SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt hadquote:Op woensdag 11 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moest mezelf nog even overtuigen. Het is wel een stapje.
Nu even kijken of ik mijn manager kan bewegen om mijn beoordeling te pimpen zodat ik er volgend jaar een beetje op vooruit gaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zei ik gister toch al, dat je alleen nog bevestiging voor jezelf nodig had maar dat je de keuze al gemaakt had
@:bitterbal:
https://www.instagram.com/p/B83ePn8laaF/ cringe cringe
Ow, ik weet niet over wie. Hij is geïnspireerd op een post van @bitterbalquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Gaat deze TT weer over US, of dit keer over mij?
Het is echt een raar programmaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8sozzGDOg8/
als dat zo al binnenkomt
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescriptquote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
leedvermaakquote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt een raar programma
ohja vader van een oud collega ook zag ik laatst op fb voorbij komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega deed mee aan First Dates; dat was wel leuk om te zien.
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ken ook mensen die er aan mee deden maar daar is toch ook wel een deel gescript
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik tegenwoordig echt niet meer naar kijken; dan ga liever iets nuttigs met mijn tijd doen. Beetje op FOK! zitten ofzo.
Nog zo'n programma wat ik nooit keek.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
Jullie keken man bijt hond?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij keken het aan boord om de tijd te doden tot man bijt hond begon
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie keken man bijt hond?
nou ja. ook fake dates. Bekende van productie medewerkers die een date moeten opvullen omdat er niet genoeg aanmeldingen warenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet echt gescript; maar er wordt wel behoorlijk gestuurd.
keken ook boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig idee. Zo'n stel stoere zeebonken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |