Ij de Apenheul stelen de loslopende apen ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind ze in de Apenheul een stuk leuker.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:43 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ij de Apenheul stelen de loslopende apen ook.
Leef jij wel in de realiteit?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
En daarom moet dit programma van de TV! Getinte mensen worden weggezet als dieven en rovers, walgelijk!!!!!!!!!
En wat vind je ervan zonder pillen op?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
monenteel even niet heb pillen op
Incidentje man.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een licht getint meisje en een donker getint meisje, tussen de 14 en 16 jaar waren lekker aan het chillen in Leeuwarden. Een 26-jarige vrouw komt fietst voorbij en de meisjes beginnen deze vrouw verrot te schelden. De vrouw keert om en gaat het gesprek aan.
Wat denk jij wat de meisjes daarna deden.
A. Ze boden excuses aan
B. Ze gingen die vrouw de zwartepiet toespelen
C. Ze trapte de vrouw helemaal de vernieling in
D. Ze diende een aanklacht in wegens racisme
Voor het antwoord:
https://bit.ly/3kdbBZP
En ondertussen wel allemaal prinsjes en stoere boys willen zijn en respect eisenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En ik zie alleen maar van die rifapen in trainingspak![]()
En dan plegen ze geen meesterlijke inbraken bij de Nederlansche Bank, maar beroven ze oudjes van een jaar of 90 en houden ze weerloos supermarktpersoneel onder schot voor een paar tientjes uit de kassa.
Gadverdamme
Ja ja, en jij vervolgens wat facesitting op hem in de praktijk brengen dan zeker...quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Stuur eens zo'n rifaap mijn kant op dan, mag hier wel onderduiken voor de popo
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, en jij vervolgens wat facesitting op hem in de praktijk brengen dan zeker...
Ik ben Nederlander, maar wel bad boy met een breekijzer, mag ik bij jou onderduiken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Stuur eens zo'n rifaap mijn kant op dan, mag hier wel onderduiken voor de popo
Dit ga ik niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja ja, en jij vervolgens wat facesitting op hem in de praktijk brengen dan zeker...
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Nederlander, maar wel bad boy met een breekijzer, mag ik bij jou onderduiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |