SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fancyquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel verwant aan elkaar
Ziet er wel tof uit op de begraafplaatsen die dag![]()
[ afbeelding ]
Ja ze komen niet voor het zuurstof dus of ze doen een soort van paringsdans ofzo of er zit iets wat ze etenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:01 schreef friemelaar het volgende:
Ik zie ze dan vanaf m'n boot waar ze vlak naast zitten, dus ja op anderhalve meter afstand ongeveer
rare tijd voor dieren om te willen neukenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze komen niet voor het zuurstof dus of ze doen een soort van paringsdans ofzo of er zit iets wat ze eten
Ja Márton-nap is echt een grote feestdagquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fancy
Ook in de wiki:
Hongarije
Het feest Márton-nap wordt voornamelijk in de familie, eventueel uitgebreid met vrienden, gevierd. Eten en drinken staat centraal. Het belangrijkste gerecht is ganzenvlees. Een legende verhaalt dat Sint-Maarten zich verstopte tussen de ganzen omdat hij niet verkozen wilde worden tot paus. Met hun gegak hebben de ganzen hem echter verraden. Vandaar dat ganzenvlees, in welke vorm dan ook, niet mag ontbreken tijdens het feest: wie die dag geen ganzenvlees eet, zal het hele jaar honger lijden zo zegt men. De dag wordt ook gebruikt om de nieuwe wijn te schenken. Maar nog liever de nieuwe pálinka, Hongaarse schnaps. Anno 2010 worden rond Márton-nap veel markten georganiseerd. In de Duitstalige streken van Hongarije gaan de kinderen al zingend langs de deuren en kent men nog optochten, soms zelfs met Sint-Maarten in Romeinse kledij op een paard
Denk dat dieren niet echt zon besef van tijd hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rare tijd voor dieren om te willen neuken
meeste soorten zijn toch meer van het voorjaar?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dieren niet echt zon besef van tijd hebben
beaglemans weet dondersgoed wanneer het etenstijd is en begint steevast 1u daarvoor te zeuren hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou, juist wel vaak. De omstandigheden voor het nageslacht moeten een beetje gunstig zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hondje van mijn vader ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beaglemans weet dondersgoed wanneer het etenstijd is en begint steevast 1u daarvoor te zeuren hoor.
Grappig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja Márton-nap is echt een grote feestdagWij hebben een huis in een Duitstalig dorp en daar gaan kinderen echt langs de huizen.
Ik heb nooit gans op helaas
ja maar niet tijd zoals wij dat doen. Gaat meer instinctiefquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, juist wel vaak. De omstandigheden voor het nageslacht moeten een beetje gunstig zijn.
Da's ook maar een construct natuurlijk, tijd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet tijd zoals wij dat doen. Gaat meer instinctief
ja was om energie te besparen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk maar naar zomer- en wintertijd.
Zoiets ja, gebruik maken van natuurlijk licht enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was om energie te besparen toch?
ei is nog steeds niet gelegdquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
komt dat nu definitief niet meer? zomertijd?
Ik weet van niks?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Nee, af en toe kom ik ook nog wel eens hier buurtenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijn
D8 dat je definitief alleen nog 'daar' was
nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, af en toe kom ik ook nog wel eens hier buurten
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
k zou wel een broodje shoarma lusten
shoarmaquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
k zou wel een broodje shoarma lusten
Vind daar vaak wel gezellig al is het niet te doen als het druk is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Bij mij is het meer andersom, ik ben vaak 'hier' en af en toe 'daar'
oh ik vermaak me daar ook wel prima hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind daar vaak wel gezellig al is het niet te doen als het druk is.
Hoeveel old school KSC'ers zijn hier nog regelmatig?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh ik vermaak me daar ook wel prima hoor
bij mijn aankomst destijds waren Fles, Friemelaar, Muck, DaMart, Bomenverzameling en GF er ook alquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel old school KSC'ers zijn hier nog regelmatig?
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
is GF nog wel eens gesignaleerd de laatste tijd?
nee al lang niet meerquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
is GF nog wel eens gesignaleerd de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |