quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Jepquote:
Gratis ja?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef RipCity het volgende:
Drankjes zijn gratis dus neem het ervan.
Voor haar.quote:
Dit blauwe jurkje van Johinneke, meer je smaak?quote:
Vind ik wel leuker ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit blauwe jurkje van Johinneke, meer je smaak?
Oh dat wist ik niet. 👌🏻quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Drank is gratis, eten moet betaalt worden.
betaalt wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Drank is gratis, eten moet betaalt worden.
is hij wel Brabo?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef D_A het volgende:
Kunnen we niet een aparte versie voor limbo's maken?
Ik ga nog liever naakt.quote:
Nee, Kerkrade dus limboquote:
Het gaat best snel, je ziet ze vaak de hele uitzending met een drankje zitten (denk ik dan).quote:
Bij één aflevering iedereen uit dit topic laten eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef pvdplanet het volgende:
Kunnen we ons ergens opgeven om te figureren? Moet je dan ook doen alsof je eet?
Ah oke, ik kijk net 5min en klonk wel een bietje 'normaal'quote:
Is toch ook best een grappig meisje.quote:
Trainwreck !quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij één aflevering iedereen uit dit topic laten eten.
En eten is gereduceerd tarief. Meer voor de show natuurlijk zodat ze het hele betaal momentje hebben.quote:
Ja dat kan. Krijg je 35 euro voor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef pvdplanet het volgende:
Kunnen we ons ergens opgeven om te figureren? Moet je dan ook doen alsof je eet?
Zeker. Leuker dan de hinnikquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is toch ook best een grappig meisje.
Hij gaat nee roepen? Ik denk dat ze allebei wel willenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
Dit kon wel eens pijnlijk worden voor Jojanneke
Waarschijnlijk valt dit 'restaurant' ook onder de corona lockdownquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja dat kan. Krijg je 35 euro voor.
Nederlanders doen na een date altijd 2quote:
Die oudjes hebben een lage libidoquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederlanders doen na een date altijd 2
Maanden erover om elkaar überhaupt te appen.
Dat wordt wel een groot hengstenbal danquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bij één aflevering iedereen uit dit topic laten eten.
Ik wilde net zeggen dat ik wel op date zou gaan met haar.quote:
Heeft de Bradge een vriendin?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef F.Sinatra het volgende:
Zij lijkt op de vriendin van een bekende FOK!ker trouwens.
Echt hequote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
Was er geen alto voor haar, die jongen past niet
nee ze studeert hequote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Wat voor events managed ze? Anime beurzen?
vreselijk, alle studenten lopen ermeequote:
Dat las ik ook altijd toen ik die tassen nog tegen kwam in de busquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las een ander woord met een K.
Nee alcoholist.quote:
Wat dan? Snap 'm nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er nu pas achter gekomen waarom Sergio elke hetzelfde pak draagt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er nu pas achter gekomen waarom Sergio elke keer hetzelfde pak draagt.
Wat dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Mylene het volgende:
1 lange dagquote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Mylene het volgende:
Vanwege het budget?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Mylene het volgende:
Lillekequote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Welke sokken draagt ze dan? Ik mis het steeds.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Niet echt iemand die het kan veroorloven om kritisch te zijn.
Ja. Hoelang filmen ze?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij draagt het hele seizoen hetzelfde pak
Ze ben nie zo kritisch.quote:
Van die sokken met brede horizontale strepen, met regenboogkleurenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Welke sokken draagt ze dan? Ik mis het steeds.
Ah. Dat was het, anders nog iets?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Zou die alto wel leuk vinden met een kleiner gebit
En John Lennon wilde graag z'n bril terug.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Ja beetje jammer. Verder goed figuur wel, opzich leuk gezicht alleen beetje dat kinloze icm te grote tanden.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Wat een mensenkennis weer.quote:
Enkelsokjes was beter geweest of gewoon hakken aan ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Van die sokken met brede horizontale strepen, met regenboogkleuren
Over tien jaar ontvoeren ze een vijftienjarige om als seksslaaf te houden.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is wel een topmatch. Allebei zo lief.
Ze heeft wel veel meegemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag geen krassen op haar arm.
Een paar uur van tevoren verwachten we je op de set. Dan interviewen we je over je leven en je hobby’s; beelden die we gebruiken om bij de uitzending de kijker kennis met je te laten maken, dat kijkers je de match ook echt gunnen. Deelnemers wachten apart van elkaar in verschillende ruimtes, dan gaan ze even in de visagie en stappen ze het restaurant in. Een date duurt wel meer dan een uur. Al met al ben je er een paar uur mee bezig.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef D_A het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ar(...)-dag-bij-first-dates
Vaak wel. Bij sommige is het wel lastig. Victor van mr Visser bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
je kan het aan iemand zien he? zonder dat die praat.
ohquote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
dat kijkers je de match ook echt gunnen.
Net als autisme, kun je ook best vaak aan de buitenkant al zien.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
je kan het aan iemand zien he? zonder dat die praat.
doodmoe als je eenmaal moetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een paar uur van tevoren verwachten we je op de set. Dan interviewen we je over je leven en je hobby’s; beelden die we gebruiken om bij de uitzending de kijker kennis met je te laten maken, dat kijkers je de match ook echt gunnen. Deelnemers wachten apart van elkaar in verschillende ruimtes, dan gaan ze even in de visagie en stappen ze het restaurant in. Een date duurt wel meer dan een uur. Al met al ben je er een paar uur mee bezig.
pfffff
En je mag alleen het laatste uur drinkenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een paar uur van tevoren verwachten we je op de set. Dan interviewen we je over je leven en je hobby’s; beelden die we gebruiken om bij de uitzending de kijker kennis met je te laten maken, dat kijkers je de match ook echt gunnen. Deelnemers wachten apart van elkaar in verschillende ruimtes, dan gaan ze even in de visagie en stappen ze het restaurant in. Een date duurt wel meer dan een uur. Al met al ben je er een paar uur mee bezig.
pfffff
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als autisme, kun je ook best vaak aan de buitenkant al zien.
Echt he. die is bijna nog doodser dan die emo.quote:
Victor Brand is homofiel??????????????????????????quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vaak wel. Bij sommige is het wel lastig. Victor van mr Visser bijvoorbeeld.
Nou ik denk niet dat ze heel erg hoge eisen heeft.quote:
Die ene van de radio die meedeed aan widm wist ik ook echt nietquote:Op woensdag 11 november 2020 19:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Victor Brand is homofiel??????????????????????????
bewijs!
Ja dat gaat weer wat ver.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar om er nu qua uiterlijk op te lijken...
Nee, maar ze doet het in het algemeen niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef D_A het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze heel erg hoge eisen heeft.
Na vijftien jaar is Viktor Brand (48) nog altijd smoorverliefd op zijn vriend André Koelewijn, vertelt de presentator in de nieuwe LINDA. Viktor en André zijn al jaren gelukkig samen en zouden het niet anders willen. "Wat wij samen hebben, wil ik nooit meer kwijt", legt de presentator uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Victor Brand is homofiel??????????????????????????
bewijs!
Jeroen KidV? Dan heb je echt 0 gaydar! Die is zo nichterig als wat.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die ene van de radio die meedeed aan widm wist ik ook echt niet
Ha! Ja!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jeroen KidV? Dan heb je echt 0 gaydar! Die is zo nichterig als wat.
Ojaaaaa??? Zegt hij dat??quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Na vijftien jaar is Viktor Brand (48) nog altijd smoorverliefd op zijn vriend André Koelewijn, vertelt de presentator in de nieuwe LINDA. Viktor en André zijn al jaren gelukkig samen en zouden het niet anders willen. "Wat wij samen hebben, wil ik nooit meer kwijt", legt de presentator uit.
https://www.rtlboulevard.(...)ijn-oren-verliefd-op
Ja ze moeten even aan het eind zo'n oproep doen net als bij lang leve de liefde.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef D_A het volgende:
Ze hadden wel ff een leukere kerel bij die emo kunnen matchen
WTF!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Na vijftien jaar is Viktor Brand (48) nog altijd smoorverliefd op zijn vriend André Koelewijn, vertelt de presentator in de nieuwe LINDA. Viktor en André zijn al jaren gelukkig samen en zouden het niet anders willen. "Wat wij samen hebben, wil ik nooit meer kwijt", legt de presentator uit.
https://www.rtlboulevard.(...)ijn-oren-verliefd-op
Maar een veel vlottere jongen zit dan niet op haar te wachten.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef D_A het volgende:
Ze hadden wel ff een leukere kerel bij die emo kunnen matchen
Die complimenten man van vandaag was echt meest desperate ever. DIe had ik wel in FD willen zien. Echt cringe.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze moeten even aan het eind zo'n oproep doen net als bij lang leve de liefde.
Same.. Verrast me echt.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
WTF!
niet dat er iets mis mee is, maar ik zag hem altijd als vrouwenverslinder.
Hij is ook echt een knappe vent.
Ze is niet lelijk ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een veel vlottere jongen zit dan niet op haar te wachten.
(Ondanks dat het een enorm lief meisje is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |