
Gisterenquote:
je moetook naar het toilet gaan hequote:Op woensdag 11 november 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n buik klotst van al het water.
Hue huequote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ah ik zit dus wel goed, zou ook 32 inch mogen hebben.
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.nl/kruidnoten-fudge/
Huehuequote:Deze fudge is razendsnel gemaakt, je hebt alleen wat geduld nodig bij het opstijven.
Doe ik, maar meteen daarna weer bijtanken ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moetook naar het toilet gaan he
Ik ook niet, en m'n baas is ook weer nergens te bekennen dus ik ben een beetje in huis aan het rommelen/opruimenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Saaie dag
Geen fluit te doen en ik vnd het wel best ook
Overdag staat die de hele dag aan voor radio en 's avonds voor Netflix of Discovery.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd wel tv aan. Op onzin. Misdaaddocu's of comedy central ofzo.
Gamen heb ik al te lang niet meer gedaanquote:Op woensdag 11 november 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
TV's zijn om te gamen of films te zien.
Geen sport?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
TV's zijn om te gamen of films te zien.
Ik heb om 14 uur een telefoontje met een collega, om 15 uur ga ik even iemand teleurstellen. En verder rommel ik ook een beetjequote:Op woensdag 11 november 2020 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, en m'n baas is ook weer nergens te bekennen dus ik ben een beetje in huis aan het rommelen/opruimen
Had je al gekozen voor één van de twee baanopties trouwens?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb om 14 uur een telefoontje met een collega, om 15 uur ga ik even iemand teleurstellen. En verder rommel ik ook een beetje
Dat is voor in de café-TVquote:
Jup, ik ga voor de nieuwe baan bij mijn huidige manager. En niet voor de min of meer hetzelfde werk-baan bij de nieuwe managerquote:Op woensdag 11 november 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je al gekozen voor één van de twee baanopties trouwens?
Oh ja, dat ook af en toe.quote:
Proficiat, op de vele mooie leuke vruchtbare frisse werkurenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik ga voor de nieuwe baan bij mijn huidige manager. En niet voor de min of meer hetzelfde werk-baan bij de nieuwe manager
Als ik alles op een rijtje zet heb ik behoefte aan een wat grotere verandering na 5,5 jaar. Dus om 15 uur ga ik deze nieuwe manager even teleurstellen
komend weekend weer formule 1quote:
Dat is nog zo'n beetje de enige sport waar ik de tv speciaal voor aanzet.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat, op de vele mooie leuke vruchtbare frisse werkuren
Jup, Istanbul. Nog even spieken hoe laat precies, volgens mij is dat eerder dan gebruikelijk.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de verwarming een tandje hoger gezet. Ik had het berekoud
ja 13:10 volgens mij alquote:Op woensdag 11 november 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, Istanbul. Nog even spieken hoe laat precies, volgens mij is dat eerder dan gebruikelijk.
Raar woord is dat eigenlijk, beren hebben een zeer goede isolatie waardoor ze het nooit koud hebben. Ben benieuwd waar dat woord ooit ontstaan is.quote:
Da's lokale tijd.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja 13:10 volgens mij al
ze willen me steeds vroeger aan het bier hebben
Lekker de hele race tüterenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, Istanbul. Nog even spieken hoe laat precies, volgens mij is dat eerder dan gebruikelijk.
Net zoals beregezellig. Beren zijn niet gezellig.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar woord is dat eigenlijk, beren hebben een zeer goede isolatie waardoor ze het nooit koud hebben. Ben benieuwd waar dat woord ooit ontstaan is.
Bedoening was bij de race aanwezig te zijn. Helaas is het hele feest toch niet doorgegaanquote:
zo moe als een hond vind ik ook een apartequote:Op woensdag 11 november 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals beregezellig. Beren zijn niet gezellig.
Net als berelekker, volgens mij is dat vrij stug rood vlees, nog nooit op dus dat kan ik niet beoordelen. Of beregeil, die beesten liggen in het voorjaar eventjes te batsen en daarna houdt het mannetje het wel voor gezien.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals beregezellig. Beren zijn niet gezellig.
misschien dan toch maar opnemen en smiddags terugkijken.quote:
ik wil helemaal niet nadenken over hoeveel sportwedstrijden ik al gemist hebquote:Op woensdag 11 november 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedoening was bij de race aanwezig te zijn. Helaas is het hele feest toch niet doorgegaan
Leukquote:Op woensdag 11 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik ga voor de nieuwe baan bij mijn huidige manager. En niet voor de min of meer hetzelfde werk-baan bij de nieuwe manager
Als ik alles op een rijtje zet heb ik behoefte aan een wat grotere verandering na 5,5 jaar. Dus om 15 uur ga ik deze nieuwe manager even teleurstellen
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dan toch maar opnemen en smiddags terugkijken.
als het smorgens droog is moet ik fietsen
[..]
ik wil helemaal niet nadenken over hoeveel sportwedstrijden ik al gemist heb
Ja, bloedirritant dat die Turken niet meer aan DST doenquote:
Eh, zoveel merk ik daar in praktijk niet van.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, bloedirritant dat die Turken niet meer aan DST doen
Ja net als dat ze altijd doen alsof beren alleen maar vleesverslinders zijn, die beesten eten liever de hele dag gewoon plantjes maar moeten gewoon af en toe wat vlees naar binnen werken voor de eiwitten.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Of beren die broodjes smeren...
Doen beren ook niet, zijn hun poten te groot voor
ja op dat zeldzame moment zal jij maar langslopenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ze altijd doen alsof beren alleen maar vleesverslinders zijn, die beesten eten liever de hele dag gewoon plantjes maar moeten gewoon af en toe wat vlees naar binnen werken voor de eiwitten.
Bere is dan ook niet afgeleid van het dier maar een synoniem voor 'uiterst'quote:Op woensdag 11 november 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als berelekker, volgens mij is dat vrij stug rood vlees, nog nooit op dus dat kan ik niet beoordelen. Of beregeil, die beesten liggen in het voorjaar eventjes te batsen en daarna houdt het mannetje het wel voor gezien.
Paardenlul is dan ook weer zo'n raar iets, het is zowel een belediging als een compliment.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:28 schreef Koen66 het volgende:
Domme hond klopt dan weer wel, meeste honden zijn niet al te slim
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Bere is dan ook niet afgeleid van het dier maar een synoniem voor 'uiterst'
Ik wel want ik ga er redelijk vaak naar toe en moet altijd nu denken of het dezelfde tijd of 1 uur later isquote:Op woensdag 11 november 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zoveel merk ik daar in praktijk niet van.Maar ik maak wel dankbaar gebruik van de "My Time" functie op de officiële F1 site.
Oh ik dacht van dit liedjequote:Op woensdag 11 november 2020 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Bere is dan ook niet afgeleid van het dier maar een synoniem voor 'uiterst'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |