Lol, nee maakt niet echt indruk nee!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Thijs heeft echt de dominante aanwezigheid van een natte spons
Het is inderdaad niet de grootste gast, maar bang lijkt hij niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol, nee maakt niet echt indruk nee!
Nee niet bang, maar volgens mij heeft hij altijd wel backup mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de grootste gast, maar bang lijkt hij niet.
Wel geinig dat elke confrontatie altijd hetzelfde begint met zijn Alkmaarse accent:
"Hé..-naam-.. Kan ik ff met je praten?"
Wat is dat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik krijg hier al direct een
[ afbeelding ]
gevoel bij.
Ons aller Emmelie, was ooit het onderwerp van een Gestalkt aflevering toen Alberto dit onderwerp nog deed. Ze werd intens gestalkt met nare berichten, doodsbedreigingen (de befaamde 'je dochter gaat dood!'), en ook haar ouders en vriend werden lastig gevallen. Maar aan het eind van de rit bleek ze het allemaal zelf te doenquote:
Ah ze scoort wel hoog op de crazy/hot index dan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ons aller Emmelie, was ooit het onderwerp van een Gestalkt aflevering toen Alberto dit onderwerp nog deed. Ze werd intens gestalkt met nare berichten, doodsbedreigingen (de befaamde 'je dochter gaat dood!'), en ook haar ouders en vriend werden lastig gevallen. Maar aan het eind van de rit bleek ze het allemaal zelf te doen
Dat was geniaal ja. Allerbeste aflevering ooit van dit programma.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ons aller Emmelie, was ooit het onderwerp van een Gestalkt aflevering toen Alberto dit onderwerp nog deed. Ze werd intens gestalkt met nare berichten, doodsbedreigingen (de befaamde 'je dochter gaat dood!'), en ook haar ouders en vriend werden lastig gevallen. Maar aan het eind van de rit bleek ze het allemaal zelf te doen
Oh echt? Nooit van gehoord....wel bizar van zo'n snol!quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is ie terug te kijken ergens?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was geniaal ja. Allerbeste aflevering ooit van dit programma.
Thnx hoe is dat met haar afgelopen dan want dit is een borderlinertje gone very wrong natuurlijk..quote:
Geen idee, ze heeft het volgens mij altijd ontkent en Alberto heeft er verder geen aandacht meer aan besteed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Thnx hoe is dat met haar afgelopen dan want dit is een borderlinertje gone very wrong natuurlijk..
Nou ja, technisch klopt het verhaal wel, maar de logboeken van zo'n modem gaan over het algemeen niet maanden terug.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:02 schreef Eix het volgende:
Wat een raar verhaal van dat ip-adres en dat modem.
Hoe klopt dat dan technisch? Als ik jou via Facebook lastig val dan weet Facebook mijn ip. Maar mijn ip staat dan echt niet in jouw modem.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou ja, technisch klopt het verhaal wel, maar de logboeken van zo'n modem gaan over het algemeen niet maanden terug.
Technisch dat er IP adressen in staan, maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe klopt dat dan technisch? Als ik jou via Facebook lastig val dan weet Facebook mijn ip. Maar mijn ip staat dan echt niet in jouw modem.
Stalker gespot.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe klopt dat dan technisch? Als ik jou via Facebook lastig val dan weet Facebook mijn ip. Maar mijn ip staat dan echt niet in jouw modem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |