SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou neequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat jij de enige echte ab_haagsterhaus bent
Dacht dat je een man wasquote:
bij sommige mannen gebeurd het na 80 jaar nog nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik ga gewoon heel netjes zijn en hier geen schunnige opmerkingen mee makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik was al zeer kundig met vier maandenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geborenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
ben jij een fant dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een slurfje en dat schept toch een band en begrip.
Hangzak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geboren
zo'n hangzak die steeds een halve seconde later tegen de billen aan smekt.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n hangzak die steeds een halve seconde later tegen de billen aan smekt.
sop smek sop smek sop smek
Doe, en kom brengen.quote:
The usual oversexed suspects weerquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Psssst, kutje zien?![]()
SEX / Je vagina wel of niet kaal
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom deze kant op, ze zijn klaar tegen dat je er bent
Fu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me ook net dat ik geen appelboor heb
In drie uur tijd kan ik heen en weer rijdenquote:
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me ook net dat ik geen appelboor heb
Naar mij?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In drie uur tijd kan ik heen en weer rijden
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.
The Thingquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zal US zijn 'slurf' vast ook wel eens noemen.
Als het 1,5 uur naar Frantic rijden is zal het ook wel 1,5 uur jouw kant op zijnquote:
Gebeurt hier ook regelmatig....quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij gaat het altijd fout. zowel voornaam als achternaam
Grapefruit is toch wel zo teringsmerigquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geeft dat vruchtgebruik van die grapefruit wel een andere 'lading'
Wel verdraaid.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het 1,5 uur naar Frantic rijden is zal het ook wel 1,5 uur jouw kant op zijn
ik schrijf Erik meestal nog anders dan dat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook regelmatig....
En zelfs als ik zeg Erik met een kaa. Zie ik regelmatig Eric staan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neinz, Noord-Holland.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Groningen toch @:ijsdraakje?
das 4.5 uur
Ik mag het niet hebben, vanwege medicatiequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grapefruit is toch wel zo teringsmerigIk vind eigenlijk elk fruit lekker, maar dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |