SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou neequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat jij de enige echte ab_haagsterhaus bent
Dacht dat je een man wasquote:
bij sommige mannen gebeurd het na 80 jaar nog nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik ga gewoon heel netjes zijn en hier geen schunnige opmerkingen mee makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik was al zeer kundig met vier maandenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geborenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
ben jij een fant dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een slurfje en dat schept toch een band en begrip.
Hangzak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geboren
zo'n hangzak die steeds een halve seconde later tegen de billen aan smekt.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n hangzak die steeds een halve seconde later tegen de billen aan smekt.
sop smek sop smek sop smek
Doe, en kom brengen.quote:
The usual oversexed suspects weerquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Psssst, kutje zien?![]()
SEX / Je vagina wel of niet kaal
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom deze kant op, ze zijn klaar tegen dat je er bent
Fu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me ook net dat ik geen appelboor heb
In drie uur tijd kan ik heen en weer rijdenquote:
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me ook net dat ik geen appelboor heb
Naar mij?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In drie uur tijd kan ik heen en weer rijden
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.
The Thingquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.
Als het 1,5 uur naar Frantic rijden is zal het ook wel 1,5 uur jouw kant op zijnquote:
Gebeurt hier ook regelmatig....quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij gaat het altijd fout. zowel voornaam als achternaam
Grapefruit is toch wel zo teringsmerigquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geeft dat vruchtgebruik van die grapefruit wel een andere 'lading'
Wel verdraaid.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het 1,5 uur naar Frantic rijden is zal het ook wel 1,5 uur jouw kant op zijn
ik schrijf Erik meestal nog anders dan dat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook regelmatig....
En zelfs als ik zeg Erik met een kaa. Zie ik regelmatig Eric staan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neinz, Noord-Holland.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Groningen toch @:ijsdraakje?
das 4.5 uur
Ik mag het niet hebben, vanwege medicatiequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grapefruit is toch wel zo teringsmerigIk vind eigenlijk elk fruit lekker, maar dat
Eet ik niet, zwelt m'n keel van op.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grapefruit is toch wel zo teringsmerigIk vind eigenlijk elk fruit lekker, maar dat
Heb wel in Groningen gewoond, honderd jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
heh. wie woont er hier in Groningen dan?
van @:amarantha weet ik het wel
maarre ja dat hangt van het deel van noord holland af.quote:
Heerlijk maar het is zo tering ongezond.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het eind van de A9.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarre ja dat hangt van het deel van noord holland af.
den helder is verder dan amsterdam zeg maar
😠quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
heh. wie woont er hier in Groningen dan?
van @:amarantha weet ik het wel
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag het niet hebben, vanwege medicatie![]()
![]()
Zie je wel, Sarsfruitquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eet ik niet, zwelt m'n keel van op.
Als je grapefruit heerlijk vindt zou ik even een coronatest aanvragen hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk maar het is zo tering ongezond.
Daar woonden m'n grootouders.quote:
Rekerhof?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar woonden m'n grootouders.
Zelf zit ik een wat rustiger deel van Alkmaar.
Heb er wel ooit post gebracht. Toen zat ik vast op de gesloten afdeling, want ik had niet door dat je daar een code voor moest weten.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb er wel ooit post gebracht. Toen zat ik vast op de gesloten afdeling, want ik had niet door dat je daar een code voor moest weten.
Boefje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo eens opgesloten gezeten in het politiebureau
in de kantine![]()
moest daar leveren voor de horecagroothandel toen er een 'assistentie collega' binnen kwam.
Kon niet meer naar buitenDus maar rustig bakje koffie enzo gedaan
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de kantine![]()
moest daar leveren voor de horecagroothandel toen er een 'assistentie collega' binnen kwam.
Poeh hé.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de kantine![]()
ontslUitStralingquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Gast waar ik nu naar zit te luisteren gebruikt in elke zin zeker twee keer het woord ontsluiting en ik mijn bek maar in de plooi houden
Ja terwijl het of OntStraling of UitSluiting moet zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Gast waar ik nu naar zit te luisteren gebruikt in elke zin zeker twee keer het woord ontsluiting en ik mijn bek maar in de plooi houden
Heb jij liever Gerry of Bitterbal?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
En UitSluiting valt al af want we zijn hier een inclusieve sc.
Dat is toch geen vraag joh.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij liever Gerry of Bitterbal?
Voor verkering hé.
het regendequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Die herfstavonden zijn zo heerlijk om te wandelen
Het is geen keuze.quote:
Raaarrrrr hier is het mistig en zie je niks.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier miezerde het. Heerlijk
Aankomende zaterdag Foqueville gangbang op het dorpsplein.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Bitterbal hij wil een trio met jou en Gerry.
O nee, mistig is het hier niet. Jammer, vind ik ook wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raaarrrrr hier is het mistig en zie je niks.
Maar jij vind dat lekker hé?
Komme gij ok bij den gangbang? [belgische Jambersstyle]quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag Foqueville gangbang op het dorpsplein.
Mijn stiefvader heeft zo m'n nichtje gered, toen hij net 5 min daarvoor voor het eerst aan de hele familie werd voorgesteldquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand al eens Heimlich toegepast?
Knul stikt in eten in schoolkantine https://www.dumpert.nl/item/8012753_19f6d31c
Ballie ken ik al jaren dus die kent ook al mijn mindere kanten, en alsnog is ze me al die jaren niet beu.quote:
Sow dat is een binnenkomerquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn stiefvader heeft zo m'n nichtje gered, toen hij net 5 min daarvoor voor het eerst aan de hele familie werd voorgesteldDie is uiteraard met open armen ontvangen in de familie
Gewoon een dealtje gemaakt met je nichtjequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn stiefvader heeft zo m'n nichtje gered, toen hij net 5 min daarvoor voor het eerst aan de hele familie werd voorgesteldDie is uiteraard met open armen ontvangen in de familie
Aaawquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie ken ik al jaren dus die kent ook al mijn mindere kanten, en alsnog is ze me al die jaren niet beu.
Is wel heel verdacht, klinkt als met voorbedachte rade ...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Awwwquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie ken ik al jaren dus die kent ook al mijn mindere kanten, en alsnog is ze me al die jaren niet beu.
Ja dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een dealtje gemaakt met je nichtje
Mysteryland gaat door met 75+ volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)vaccinatie~a38416c8/
Geen druk verder om je te laten prikken
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Modus vraagt zich af hoeveel dealtjes uitstraling heeft met z'n nichtje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mysteryland gaat door met 75+ volgend jaar.
RrrrollatorRrrave
Modus moet niet zo janken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Modus vraagt zich af hoeveel dealtjes uitstraling heeft met z'n nichtje.
Deed de boze stiefmoeder in Sneeuwwitje ook met die appel. Alleen kende zij de heimlich-greep nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn"hier, heb je 50 euro als je even doet alsof je stikt".
Da’s z’n reservehart.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn natte onderbroek in dat tasje.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n nichtje is trouwens de dochter van de ambassadeur. Kwam een keer met zo'n gast op een familiefeest aanzetten die zichzelf superbelangrijk vond. Hele tijd bellend weglopen tijdens het diner omdat ie 'belangrijke meetings' had.
Verkeerde account Modusquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
M'n nichtje is trouwens de dochter van de ambassadeur. Kwam een keer met zo'n gast op een familiefeest aanzetten die zichzelf superbelangrijk vond. Hele tijd bellend weglopen tijdens het diner omdat ie 'belangrijke meetings' had.
Had jij haar ook graag gewipt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Wip jij je nichtjes?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij haar ook graag gewipt?
Oké okéquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen kamper of Turk.
wat is er met etto?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
@:EttovanBelgie ik brand een kaarsje voor je.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat laatst naast een zorgmanager van een grotere zorgstichting. En hadden het zo over personeel.
Zijn grootste uitdaging was stelend personeel. Dus wat er hier gebeurt.
Hij trof er 5-10 per jaar (op staande voet).
https://www.ad.nl/delft/b(...)-werkstraf~a9b89b03/
Weer een ban?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Streep erdoor ja.quote:
Wat?quote:Op maandag 9 november 2020 15:18 schreef Karzai het volgende:
ik had een psychose met rijlessen heeft me wel 1500 euro extra gekost
Er is blijkbaar niks interessants op Netflixquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu dagen terug te lezen?
Klikte verkeerde topic per ongeluk denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu dagen terug te lezen?
hij is gewoon beetje domquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kan helaas even niks zeggen, hier laat ik het bij haha.
Dit!quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niks interessants op Netflix
Maar de chill dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij heeft gewoon keuzestressquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik ook van Netflix, kiezen tussen tal van slechte opties nadat je de paar goede series gezien hebtquote:
Vind alles kutquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik ook van Netflix, kiezen tussen tal van slechte opties nadat je de paar goede series gezien hebt
Had ie nog wat interessants te melden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Persconferentie van Biden net. Lach van oor tot oor bij elke vraag over Trump
Oeh gemist.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Persconferentie van Biden net. Lach van oor tot oor bij elke vraag over Trump
Ging over de gang van zaken tijdens de transition period. Maar alle vragen gingen over Trump. Biden zei wel dat hij het een schande vond en deze gang van zaken niet erg positief is voor Trumps plek in de geschiedenisboekenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ie nog wat interessants te melden?
en de volgende dag doe je Gerriequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd Netflix en chili
Pompelmoes is een kruising tussen Sinaasappel en Grapefruit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja grapefruit, of pompelmoes op z'n Vlaams, is vies
Netflix en Gerrie?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en de volgende dag doe je Gerrie
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pompelmoes is een kruising tussen Sinaasappel en Grapefruit.
Hoe noemen de Vlamingen dat dan???
Trump is een beetje de witte Idi Amin.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging over de gang van zaken tijdens de transition period. Maar alle vragen gingen over Trump. Biden zei wel dat hij het een schande vond en deze gang van zaken niet erg positief is voor Trumps plek in de geschiedenisboeken
Owquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gerrie is het codewoord voor lekker kakken. met nadruk op lekker.
Oranjequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is een beetje de witte Idi Amin.
Wat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Soow. Drie Rail Awaytjes vandaagJammer dat ik het laatste half uur geen verwennerij meer voor de voetjes had. Eens kijken wat er behalve een warm bubbelbadje nog meer mogelijk is. Misschien eoa houtje-touwtje masseerunit of zo? of een zalfje. Lijkt me fijn
Het comment waarvan je wist dat 'ie ging komen.quote:
Nou ja ik zat te denken aan iets met houten bollen van een cm of 3 doorsnee die dan met touwen aan elkaar vast zitten. Waar je dan je voeten op of in kunt doen. Massage. Dinges.quote:
quote:
Even gegoogled. Nee dat was niet het idee.quote:
Ik dacht dat die voetenbadjes ook een massagefunctie hadden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik zat te denken aan iets met houten bollen van een cm of 3 doorsnee die dan met touwen aan elkaar vast zitten. Waar je dan je voeten op of in kunt doen. Massage. Dinges.
Verschilt dat niet per bad?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voetenbadjes ook een massagefunctie hadden?
Dit klinkt als anal beads voor je voetenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik zat te denken aan iets met houten bollen van een cm of 3 doorsnee die dan met touwen aan elkaar vast zitten. Waar je dan je voeten op of in kunt doen. Massage. Dinges.
GMTAquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt als anal beads voor je voeten
Nou moet ik dat weer gaan googlen. Ik dacht dat mijn omschrijving duidelijk genoeg was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt als anal beads voor je voeten
Thaise in huis nemen, die weten wel raad met zure voeten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moet ik dat weer gaan googlen. Ik dacht dat mijn omschrijving duidelijk genoeg was.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moet ik dat weer gaan googlen. Ik dacht dat mijn omschrijving duidelijk genoeg was.
Ja klopt, allerlei van die pinnetjes op de bodem en rollertjes en bubbeltjes. Alleen die timer gaat niet verder dan een uur. Half uurtje erbij zou wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voetenbadjes ook een massagefunctie hadden?
wait whatquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo thuis in de wereld van uitlaatspruitstukken om in je aars te proppen. Ben ik raar? Dan ben ik maar raar.quote:
uitlaatspruitstukkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo thuis in de wereld van uitlaatspruitstukken om in je aars te proppen. Ben ik raar? Dan ben ik maar raar.
Ik zit te wachten tot de fundering van m'n nieuwe cellenblok klaar is, maar ondertussen vinden m'n honden sporen van een tunnel.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo thuis in de wereld van uitlaatspruitstukken om in je aars te proppen. Ben ik raar? Dan ben ik maar raar.
ohjaquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de fundering van m'n nieuwe cellenblok klaar is, maar ondertussen vinden m'n honden sporen van een tunnel.![]()
Prison Architect.
Lol, iedereen nu gevangenissen aan het bouwen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de fundering van m'n nieuwe cellenblok klaar is, maar ondertussen vinden m'n honden sporen van een tunnel.![]()
Prison Architect.
Maar kan dat niet gewoon opnieuw aan dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, allerlei van die pinnetjes op de bodem en rollertjes en bubbeltjes. Alleen die timer gaat niet verder dan een uur. Half uurtje erbij zou wel lekker zijn.
Wie weet ben je wel helemaal om na een weekendje?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, iedereen nu gevangenissen aan het bouwen?
Ik heb 'm op de flaptop. Was ook maar een paar euro.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Lol ik ga morgen model zitten bij een cursus klei boetseren.
die van Gwyneth Paltrow?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Iemand van jullie wel eens zo'n liefdeskaars gebruikt trouwens?
Ik zat ook net te googelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per bad?
Ergens overweeg ik nu een voetenbad.
Nee, ik ben te klunzig voor dingen waar vlammen aan te pas komen en Joop vertrouw ik er ook niet mee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Iemand van jullie wel eens zo'n liefdeskaars gebruikt trouwens?
Opnieuw aanzetten is geen optie?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, allerlei van die pinnetjes op de bodem en rollertjes en bubbeltjes. Alleen die timer gaat niet verder dan een uur. Half uurtje erbij zou wel lekker zijn.
Heeft me wel eens een duur lievelingsshirt gekost jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben te klunzig voor dingen waar vlammen aan te pas komen en Joop vertrouw ik er ook niet mee.
Nee daarna moet ie eerst een kwartier afkoelen geloof ik. Anders bestaat er risico op oververhitting van het verwarmingselement. Gedoe.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar kan dat niet gewoon opnieuw aan dan?
Gewoon een tweede bestellen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daarna moet ie eerst een kwartier afkoelen geloof ik. Anders bestaat er risico op oververhitting van het verwarmingselement. Gedoe.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een tweede bestellen.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ook net te googelen.
Dingen gaan maar tot maar 46
heb jij zulke dinosaurus poten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ook net te googelen.
Dingen gaan maar tot maar 46
Heb je inmiddels ook al zo'n ding?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoiets voor na het badje![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)-fm-885-shiatsu.html
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel wat.
En een Sybian voor Frantic.
ja ik heb nou dus die dubbele slof besteld. Coolblue Tweedekans, 81 eurie. Morgen binnen. Genieten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een tweede bestellen.
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook al zo'n ding?
[ afbeelding ]
lekker in de tenenkaas van Sjonnie of Anita zitten roerenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb nou dus die dubbele slof besteld. Coolblue Tweedekans, 81 eurie. Morgen binnen. Genieten.
jankerdquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker in de tenenkaas van Sjonnie of Anita zitten roeren
volgende week heeft fles zwemmerseczeem
Zo'n ding met minder hete was. Vinden sommige leuke spelletjes ofzo, ik begin er dus niet aan.quote:
Da's wel echt een kutkaars.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
enige wat ik kon bedenken was die kaars van Gwyneth Paltrow
Oh, okquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
https://www.etsy.com/nl/l(...)r_gallery-1-46&frs=1
Oh zeg dat dan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben er ook niet zo van maar ken wel wat vrouwen die dit prettig vinden, moest er ineens aan denken.quote:
slaap wel flesquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lange avonden genot tegemoet.
EN nu slapen
bami? Friet met sate? Gado Gado? Chili con carne? Pizza?quote:
Zijn dat al speciale kaarsen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik moet grinniken, want drie er van kunnen niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bami? Friet met sate? Gado Gado? Chili con carne? Pizza?
koolhydraten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet grinniken, want drie er van kunnen niet.![]()
Ergens overweeg ik wel om wat te laten brengen, maar ik zit met dat hoerige Sint Maarten.
Ze volgen de veiligheidsregio en die zegt dat het kan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koolhydraten?
En gata Sint Maarten iberhaupt door?
Ja dat kaarsvet is veel minder heet anders drupt het op je piel en hoek je haar per ongeluk neer of zo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat al speciale kaarsen?
Zelf spreek ik liever over rijnakenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij zulke dinosaurus poten?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kaarsvet is veel minder heet anders drupt het op je piel en hoek je haar per ongeluk neer of zo.
Weet jij wat het zwarte koor is?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
heb wel zin in chili eigenlijk.. met nacho's
Ik las 'm als rij-naken en snapte 'm niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf spreek ik liever over rijnaken
jaaaaren terug hier ooit 1x een groepje kinderen aan de deur gehad op 11/11. Zal wel import geweest zijn, is in deze regio verder echt onbekendquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze volgen de veiligheidsregio en die zegt dat het kan.Aangezien er hier nogal wat groepjes kinderen alleen gaan, ga ik maar zoveel mogelijk twijfel wegnemen en rond de spitstijd (aka normaliter mijn etenstijd) boven zitten ofzo.
En nee, peulen.
wij hebben het over vetpriestersquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet jij wat het zwarte koor is?
Dus je kent de term?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben het over vetpriesters
Het is wel een specifieke regio ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaaaaren terug hier ooit 1x een groepje kinderen aan de deur gehad op 11/11. Zal wel import geweest zijn, is in deze regio verder echt onbekend
Zo klinkt het als een dorp in Limburg. Slenaken en Rijnakenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las 'm als rij-naken en snapte 'm niet.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een dorp in Limburg. Slenaken en Rijnaken
Even bestellen dan maar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kaarsvet is veel minder heet anders drupt het op je piel en hoek je haar per ongeluk neer of zo.
Handje spliterwten gegeven?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen jaren altijd wel snoep in huis gehad voor Haloween. Geen kind gezien.
Dit jaar. Corona. Geen snoep. Kinderen voor de deur
kwam in de kast nog wat oude voorraad tegenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handje spliterwten gegeven?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handje spliterwten gegeven?
Zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen jaren altijd wel snoep in huis gehad voor Haloween. Geen kind gezien.
Dit jaar. Corona. Geen snoep. Kinderen voor de deur
Kinderen allemaal aan de schijt door jouw mentos uit 1997quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam in de kast nog wat oude voorraad tegen
zakje harde Engelse dropquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinderen allemaal aan de schijt door jouw mentos uit 1997
Eh, al die suikerbende blijft wel goed.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinderen allemaal aan de schijt door jouw mentos uit 1997
Elkaar de hersens in kunnen gooien met drop.quote:
lijkt natuurlijk ook wel op elkaar en te dicht op elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal je altijd zien.Hier sowieso weinig Halloween, Sint Maarten heeft nog de overhand.
ja, machinedienstquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je kent de term?
In Dordt heb je een straat die Zwarte koor heet. Heb ik notebene achter gewoond, maar ik las vanavond pas de uitlegregel: benedendeks personeel van een sleepboot
Volgens mij niet, Halloween komt van Allerheiligen af en Sint Maarten deelde z'n mantel met een bedelaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt natuurlijk ook wel op elkaar en te dicht op elkaar.
Heeft het dezelfde oorsprong ?
Mooiquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, machinedienst
zwarte koor
vetpriesters
zij-die-in-de-doemkrocht-werken
de beste stuurlui die er zijn
kan er nog wel wat noemen
had Sint Maarten niet iets met Sinterklaas dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Halloween komt van Allerheiligen af en Sint Maarten deelde z'n mantel met een bedelaar.
Tof! Waar ongeveer?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
hm. bezichtiging aangevraagd voor een appartement.. niet de centraalste plek, maar iig geen tokkie buurt
niet ook dezelfde oorsprong als Dia de Los Muertos in Mexico?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Is allerheiligen ook die dag dat mensen kaarsjes op graven zetten of is dat allerzielen? Of is dat alleen een ding in Hongarije
Alleen in België.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had Sint Maarten niet iets met Sinterklaas dan?
Kan zijn dat ik wat namen door elkaar haal.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Is allerheiligen ook die dag dat mensen kaarsjes op graven zetten of is dat allerzielen? Of is dat alleen een ding in Hongarije
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
awel omdat dat raar volk is zenne
welke vis is het?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef friemelaar het volgende:
Heeft iemand hier verstand van vissen in natuur water?
Het volgende gebeurd elk jaar , en duurt ongeveer een week, steeds in het najaar.
In de haven komen dan honderdduizenden voorns bij elkaar en deze zwemmen dan allemaal aan het oppervlak.
Ze happen dan lucht (of het bovenste laagje water) .
Later in het jaar zijn ze er nog steeds in grote getale, ook aan het oppervlak maar dan happen ze iet meer naar lucht.
Enig idee waarom ze in die ene week naar lucht happen ?
Sinterklaas komt in België altijd aan op de eerste zondag ná 11-11quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Het is meer dat ik zelf nooit een link gezien heb tussen de twee, maar de Belgen gebruiken het blijkbaar redelijk door elkaar.
walvissenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
Vissen hoeven niet naar lucht te happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse qua datum, maar meer in rol. Speelgoed/snoep uitdelen enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sinterklaas komt in België altijd aan op de eerste zondag ná 11-11
St.Maarten is dan al weer weg![]()
Zou streek gebonden kunnen zijn maar rond Turnhout en in de provincie Limburg heb ik St.Maarten nooit horen vernoemen.
schilpad ook een vis?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zwemt in het water, dus is een vis
net als Kanye West
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef Modus het volgende:
Bal als hondwat een schattig beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gayfish.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zwemt in het water, dus is een vis
net als Kanye West
Geen beestje te zienquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Het kan dat er bepaalde insecten vlakv boven et water oppervlak dan bezig zijn met hun paringsdans ofzo in die periode
ja hoe dicht kom je er dan bij?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen beestje te zien![]()
alleen vis, letterlijk zo dicht opeen als haringen in een ton
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet ook dezelfde oorsprong als Dia de Los Muertos in Mexico?
Dat is wel verwant aan elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik wat namen door elkaar haal.Maar wat Koen zegt, zelfde idee als Dia de los Muertos.
Denk dat ze geil zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen beestje te zien![]()
alleen vis, letterlijk zo dicht opeen als haringen in een ton
Hmm, ze zitten een metertje of anderhalf onder mequote:Op dinsdag 10 november 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe dicht kom je er dan bij?
maar je zegt dat ze bovn komen om lucht te happen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm, ze zitten een metertje of anderhalf onder me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |