Ik dacht dat ze een deal hadden gesloten met microsoft over windows arm.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Lol, ik dacht even dat ze de M1 naar PC zouden brengen. Maar het was Tim Cook maar. Leuk gedaan wel.
Jazeker, maar heb nu een MacBook Pro (geen m1) van werk. Zou echt een 'eigen' werkstation worden. Maar die ontwikkeling lijkt nog niet zo ver te zijn als ik het her en der zo lees. Al zal het met de M1 makkelijker worden apps te porten die geschreven zijn voor M1 Mac OS naar iPad OS, kan snel gaan dan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPad Air is ook wel redelijk, maar ik gebruik liever een iPad voor bijna alles met alle nieuwe functies.
M1-Chip
MacBook Air of Pro met M1 is wel een goede investering hoor
Ben dus niet de enige die een beetje die indruk kreegquote:Op dinsdag 20 april 2021 20:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een deal hadden gesloten met microsoft over windows arm.
Van hermes. Die gaan niet voor 4 tientjes over de toonbank.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:18 schreef DKUp het volgende:
AirTag met een leren sleutelhanger is eigenlijk wel tof.
Dat zal best, die van Apple is ¤39,-quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Van hermes. Die gaan niet voor 4 tientjes over de toonbank.
Mensen zeuren over de kin terwijl deze al meerdere generaties aanwezig is....... Design technisch is het gewoon een old skool imac.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:32 schreef Aether het volgende:
iMac wordt op veel fora afgekraakt, net als bij elke presentatie dus denk dat het wel goed komt
Ja, maar ook over de kleur. Geen Space Gray terwijl dat nooit een optie was.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mensen zeuren over de kin terwijl deze al meerdere generaties aanwezig is....... Design technisch is het gewoon een old skool imac.
💸💸💸quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:00 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die iMac wel tof, alleen wel jammer van die dikke onderrand.
iPad Pro met Magic Keyboard, Apple Pencil en AirTag met bruine leren sleutelhanger zie ik wel zitten![]()
Wachten lekker, de volgende iPhones hebben waarschijnlijk een betere accu.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooi spul weer.
Ik moet mijn iphone 6 eens vervangen. Twijfel nu alleen met uitzingen tot volgend model of nu al kopen.
Zelfde voor apple watch overigens.
Het zal niet slechter zijn als mijn eenmalig vervangen accu nu :vquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wachten lekker, de volgende iPhones hebben waarschijnlijk een betere accu.
iPhone XR kon ik wel langer mee dan de iPhone 12 Pro.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zal niet slechter zijn als mijn eenmalig vervangen accu nu :v
Maar ik kan nog wel even door.
MiniLED-scherm en M1-chip is wel heel lekker hoorquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
Die nieuwe 12’9 Pro![]()
Die wil ik hebben!
Echt een leuk ding en gaat vast een hit worden.quote:
Ik kom van een 6 he, alles is anders aan de 12quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone XR kon ik wel langer mee dan de iPhone 12 Pro.
Vijf of zes maanden wachten en dan kan je net wat langer met dat toestel verder. Deze lijn was meer een nieuw design.
350 us dollar voor een airtag met hermes bandje. Dat is 10 keer zoveel.quote:
Yes! Hoop wel dat die een beetje leverbaar is nu met al dat chips gedoe of heeft Apple daar minder last van denk je? Ik heb nog de 1e Pro maar de accu is half kapot sinds 4 maanden maar ik wou perse op deze wachten.quote:Op dinsdag 20 april 2021 22:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
MiniLED-scherm en M1-chip is wel heel lekker hoor
Haha snap ikquote:Op woensdag 21 april 2021 08:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kom van een 6 he, alles is anders aan de 12
Maar ik kan idd wel even wachten hoor. Die zes maanden overleven we wel.
Worden die watches ook jaarlijks geupdate?
Onzin natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
350 us dollar voor een airtag met hermes bandje. Dat is 10 keer zoveel.
Ze zullen vast ook wel last hebben, dus dat zal wel happy hunting worden.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes! Hoop wel dat die een beetje leverbaar is nu met al dat chips gedoe of heeft Apple daar minder last van denk je? Ik heb nog de 1e Pro maar de accu is half kapot sinds 4 maanden maar ik wou perse op deze wachten.
Bruine sleutelhanger hier met de AirTagquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:26 schreef CoExist het volgende:
Vanmiddag om 14.00 uur is de AirTag te koop voor ¤ 35,-
Edit:
En besteld... (Product)RED hanger erbij voor ¤ 39,-
Totaal ¤ 74,-
Gister een paar product reviews op YouTube gekeken. Best een tot ding.
Ik vind de inscriptieoptie wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:26 schreef CoExist het volgende:
Vanmiddag om 14.00 uur is de AirTag te koop voor ¤ 35,-
Edit:
En besteld... (Product)RED hanger erbij voor ¤ 39,-
Totaal ¤ 74,-
Gister een paar product reviews op YouTube gekeken. Best een tot ding.
Ja, vond ik ook al. Max 4 karakters.quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik vind de inscriptieoptie wat tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |