quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Jepquote:
Gratis ja?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef RipCity het volgende:
Drankjes zijn gratis dus neem het ervan.
Voor haar.quote:
Dit blauwe jurkje van Johinneke, meer je smaak?quote:
Vind ik wel leuker ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit blauwe jurkje van Johinneke, meer je smaak?
Oh dat wist ik niet. 👌🏻quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Drank is gratis, eten moet betaalt worden.
betaalt wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Drank is gratis, eten moet betaalt worden.
is hij wel Brabo?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef D_A het volgende:
Kunnen we niet een aparte versie voor limbo's maken?
Ik ga nog liever naakt.quote:
Nee, Kerkrade dus limboquote:
Het gaat best snel, je ziet ze vaak de hele uitzending met een drankje zitten (denk ik dan).quote:
Bij één aflevering iedereen uit dit topic laten eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef pvdplanet het volgende:
Kunnen we ons ergens opgeven om te figureren? Moet je dan ook doen alsof je eet?
Ah oke, ik kijk net 5min en klonk wel een bietje 'normaal'quote:
Is toch ook best een grappig meisje.quote:
Trainwreck !quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij één aflevering iedereen uit dit topic laten eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |