Dat is niet wat de test doet, daarmee kijk je alleen naar aanwezigheid van het virus. Is het in het lichaam aanwezig ja of nee.quote:Op zondag 15 november 2020 14:12 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat als covid zichtbaar is na 35 verdubbelingen. Ben je dan ziek of besmettelijk?
Als je alleen de aanwezigheid van het virus test en de uitvinder zegt dat je in principe alles kunt vinden wat je wilt vinden, dan is dat toch geen goede test om aan te tonen of je besmet of besmettelijk bent?quote:Op zondag 15 november 2020 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet wat de test doet, daarmee kijk je alleen naar aanwezigheid van het virus. Is het in het lichaam aanwezig ja of nee.
Daarom moet je de test ook juist uitvoeren...quote:Op zondag 15 november 2020 14:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je alleen de aanwezigheid van het virus test en de uitvinder zegt dat je in principe alles kunt vinden wat je wilt vinden, dan is dat toch geen goede test om aan te tonen of je besmet of besmettelijk bent?
waarom een probleem?quote:Op zondag 15 november 2020 17:46 schreef PSVCL het volgende: Geen vaccinatie...geen concert/reis/voetbal bezoeken
De BNW'ers zagen dit maanden terug al aankomen...hebben ze weer gelijk gekregen
Zelfspot is nu ook al verboden?quote:Op zondag 15 november 2020 17:59 schreef F.Sinatra het volgende:
We doen hier niet aan teksten als gekkies en wappies.
ik vraag me af hoeveel mensen nog steeds weigeren als hun baan op t spel staat.quote:Op zondag 15 november 2020 17:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De ongevaccineerde mensen gaan dit op een gegeven moment nooit accepteren natuurlijk
Het draagt nergens toe bij. En het zijn ook mensen.quote:
Linkje?quote:Op zondag 15 november 2020 17:46 schreef PSVCL het volgende:
Geen vaccinatie...geen concert/reis/voetbal bezoeken
De BNW'ers zagen dit maanden terug al aankomen...hebben ze weer gelijk gekregen
Lastige afweging idd.. persoonlijk zou ik dan ontslag nemenquote:Op zondag 15 november 2020 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel mensen nog steeds weigeren als hun baan op t spel staat.
ticketmaster heeft later gezegd dat ze dat niet van plan zijn maar ik denk dat de overheden ze wel gaan dwingen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.billboard.com(...)-check-concerts-plan
ik ook maar veel mensen niet denk ik.quote:Op zondag 15 november 2020 18:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastige afweging idd.. persoonlijk zou ik dan ontslag nemen
Ze maken het eerst altijd openbaar, de reactie peilen van het volk... vervolgens doen ze alsof het genuanceerder ligt om het uiteindelijk (via de overheid idd) alsnog in te voerenquote:Op zondag 15 november 2020 18:18 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ticketmaster heeft later gezegd dat ze dat niet van plan zijn maar ik denk dat de overheden ze wel gaan dwingen.
Ligt ook 'n beetje aan hoeveel mensen hun banen in de komende tijd gaan verliezen.quote:Op zondag 15 november 2020 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel mensen nog steeds weigeren als hun baan op t spel staat.
Tinfoil hatter gespot!quote:
Er zijn veel meer dan alleen maar Kary Mullis die 'n beter verstaan van zaken dan die wetenschaapelijk alles-weters hiero hebben. Gelukkig!quote:Op zondag 15 november 2020 07:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
sommige fokkers denken t beter te weten dan de uitvinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |