Zelfs als ik niet scheer groeit er bij mij weinig.quote:Op maandag 9 november 2020 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan toch af en toe wisselen? Als het maar geen bos oerwoud is wat al jaren achterstallig onderhoud heeft
Sinds wanneer is over schaamhaar praten ook al plat? Iedereen heeft het? Of niet (bij scheren).quote:Op maandag 9 november 2020 19:38 schreef Selenophilia het volgende:
Waardeloos mensen die plat zulke gesprekken voeren.
quote:
Ik kan nog steeds geen dm's sturen helaas. Maar mijne is niet kaal ik vind het een lekkerder gevoel met schaamhaar.quote:Op maandag 9 november 2020 20:56 schreef Nober het volgende:
Moet het eerst zien voordat ik daar antwoord op kan geven.
Ik raad je aan niet zomaar foto's van je lichaamsdelen achter te laten bij wildvreemdenquote:Op maandag 9 november 2020 21:03 schreef daphneb93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan nog steeds geen dm's sturen helaas. Maar mijne is niet kaal ik vind het een lekkerder gevoel met schaamhaar.
Maar ze vragen er toch om. Ik heb al 10 dm's gehad.quote:Op maandag 9 november 2020 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik raad je aan niet zomaar foto's van je lichaamsdelen achter te laten bij wildvreemden
Precies, en zolang je geen foto's geeft houden ze niet op.quote:Op maandag 9 november 2020 21:25 schreef daphneb93 het volgende:
[..]
Maar ze vragen er toch om. Ik heb al 10 dm's gehad.
Maar ze bedoelen er toch niks mee. Ik vind een foto sturen geen probleem.quote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Precies, en zolang je geen foto's geeft houden ze niet op.
Of ze is een vrouw met een hart van goud.quote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef Amee het volgende:
Of deze TS is niet helemaal of het is een man die zich voordoet als vrouw (zie posthistorie) en als het dat laatste is, dan is het net goed voor die hyena-mannen die bedelen om haar foto's in DM. 🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |