SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt hadquote:Op woensdag 11 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moest mezelf nog even overtuigen. Het is wel een stapje.
Nu even kijken of ik mijn manager kan bewegen om mijn beoordeling te pimpen zodat ik er volgend jaar een beetje op vooruit gaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt had
@:bitterbal:
https://www.instagram.com/p/B83ePn8laaF/ cringe cringe
Ow, ik weet niet over wie. Hij is geīnspireerd op een post van @bitterbalquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Gaat deze TT weer over US, of dit keer over mij?
Het is echt een raar programmaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8sozzGDOg8/
als dat zo al binnenkomt
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescriptquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
leedvermaakquote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt een raar programma
ohja vader van een oud collega ook zag ik laatst op fb voorbij komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescript
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.
Nog zo'n programma wat ik nooit keek.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
Jullie keken man bijt hond?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie keken man bijt hond?
nou ja. ook fake dates. Bekende van productie medewerkers die een date moeten opvullen omdat er niet genoeg aanmeldingen warenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.
keken ook boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig idee. Zo'n stel stoere zeebonken
ja, maar dat is dan ook een goed programmaquote:
Vrouwen aan boord is toch ongeluk?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook een toffe spin-off van maken: Popeye zoekt Olive
Ik was van plan om (samen met een vriend van mij) mee te doen aan een lokaal dinner-date concept. Alleen kreeg ik vlak daarvoor een relatie en niet meer gegaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja. ook fake dates. Bekende van productie medewerkers die een date moeten opvullen omdat er niet genoeg aanmeldingen waren
Als ze met jou aan boord zitten wel jaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen aan boord is toch ongeluk?
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
en heel holland bakt
mooi man beetje Nederlandse kneuterigheid
Als het een bitterbal is misschienquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijken
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordtquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The love boatquote:Op woensdag 11 november 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze met jou aan boord zitten wel ja
Mannen onderling ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordt
O ja, dat is echte feel good-tvquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat programma van Andre van duin en janny op die boot
Overal tomatensoep is wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het een bitterbal is misschien
Ik wil nu Titanic grapjes maken maar wil de bal niet boos makenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het een bitterbal is misschien
Joh toe, ze is er even nietquote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil nu Titanic grapjes maken maar wil de bal niet boos maken
En goed getrainde, heeft ook z'n voordelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel wat knappe vrouwen aan boord hoor.
De titanic zou al een onderzeeër zijn voordat er een ijsberg in zicht was.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil nu Titanic grapjes maken maar wil de bal niet boos maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja dat hoor ik ook wel jaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb weleens begrepen dat er op marineschepen heel wat afgenaaid wordt
Van de zomer hadden ze 's avonds een best-off van Heel Holland Bakt, lekker voor het slapengaan in bed even kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heerlijke feel good bagger om te kijken
Ja maar ze kan ook teruglezen en dan ben ik er straks helemaal niet meerquote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh toe, ze is er even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |