SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fancyquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel verwant aan elkaar
Ziet er wel tof uit op de begraafplaatsen die dag![]()
[ afbeelding ]
Ja ze komen niet voor het zuurstof dus of ze doen een soort van paringsdans ofzo of er zit iets wat ze etenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:01 schreef friemelaar het volgende:
Ik zie ze dan vanaf m'n boot waar ze vlak naast zitten, dus ja op anderhalve meter afstand ongeveer
rare tijd voor dieren om te willen neukenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor het zuurstof dus of ze doen een soort van paringsdans ofzo of er zit iets wat ze eten
Ja Márton-nap is echt een grote feestdagquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fancy
Ook in de wiki:
Hongarije
Het feest Márton-nap wordt voornamelijk in de familie, eventueel uitgebreid met vrienden, gevierd. Eten en drinken staat centraal. Het belangrijkste gerecht is ganzenvlees. Een legende verhaalt dat Sint-Maarten zich verstopte tussen de ganzen omdat hij niet verkozen wilde worden tot paus. Met hun gegak hebben de ganzen hem echter verraden. Vandaar dat ganzenvlees, in welke vorm dan ook, niet mag ontbreken tijdens het feest: wie die dag geen ganzenvlees eet, zal het hele jaar honger lijden zo zegt men. De dag wordt ook gebruikt om de nieuwe wijn te schenken. Maar nog liever de nieuwe pálinka, Hongaarse schnaps. Anno 2010 worden rond Márton-nap veel markten georganiseerd. In de Duitstalige streken van Hongarije gaan de kinderen al zingend langs de deuren en kent men nog optochten, soms zelfs met Sint-Maarten in Romeinse kledij op een paard
Denk dat dieren niet echt zon besef van tijd hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rare tijd voor dieren om te willen neuken
meeste soorten zijn toch meer van het voorjaar?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dieren niet echt zon besef van tijd hebben
beaglemans weet dondersgoed wanneer het etenstijd is en begint steevast 1u daarvoor te zeuren hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou, juist wel vaak. De omstandigheden voor het nageslacht moeten een beetje gunstig zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hondje van mijn vader ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beaglemans weet dondersgoed wanneer het etenstijd is en begint steevast 1u daarvoor te zeuren hoor.
Grappig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja Márton-nap is echt een grote feestdagWij hebben een huis in een Duitstalig dorp en daar gaan kinderen echt langs de huizen.
Ik heb nooit gans op helaas
ja maar niet tijd zoals wij dat doen. Gaat meer instinctiefquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, juist wel vaak. De omstandigheden voor het nageslacht moeten een beetje gunstig zijn.
Da's ook maar een construct natuurlijk, tijd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet tijd zoals wij dat doen. Gaat meer instinctief
ja was om energie te besparen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk maar naar zomer- en wintertijd.
Zoiets ja, gebruik maken van natuurlijk licht enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was om energie te besparen toch?
ei is nog steeds niet gelegdquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
komt dat nu definitief niet meer? zomertijd?
Ik weet van niks?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Nee, af en toe kom ik ook nog wel eens hier buurtenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijn
D8 dat je definitief alleen nog 'daar' was
nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, af en toe kom ik ook nog wel eens hier buurten
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
k zou wel een broodje shoarma lusten
shoarmaquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
k zou wel een broodje shoarma lusten
Vind daar vaak wel gezellig al is het niet te doen als het druk is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Bij mij is het meer andersom, ik ben vaak 'hier' en af en toe 'daar'
oh ik vermaak me daar ook wel prima hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind daar vaak wel gezellig al is het niet te doen als het druk is.
Hoeveel old school KSC'ers zijn hier nog regelmatig?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh ik vermaak me daar ook wel prima hoor
bij mijn aankomst destijds waren Fles, Friemelaar, Muck, DaMart, Bomenverzameling en GF er ook alquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel old school KSC'ers zijn hier nog regelmatig?
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
is GF nog wel eens gesignaleerd de laatste tijd?
nee al lang niet meerquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
is GF nog wel eens gesignaleerd de laatste tijd?
Zijn laatste post is van 29 septemberquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn laatste post is van 29 september![]()
28 oktober heeft ie nog op Facebook gepostquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn laatste post is van 29 september![]()
was vorige week nog onlinequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
28 oktober heeft ie nog op Facebook gepost
goldfingerquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Wie is GF?Sorry ben niet zo goed met al die afkortingen van namen.
Alleen online.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik volgende week weer funshoppen van papa Rutte?
Ah, dat is tenminste iets recenter.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
28 oktober heeft ie nog op Facebook gepost
Ik ga morgen tóch even bij wat winkels langs denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen tóch even bij wat winkels langs denk ik.
Stout!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen tóch even bij wat winkels langs denk ik.
Waar gaat het over?quote:
Apple is jouw baas ja?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Apple wil volgens mij dat ik een nieuwe iPhone koop.
Betalen zij hem voor je?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Apple wil volgens mij dat ik een nieuwe iPhone koop.
Het is een serie van drie reportages over chassidische joden in New York. Heel interessant inkijkje in hoe deze mensen leven.quote:
Voor m'n gevoel is het kwaad toch al geschied, want overdekt winkelcentrum.quote:
Gekkies :pquote:
de film nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Bad Boys For Life gekeken, wel te merken dat die door Belgen is geregisseerd door een discotheek met de naam Zillion er in te stoppen
@:FranticDJ, die ken jij denk ik ook wel
Bedoelde de Zillion hequote:
Het zou mijn leven niet zijn, maar het was wel interessant om te zien. Sympathieke mensen ook wel.quote:
Ja sympathiek voor de camera. Zijn genoeg voorbeelden van mensen die niet in het regime passen of willen en worden verstoten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou mijn leven niet zijn, maar het was wel interessant om te zien. Sympathieke mensen ook wel.
Ik douche altijd in m'n maatpak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooo heerlijk lang en relaxed gedoucht![]()
Naakt.
Je zou ook zon flamingo badjas moeten kopenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Naakt.
Eens.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou ook zon flamingo badjas moeten kopen
Ik meestal in een speeltunnel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik douche altijd in m'n maatpak.
Denk je ja?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou ook zon flamingo badjas moeten kopen
Dat laatste hadden we sowieso wel aangenomenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Naakt.
ja!quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je ja?
Precies dezelfde als die jij hebt?
Star Wappiequote:
Ja, idem voor strenge christenen en strenge moslims.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sympathiek voor de camera. Zijn genoeg voorbeelden van mensen die niet in het regime passen of willen en worden verstoten.
Gratis wel, dan kan ik hem verkopen of weggevenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog zou ik geen iphone willen
Dat zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Worden die Hongaarse en Roemeense "straathondjes" speciaal gefokt ofzo, ze zijn allemaal zo schattigen zielig en dan wil iedereen ze meteen. Zit zeker een heel verdienmodel achter
Oh ja zekerquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, idem voor strenge christenen en strenge moslims.
Gezien de herkomst lijkt me die kans vrij reëel ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Worden die Hongaarse en Roemeense "straathondjes" speciaal gefokt ofzo, ze zijn allemaal zo schattigen zielig en dan wil iedereen ze meteen. Zit zeker een heel verdienmodel achter
heb ergens nog een foto van de flightcase waar de dj set van frank in zat ten tijde van de reunion party.quote:
Dat lukt jou in je natuurlijke outfit toch ook welquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit gekregen van wat vrienden om voor lul te lopen
Beestjes zijn ook heel snel gereserveerd. Ik snap dat niet. Ik wil er toch een nachtje of wat over slapen en meer info. Maar mensen zien een foto en reageren meteen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de herkomst lijkt me die kans vrij reëel ja.
Laughing Out Loudquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lukt jou in je natuurlijke outfit toch ook wel
Waar zie je ze dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes zijn ook heel snel gereserveerd. Ik snap dat niet. Ik wil er toch een nachtje of wat over slapen en meer info. Maar mensen zien een foto en reageren meteen.
Worden waarschijnlijk gewoon door Chinezen opgevreten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes zijn ook heel snel gereserveerd. Ik snap dat niet. Ik wil er toch een nachtje of wat over slapen en meer info. Maar mensen zien een foto en reageren meteen.
Ja Buda of zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar zie je ze dan?
Waarom ga je niet voor een goeie fokker?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Vind het ook niet erg om een asielhond een tweede of derde kans te geven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar zie je ze dan?
Waarom ga je niet voor een goeie fokker?
nou ja je weet toch wel wat voor merk je wilt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Vind het ook niet erg om een asielhond een tweede of derde kans te geven.
Ja oké, om hem te verkopen welquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gratis wel, dan kan ik hem verkopen of weggeven
ja weet niet precies of zij dat zijn maar dat is idd ook een streng gelovig deelquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Die joden uit dat filmpje, is dat ook die sekte waarbij vrouwen hun hoofd kaal scheren en vervolgens met een pruik rondlopen?
Neequote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je weet toch wel wat voor merk je wilt?
Ja dat moet hier van de SGP ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet precies of zij dat zijn maar dat is idd ook een streng gelovig deel
of dat ze bv elke vrijdag sex met de man moeten hebben
Dat snap ik van geen enkel geloof. Vage teksten uit een antiek boek gebruiken om te bepalen wat je anno 2020 wel of niet mag.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja zeker![]()
Begrijp niet zo goed dat er een heel systeem wordt bedacht om zo tegen de natuur van de mens in te gaan, die zelfde natuur die hun god heeft gemaakt :p
Maar die joden uit die youtube serie zijn natuurlijk erg conservatief.
Type 'vrije uitloop babi pangang'.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neevind een kruisinkje wel leuk. Dat je denkt "wtf is dit".
ja dan bij het asiel kijken maar den op internet moet je echt voorzichtig zijn dat je niet bij zon broodfokker terecht komtquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"kill it with fire"quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja das een flink nadeel van de christenen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik van geen enkel geloof. Vage teksten uit een antiek boek gebruiken om te bepalen wat je anno 2020 wel of niet mag.![]()
Overigens hebben die orthodoxe joden wel één pluspunt: ze evangeliseren niet. Toen ik net googelde op chassidisch jodendom kwam ik een artikel tegen uit het Reformatorisch Dagblad over een club gristenen die chassidische joden proberen te bekeren tot het christendom
Religie (niet geloof) is dan ook de grootste kanker die de mens ooit heeft voortgebracht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik van geen enkel geloof. Vage teksten uit een antiek boek gebruiken om te bepalen wat je anno 2020 wel of niet mag.![]()
Overigens hebben die orthodoxe joden wel één pluspunt: ze evangeliseren niet. Toen ik net googelde op chassidisch jodendom kwam ik een artikel tegen uit het Reformatorisch Dagblad over een club gristenen die chassidische joden proberen te bekeren tot het christendom
Waarschijnlijk kijken ze iets teveel op andere mensen neer om ze te willen bekeren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Die joden uit dat filmpje, is dat ook die sekte waarbij vrouwen hun hoofd kaal scheren en vervolgens met een pruik rondlopen?
Ja dat zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijken ze iets teveel op andere mensen neer om ze te willen bekeren.
Nee met fokkers dus ook. En er is nu heel veel vraag naar kleine hondjes. Maar het heeft geen haast.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan bij het asiel kijken maar den op internet moet je echt voorzichtig zijn dat je niet bij zon broodfokker terecht komt
ja ik heb er echt heel weinig mee, dat ze dan met zon gekke bontmuts lopen en die pijpenkrullen. Soms hebben ze van die gekke blokjes op hun hoofd en bij het bidden binden ze hun armen af met een of ander zwarte tape.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgens mij wel.
Die priuiken zien er ook bewust nep uit zodat andere joden kunnen zien dat je een pruik draagt
Weet niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zou mij niks verbazenEn alleen jood via de moeder toch?
Zet twee mensen bij elkaar en de een probeert de ander te domineren. Zet er drie bij elkaar en twee vormen een groepje die tegen nummer drie zijn. Zo zitten we in elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie (niet geloof) is dan ook de grootste kanker die de mens ooit heeft voortgebracht.
En waar zie je dat dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee met fokkers dus ook. En er is nu heel veel vraag naar kleine hondjes. Maar het heeft geen haast.
Maar ik had er dus eentje gezien van vier maanden oud uit Hongarije, zat iets in van een tekkel en nog iets. Maar ja, je weet dus helemaal niks van zo'n beestje. En met drie uur was ze gereserveerd. Ik was er wel meteen verliefd op.
quote:
Mja, de gedachte is dat je zelf die keuze moet maken. Weet niet of ze ook zo liberaal zijn ten aanzien van de keuzes die hun kinderen makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijken ze iets teveel op andere mensen neer om ze te willen bekeren.
Ja debiele diersoort zijn we eigenlijk geworden sinds we ons niet meer zo druk hoeven te maken over de basis dingen als overleven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet twee mensen bij elkaar en de een probeert de ander te domineren. Zet er drie bij elkaar en twee vormen een groepje die tegen nummer drie zijn. Zo zitten we in elkaar.
Ja ik zou er niets van vertrouwenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]Is eigenlijk een pagina bedoeld voor asieldieren maar die komen er dus ook op.
Oh dat heeft juist altijd mijn voorkeurquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
en dan dat geouwehoer dat ze niet naast een vrouw willen zitten in een vliegtuig
De jaloezie van jij hebt wel te eten en wat fatsoenlijks te wippen en een warm kampvuur en mooie blinkende kralen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet twee mensen bij elkaar en de een probeert de ander te domineren. Zet er drie bij elkaar en twee vormen een groepje die tegen nummer drie zijn. Zo zitten we in elkaar.
Ik wil niet naast Indiërs zitten in een vliegtuig maar daar wordt ook nooit naar geluisterdquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
en dan dat geouwehoer dat ze niet naast een vrouw willen zitten in een vliegtuig
Idem voor vrouwen in burka’s en priesters met van die martelkettingen om hun benen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb er echt heel weinig mee, dat ze dan met zon gekke bontmuts lopen en die pijpenkrullen. Soms hebben ze van die gekke blokjes op hun hoofd en bij het bidden binden ze hun armen af met een of ander zwarte tape.
Ze zouden zo naar de ggz kunnen
Geen last van.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
Ja, tienduizend jaar geleden was je jaloers op de mooie blinkende schedel waar je buurman uit at. Nu ben je jaloers dat de buurman een mooie blinkende Golf op de oprit heeft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De jaloezie van jij hebt wel te eten en wat fatsoenlijks te wippen en een warm kampvuur en mooie blinkende kralen.
Ook wel goed tegen coronaquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
En als je dan echt geluk hebt tref je zon gekkie omdat ze over een begraafplaats heen vliegen ofzo en dat is niet kosher
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
En als je dan echt geluk hebt tref je zon gekkie omdat ze over een begraafplaats heen vliegen ofzo en dat is niet kosher
[ afbeelding ]
Is in moslim kringen ook populairquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit werkt ook goed tegen corona. In maart op weg naar Boedapest trek ik ook een comozak aan. Shaloooooom!
De dag dat ik jaloers ga worden om een Golf mag je me afvoeren hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tienduizend jaar geleden was je jaloers op de mooie blinkende schedel waar je buurman uit at. Nu ben je jaloers dat de buurman een mooie blinkende Golf op de oprit heeft.
Evolutie
Ik ging dus googelen op comozakquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit werkt ook goed tegen corona. In maart op weg naar Boedapest trek ik ook een comozak aan. Shaloooooom!
In sommige buurten moet je als vuilnisman goed oplettenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is in moslim kringen ook populair
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ging dus googelen op comozak
In jouw geval een DSquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De dag dat ik jaloers ga worden om een Golf mag je me afvoeren hoor
Komoquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die standaard grijze zakken heten toch zo. Of met een k?
De DS5 vind ik wel altijd prachtig om te zien, echt zo'n unit van een wagenquote:
O echt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komo
Wat eigenlijk heel bijzonder is dat je bij dat woord gelijk aan een grijze vuilniszak denkt, terwijl KOMO een algemeen (bouw)keurmerk is. Het is dus niet een merk of type vuilniszak
Maar je hebt niks met de oorspronkelijke DS?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De DS5 vind ik wel altijd prachtig om te zien, echt zo'n unit van een wagen
Een keurmerk voor zakken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komo
Wat eigenlijk heel bijzonder is dat je bij dat woord gelijk aan een grijze vuilniszak denkt, terwijl KOMO een algemeen (bouw)keurmerk is. Het is dus niet een merk of type vuilniszak
Nee niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je hebt niks met de oorspronkelijke DS?
«Je bent een KOMO klootzak» als belediging voor ‘goede’ klootzakken?quote:
Ik heb eigenlijk nooit echt wat gehad met Franse auto'squote:
Mijn ouders hebben lang Franse auto’s gereden. En ook heel vaak elektrische storingen en andere shit gehad. Maar met mijn Cliootje heb ik niks te klagenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt wat gehad met Franse auto'sJa de Peugeot 206 in Need For Speed Underground dan
quote:Op woensdag 11 november 2020 07:24 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenIk verklaar ontbijgenot voor geopend
![]()
Ik ben er niet rouwig om.quote:
wakkerwordenwakkerworden wakkerwordenwakkerwordenquote:Op woensdag 11 november 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik hier al een uur koffie staan
De hunt? Wat heb je gevangen?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
oke, weer genoeg geld aan ibood uitgegeven.
Eindelijk een jaar zonder die ellendequote:
Nou zeg. Ik gun het anderen wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Eindelijk een jaar zonder die ellende
Maak maar een grapjequote:Op woensdag 11 november 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik gun het anderen wel.
ik heb gekeken maar allemaal maar mehquote:Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
oke, weer genoeg geld aan ibood uitgegeven.
nee, tijdens de hunt zijn ook "flash-sales" en dat is ongeveer alles wat ze nog in he tmagazijn hebben liggen.quote:
Godsamme, mensen.quote:
ibood heft echt al lang niet meer de deals die ze vroeger haddenquote:Op woensdag 11 november 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
O god de hunt. Vroeger ook weleens aan meegedaan. De adrenaline
Voor elk item moet je verzendkosten betalen toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tijdens de hunt zijn ook "flash-sales" en dat is ongeveer alles wat ze nog in he tmagazijn hebben liggen.
Nieuwe bluetooth oordopjes en en slotcilinders besteld.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor elk item moet je verzendkosten betalen toch?
Die kerel had willen inloggen op een fake account om te zeggen hoe geweldig Trump was voor de zwarte bevolking, maar hij zat nog op z'n, zeer witte, officiële account.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis misschien nog vroeg maar ik begrijp em niet
ah toch welquote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kerel had willen inloggen op een fake account om te zeggen hoe geweldig Trump was voor de zwarte bevolking, maar hij zat nog op z'n, zeer witte, officiële account.
*zwarte homoseksuele bevolkingquote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kerel had willen inloggen op een fake account om te zeggen hoe geweldig Trump was voor de zwarte bevolking, maar hij zat nog op z'n, zeer witte, officiële account.
Oh ja, ook nog.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*zwarte homoseksuele bevolking
klopt, maar bijvoorbeeld die sloten zijn daar 78 euro voor 4 stuksquote:Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor elk item moet je verzendkosten betalen toch?
tisserdanquote:Op woensdag 11 november 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ook nog.![]()
Niet helemaal helder nog.Voordeel van bijna nooit pijnstilling slikken: het werkt als een tiet als je het wél eens neemt.
Blaasontsteking.quote:
Mja, beetje kut, maar komt wel goed. Ik heb er inmiddels wel ervaring mee, dus met een beetje mazzel is het snel flink minder. Heb er ook geen koorts bij ofzo, anders was ik wel naar de huisarts gerend.quote:
Cranberry juice in huis? :pquote:Op woensdag 11 november 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, beetje kut, maar komt wel goed. Ik heb er inmiddels wel ervaring mee, dus met een beetje mazzel is het snel flink minder. Heb er ook geen koorts bij ofzo, anders was ik wel naar de huisarts gerend.
ze is snoop dogg niet..quote:
quote:
Nope, ik merkte het pas toen ik wilde gaan slapen.quote:
Had net ook al de 'early black friday deals' in de mail van amazonquote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
vorig jaar wel veel te veel uitgegeven tijdens black friday
godvurrudommuh.quote:We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand product helaas annuleren. Vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier, kan het product op dit moment niet worden geleverd. Daarvoor onze excuses. We begrijpen dat dit een teleurstelling is.
maar er stonden meerdere opties in de sale, en misschien komt er nog wel wat in de hunt voorbij.quote:
Och, ik heb tetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Een van de vele voordelen van een piemel, heb je niet zo snel last van blaasontstekingen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Een van de vele voordelen van een piemel, heb je niet zo snel last van blaasontstekingen.
Even deze teleurstelling wegeten dan: https://www.ibood.com/nl/(...)-nutella-spread.htmlquote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze teleurstelling wegeten dan: https://www.ibood.com/nl/(...)-nutella-spread.html
Ik eet geen nutellaquote:Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze teleurstelling wegeten dan: https://www.ibood.com/nl/(...)-nutella-spread.html
En daarmee komen piemels vanzelf aanwaaienquote:
uhm, wat?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ooit bij een nieuwe baan weg gestuurd omdat ik niet meer kon lopen door de blaasontsteking
ja deed zon pijnquote:Op woensdag 11 november 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En daarmee komen piemels vanzelf aanwaaien
[..]
uhm, wat?
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
waarom ga je dan werken?quote:
Dit doet mijn poesje ook altijd, die haalt soms het plafond daarmeequote:Op woensdag 11 november 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van die subreddit.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
ja dacht dat het wel zou gaan. Was ook proefperiode dus dan meld je je ook niet ziek. Dus eerste dag mocht ik na 2 uur strompelen naar huis, dag er na mocht ik terug komen. Nou zelfde en toen hoefde ik niet meer terug te komenquote:
Lekker zacht, zien er leuk uit in kleding, komt normaliter geen troep uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke voordelen hebben die dan?
Je kaapt het management en je wordt leider van het bedrijf?quote:
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, denken dat het wel gaat en dat je dan eigenlijk alleen maar krom kan liggen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat het wel zou gaan. Was ook proefperiode dus dan meld je je ook niet ziek. Dus eerste dag mocht ik na 2 uur strompelen naar huis, dag er na mocht ik terug komen. Nou zelfde en toen hoefde ik niet meer terug te komen
Het waren twee prachtige dagen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat het wel zou gaan. Was ook proefperiode dus dan meld je je ook niet ziek. Dus eerste dag mocht ik na 2 uur strompelen naar huis, dag er na mocht ik terug komen. Nou zelfde en toen hoefde ik niet meer terug te komen
supreme budaquote:Op woensdag 11 november 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kaapt het management en je wordt leider van het bedrijf?
was de eerste keer dat ik een blaasontsteking had ookquote:Op woensdag 11 november 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad ja, denken dat het wel gaat en dat je dan eigenlijk alleen maar krom kan liggen.Was gelukkig een rustige avond bij vrijwilligerswerk, maar leuk was het niet.
Lekker je hele rug door.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was de eerste keer dat ik een blaasontsteking had ookGod wat kan dat pijn doen ook
Ging paar dagen daarna naar de huisarts. Moest stukje lopen vanaf de bushalte. kwam huilend aanquote:
Ik had vorig jaar na de laatste operatie dat ze een of andere stagiaire de katheter er in hadden lopen vrotten, echt nog 1,5e maand last van mijn blaas gehad dat ik dacht dat het een ontsteking wasquote:Op woensdag 11 november 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was de eerste keer dat ik een blaasontsteking had ookGod wat kan dat pijn doen ook
ja dat kan toch ookquote:Op woensdag 11 november 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar na de laatste operatie dat ze een of andere stagiaire de katheter er in hadden lopen vrotten, echt nog 1,5e maand last van mijn blaas gehad dat ik dacht dat het een ontsteking was
Ja heb toen bij de dokter nog een potje volgepist maar was geen ontsteking dusquote:
ja kan ook dat deblaas zefl gewoon geirriteerd was natuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb toen bij de dokter nog een potje volgepist maar was geen ontsteking dusMaar kon geen half uurtje buiten lopen zonder extreem hard te moeten zeiken
Jup, ik moet naast de koffie minimaal drie flesjes (halve liters) wegtikken tijdens werk. Daarna weer zoiets.quote:
Blaasontsteking bij mannen komt ook niet echt vaak voor, al zal het met een katheter wel sneller gaan. Maar heel vaak plassen is ook niet echt een blaasontstekingsding.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb toen bij de dokter nog een potje volgepist maar was geen ontsteking dusMaar kon geen half uurtje buiten lopen zonder extreem hard te moeten zeiken
Het was in ieder geval erg onprettig en pijnlijk. Heb voor de volgende operatie erbij gezet dat ze een beetje voorzichtig met die katheter moeten zijnquote:Op woensdag 11 november 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Blaasontsteking bij mannen komt ook niet echt vaak voor, al zal het met een katheter wel sneller gaan. Maar heel vaak plassen is ook niet echt een blaasontstekingsding.
'mijn tere pielemoosje'quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was in ieder geval erg onprettig en pijnlijk. Heb voor de volgende operatie erbij gezet dat ze een beetje voorzichtig met die katheter moeten zijn
ja dat hele er in proberen te proppen van zon ding is al horrorquote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was in ieder geval erg onprettig en pijnlijk. Heb voor de volgende operatie erbij gezet dat ze een beetje voorzichtig met die katheter moeten zijn
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik dan al onder narcosequote:Op woensdag 11 november 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hele er in proberen te proppen van zon ding is al horror
Als ik sommige verhalen moet geloven is er uit halen nog veel erger.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hele er in proberen te proppen van zon ding is al horror
weet je hoe lang die slang is.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik sommige verhalen moet geloven is er uit halen nog veel erger.
Zoals mijn vader het omschreef: Het is alsof de hele binnenvoering mee naar buiten wordt getrokken...quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet je hoe lang die slang is.
de katheter was mijn nummer 1 medicijn tegen 'schoolziek' zijn van matrozen.
ja dat zal bestquote:Op woensdag 11 november 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoals mijn vader het omschreef: Het is alsof de hele binnenvoering mee naar buiten wordt getrokken...
Er uit is gewoon 1 ruk (huehue) en klaar, eerder opluchtend dan vervelend.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik sommige verhalen moet geloven is er uit halen nog veel erger.
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoals mijn vader het omschreef: Het is alsof de hele binnenvoering mee naar buiten wordt getrokken...
'nee niet aan de vleesbuis rukken voordat die plastic buis er uit is'quote:Op woensdag 11 november 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er uit is gewoon 1 ruk (huehue) en klaar, eerder opluchtend dan vervelend.
bij de 2de keer was het schinbaar wel beter ja, maar bij de eerste was er schijnbaar iets niet helemaal lekker gegaanquote:Op woensdag 11 november 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er uit is gewoon 1 ruk (huehue) en klaar, eerder opluchtend dan vervelend.
Ligt ook wel een beetje aan de verpleger die het er in en uit haalt. Dit is een van zeldzame momenten dat je het beste een mannelijke verpleger kan hebben, die weten hoe het voelt, vrouwelijke zijn daar toch vaak wat lomper inquote:Op woensdag 11 november 2020 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de 2de keer was het schinbaar wel beter ja, maar bij de eerste was er schijnbaar iets niet helemaal lekker gegaan
Pehehehehehe.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan de verpleger die het er in en uit haalt. Dit is een van zeldzame momenten dat je het beste een mannelijke verpleger kan hebben, die weten hoe het voelt, vrouwelijke zijn daar toch vaak wat lomper in
Geen idee, maar vast wel?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
k kijk dit programma niet maar zijn het acteurs?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
neequote:Op woensdag 11 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
k kijk dit programma niet maar zijn het acteurs?
wat erg dan ditquote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
gozer die ik ken heeft er aan meegedaan
hij was een cosplayende piraat en zij een goth
geen idee. heb de aflevering in kwestie nooit gezienquote:Op woensdag 11 november 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat erg dan dit![]()
had hij een leukere date?
quote:
Ik heb gekozen voor de nieuwe functie bij mijn huidige manager. Ben tot de conclusie gekomen dat ik na 5,5 jaar hetzelfde werk gewoon echt even toe ben aan iets anders. Beetje weg uit mijn comfort zone blablaquote:
Dat zou het allerbeste zijn, maar die coup bewaar ik nog even.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kaapt het management en je wordt leider van het bedrijf?
Zoveel was gister wel al duidelijkquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gekozen voor de nieuwe functie bij mijn huidige manager. Ben tot de conclusie gekomen dat ik na 5,5 jaar hetzelfde werk gewoon echt even toe ben aan iets anders. Beetje weg uit mijn comfort zone blabla
Nice budaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gekozen voor de nieuwe functie bij mijn huidige manager. Ben tot de conclusie gekomen dat ik na 5,5 jaar hetzelfde werk gewoon echt even toe ben aan iets anders. Beetje weg uit mijn comfort zone blabla
Oke. Ziet ze er zo uit en dan nog zon kut karakter er bij ookquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
die gozer ken ik
Ja, moest mezelf nog even overtuigen. Het is wel een stapje.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoveel was gister wel al duidelijkhaha
gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |