SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een vrij vies ontstoken vrouwelijk geslachtsdeel gehad in het ziekenhuis van een overigens niet onaantrekkelijke vrouw en ik heb die week thuis een dik boek uitgelezen in bed.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Man stak vuist in achterste ex-partner: 'Pure vernedering'
The fuck..
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een vrij vies ontstoken vrouwelijk geslachtsdeel gehad in het ziekenhuis van een overigens niet onaantrekkelijke vrouw en ik heb die week thuis een dik boek uitgelezen in bed.
En zo heb ik nog wel meer van dit soort dingen gehad dus je kunt gerust stellen dat de vrouw van een gynaecoloog op dat gebied wat tekort komt of genoegen neemt met een wat minder libido.quote:
blue waffle?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust al zo'n 15 jaar geen champignonsoep meer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
heb jij de legendarische blue waffle genezen?
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.
doe het nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.
ik heb hem helaas al gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag alleen blauwgekleurde wafels
Moet ik ook nog eens makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
Heb wel zin in wafels eigenlijk
wafelijzer van m'n ma eens lenen
molo had laatst ook bazen wafels
Gelukkig is die fake.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel met amandel- en kokosmeelHeb ik al eens gemaakt.
Smaken die heel anders dan die pakjes die je in de supermarkt koopt?quote:
ja!quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaken die heel anders dan die pakjes die je in de supermarkt koopt?
Vraag dit voor een vriend.
ik heb net de witlof op gezetquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga langzaam eens aan het avondeten beginnen.
Pwompoensoep?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga langzaam eens aan het avondeten beginnen.
Zodra het vaccin wordt uitgerold zeker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd wanneer ikhoor wanneer die sneltest straat begint
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra het vaccin wordt uitgerold zeker.
Lekker pendelen elke dagquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
In groningen is er al 1 open zag ik net
Ga je dan ook spuiten zetten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd wanneer ikhoor wanneer die sneltest straat begint
nee johquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan ook spuiten zetten?
"Mensen op hun gemak stellen"quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh![]()
Doen ze daar toch niet. K ben aangenomen als gastvrouw
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mensen op hun gemak stellen"
tijd voor ander soep dusquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zie Gergely pas vrijdag weer
Dat is best lekker hoor, ben je ook weer snel klaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
afgezien van de begintijd van 0700 heb ik er wel zin in
Ik heb nog nooit witlof gemaakt, want ik lustte het als kind nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
Boter smelten in een pan. Schoongemaakte witlof erop.
Eetlepel honing erop.
Deksel erop.
Die lucht jongens
ja tot 1500. De andere dienst is van 1500 tot 2300quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is best lekker hoor, ben je ook weer snel klaar.
Gestoofde witlofquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
Boter smelten in een pan. Schoongemaakte witlof erop.
Eetlepel honing erop.
Deksel erop.
Die lucht jongens
ik doe het zo als bovenstaand:quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit witlof gemaakt, want ik lustte het als kind nietMisschien toch nog eens proberen.
Alleen maar omdat iedereen met een snotterneus preventief thuisblijft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
die operaties die allemaal gecanceld worden![]()
zitten wel echt nare verhalen bij
Zo krijg je in principe ook bladeren, karton of oude hamsters lekker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe het zo als bovenstaand:
- roomboter in een pannetje smelten
- witlof schoonmaken (de harde 'kern' eruit halen)
- witlof in de pan, flinke scheut honing erop
- laten stoven met een deksel er op (duurt wel een dik half uur)
Dan uit de pan halen, vocht erin laten, en in ham plakken rollen en in een schaal doen.
In het vocht nog een klontje boter smelten. Beetje bloem er bij en dat laten garen (roux maken dus). Melk erbij. Dan geraspte kaas erbij en dat laten smelten. Op smaak brengen. Kaassaus over de witlof/hamrolletjes doen
Dan nog even onder de grill
Genot
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo krijg je in principe ook bladeren, karton of oude hamsters lekker.
chef kok gespot hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo krijg je in principe ook bladeren, karton of oude hamsters lekker.
Aten we vroegah thuis veel, gekookte aardappels erbij. De ham en de geraspte kaas waren wel lekker altijdquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe het zo als bovenstaand:
- roomboter in een pannetje smelten
- witlof schoonmaken (de harde 'kern' eruit halen)
- witlof in de pan, flinke scheut honing erop
- laten stoven met een deksel er op (duurt wel een dik half uur)
Dan uit de pan halen, vocht erin laten, en in ham plakken rollen en in een schaal doen.
In het vocht nog een klontje boter smelten. Beetje bloem er bij en dat laten garen (roux maken dus). Melk erbij. Dan geraspte kaas erbij en dat laten smelten. Op smaak brengen. Kaassaus over de witlof/hamrolletjes doen
Dan nog even onder de grill
Genot
hmm die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
k kreeg witlof met creme freche en ei er doorheen
ja ik vind het rauw ook niksquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg thuis altijd witlofsalade als we witlof gingen eten. Wat ranzig.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel is wel dat bijna alle witlof tegenwoordig naar Haribo beertjes smaakt.
Is zo, bijna alle groenten zijn tegenwoordig zo gefokt dat zoveel mogelijk mensen het lusten, kijk maar naar spruitjes, vroeger sloegen daar je kaken van op elkaar, nu zijn het zachte lieve grappige zoete groene laffe allemandsvriendjes.quote:
dat hele bittere is ook niet zo lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel is wel dat bijna alle witlof tegenwoordig naar Haribo beertjes smaakt.
Dat hele bittere is er al jaren geleden vanaf.
Spruitjes lust ik nu wel (tenminste als mijn vriend zijn spruitjesschotel maakt) maar ik kan nog steeds wel proeven waarom ik het vroeger niet wou eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, bijna alle groenten zijn tegenwoordig zo gefokt dat zoveel mogelijk mensen het lusten, kijk maar naar spruitjes, vroeger sloegen daar je kaken van op elkaar, nu zijn het zachte lieve grappige zoete groene laffe allemandsvriendjes.
Nou ja ik hou van uitgesproken smaken en afwisseling.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat hele bittere is ook niet zo lekker
ja ik ook wel hoor.. maar echt dat heel je bek scheef trekt van bitterheid. nah i'll passquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik hou van uitgesproken smaken en afwisseling.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, bijna alle groenten zijn tegenwoordig zo gefokt dat zoveel mogelijk mensen het lusten, kijk maar naar spruitjes, vroeger sloegen daar je kaken van op elkaar, nu zijn het zachte lieve grappige zoete groene laffe allemandsvriendjes.
Brief in drievoud; Lieve vriendin 10-11-2020 20:15 zurgt da ge een kale schone preut het want Los komp oe oerend hard naaion.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toemaar, is je vrouw al verwittigd?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brief in drievoud; Lieve vriendin 10-11-2020 20:15 zurgt da ge een kale schone preut het want Los komp oe oerend hard naaion.
Maar ik haatte ze toen en ik eet ze dus nu ook niet meer. Dus dat werkte toch niet echt goed danquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los gaat los!quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brief in drievoud; Lieve vriendin 10-11-2020 20:15 zurgt da ge een kale schone preut het want Los komp oe oerend hard naaion.
Met spruitjes heb ik wel beetje idee dat het de manier van bereiden is, thuis kreeg ik gewoon doorgekookte spruitjes naast de aardappels maar ergens doorheen zijn spruitjes (vind ik) prima te eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik haatte ze toen en ik eet ze dus nu ook niet meer. Dus dat werkte toch niet echt goed dan
Als je spruitjes gaat prakken wordt het heleMAAL betonquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met spruitjes heb ik wel beetje idee dat het de manier van bereiden is, thuis kreeg ik gewoon doorgekookte spruitjes naast de aardappels maar ergens doorheen zijn spruitjes (vind ik) prima te eten.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met spruitjes heb ik wel beetje idee dat het de manier van bereiden is, thuis kreeg ik gewoon doorgekookte spruitjes naast de aardappels maar ergens doorheen zijn spruitjes (vind ik) prima te eten.
spruitjessoepquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je spruitjes gaat prakken wordt het heleMAAL beton
ja en frikandel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met veel dingen zo
koeientong bijvoorbeeld
Ga weg met je koeientong.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met veel dingen zo
koeientong bijvoorbeeld
Ik vind dit raar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op het werk hadden ze spinaziesoep
Caramel duhquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nasi met twee gebakken eieren nu trouwens![]()
Zomedalek een wolkentoetje: [poll=990]
Dan biertjes / voetenbadje / Rail Away bingen![]()
En vanavond een brandschoon frisgewassen bedje in duiken
Wat trek je onder de flamingo badjas aan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
zin in een hete douche en flamingo badjas
Ja coca cola pyjama en broek.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat trek je onder de flamingo badjas aan?
Karamel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nasi met twee gebakken eieren nu trouwens![]()
Zomedalek een wolkentoetje: [poll=990]
Dan biertjes / voetenbadje / Rail Away bingen![]()
En vanavond een brandschoon frisgewassen bedje in duiken
O?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Dat mooie huis is die klote wijk stond onder bod maar nu weer beschikbaar. Hij blijft trekken
rece;pt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik maak wel eens slasoep, erg lekker
Fris aan de vis.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar anders i het wat fris allemaal
Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Nog twee meetings dadelijk, FML, zorg dat je nooit zo belangrijk wordt als ik mensen
Gaat lukken ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Nog twee meetings dadelijk, FML, zorg dat je nooit zo belangrijk wordt als ik mensen
Geen probleemquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in de buurt van Beijerlandse Laan?
Ik kan ook aanbevelen geen projecten te doen in meerdere tijdzonesquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek, lauw in de bek.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In dit tempo trekt ze heel Rotterdam af in een maand.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek, lauw in de bek.
Persoonlijk vind ik het andere appartement leuker. Maar ik word altijd erg nerveus van houten balken in de woonkamer, want daar knal ik met mijn twee meter te gemakkelijk met mijn kop tegenaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
Ohja deze vind ik ook heel mooi.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja
ja die andere is die denk ik minder gezellig maar wel praktischer ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het andere appartement leuker. Maar ik word altijd erg nerveus van houten balken in de woonkamer, want daar knal ik met mijn twee meter te gemakkelijk met mijn kop tegenaan
Gaaf dakterras. Ik zou een gedeelte overkappen en een barretje neerzetten of zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja
Ah bedankt, is slechts 120 km enkele reis.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, als je boodschappen wilt doen alsof er geen corona is, moet je bij de Boni in Ede zijn.
Andere is ook een stuk groter toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die andere is die denk ik minder gezellig maar wel praktischer ook.
nee die slechte is 133 vierkante meter, die van het bod 89quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere is ook een stuk groter toch?
Hmm, dan zijn de ruimtes wat beter. Dit huis oogt een beetje hokkerig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die slechte is 133 vierkante meter, die van het bod 89
ja en trap op trap afquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan zijn de ruimtes wat beter. Dit huis oogt een beetje hokkerig.
deze is misschien ook de moeite waard om te kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan zijn de ruimtes wat beter. Dit huis oogt een beetje hokkerig.
Nou, je kunt weer biedenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en trap op trap afmaar die woonkamer was wel echt vet. Voelde ook gelijk goed
Bwooh uitzichtjequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is misschien ook de moeite waard om te kijken
https://www.funda.nl/koop(...)-sint-janshaven-525/
nou ja weinig... das bijna 3 ton voor een appartementquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh uitzichtje![]()
Hoe kan het dat zulks zo weinig kost dan??
Jezus daar zou ik zelfs willen wonen. Klotewijk ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb geen ideequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus daar zou ik zelfs willen wonen. Klotewijk ofzo?
ja maar komop, In hartje Rotterdam. Met de zekerheid ook dat dat uitzicht nooit volgebouwd kan worden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weinig... das bijna 3 ton voor een appartement
maar sjiek uitzicht ja.
ja dat is wel een zekerheid iddquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar komop, In hartje Rotterdam. Met de zekerheid ook dat dat uitzicht nooit volgebouwd kan worden.
je zit om de hoek van een containerterminalquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus daar zou ik zelfs willen wonen. Klotewijk ofzo?
jawel. Dit doen ze om aandacht te genererenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Met laag inzetten trek je geen aandacht lijkt me hoorDan lijk je alleen maar een marktplaatsgekkie
wat merk je daar van?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zit om de hoek van een containerterminal
Dan kun je er dus gewoon 5 euro op bieden en zeggen dat je er direct komt wonen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Met laag inzetten trek je geen aandacht lijkt me hoorDan lijk je alleen maar een marktplaatsgekkie
kan je doen maar denk niet dat je een reactie krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je er dus gewoon 5 euro op bieden en zeggen dat je er direct komt wonen.
jij denkt dat containers zachtjes gestapeld wordenquote:
Oh en met dat blind bieden zie je dan vanzelf dat er nog steeds 3-4 kopers boven de 4 ton gaan zitten? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. Dit doen ze om aandacht te genereren
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij denkt dat containers zachtjes gestapeld worden?
en dat die kranen heel stil rijden? om over de straddle carriers maar te zwijgen.
Zijn zo'n beetje de meest luidruchtige scheepsterminals die er zijn.
Ik loop dagelijks over een industrieterrein, daar komt soms best een bak met herrie vanaf jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij denkt dat containers zachtjes gestapeld worden?
en dat die kranen heel stil rijden? om over de straddle carriers maar te zwijgen.
Zijn zo'n beetje de meest luidruchtige scheepsterminals die er zijn.
Bovenburenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee door je een eenmalig bod te laten doen zonder dat je weet wat er is geboden of hoeveel mensen er bieden drijf je de prijs op. Mensen gaan hoger inzitten om de andere bieders boven te zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en met dat blind bieden zie je dan vanzelf dat er nog steeds 3-4 kopers boven de 4 ton gaan zitten? Of hoe moet ik dat zien?
Wiequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
ah pascal Pieters ook op editie nl nu
ja die kinder misbruiker waar die linkjes van waren vanmorgen.quote:
Oh die heb ik bewust niet aangekliktquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die kinder misbruiker waar die linkjes van waren vanmorgen.
wel dramatische intro hoor 'het dorp zweeg'
Mja, maar je woont niet in je uitzichtquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom nog geen bezichtiging aangevraagdMaar het uitzicht is sjiek
Heb je ook wel eens in Moerdijk gelegen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Oh heb daar ook vaak zat om de hoek gelegen van dat appartement. Steinweg
Dat is wel een sjieke manier om een dakloze te omschrijven 'die woont in zijn uitzicht'.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar je woont niet in je uitzicht
Ik welquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens in Moerdijk gelegen?
nee maar met het appartement zelf is ook weinig mis toch? klein balkonquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar je woont niet in je uitzicht
Tijdens 'de' brand met een kustwacht schipquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens in Moerdijk gelegen?
Ja op de Appelzak zekerquote:
Het is netjesquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar met het appartement zelf is ook weinig mis toch? klein balkon
dat gepiep is wel verschrikkelijk :pquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
dit keer 20 en dan nog klappen/stuiteren van containers erbij
dit is slechts 1 kraanquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gepiep is wel verschrikkelijk :p
nee dus hoop ook op die adnere in rotterdam maar er is grote kans dat ik er naast vis natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is netjes
Maar je wil toch geen bovenburen meer?
Neem aan dat je die van Chemie-Pack bedoeltquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijdens 'de' brand met een kustwacht schipblussen. 1 dag meevaren werd 4 dagen
Daarna eigenlijk niet meer, club waar ik voer komt er wel met enige regelmaat. Heb het zelf weten te vermijden, ISPS eisen zijn daar een beetje zeemanonterend.
been there done that.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat je dat de hele tijd hoort
Chemie-Pack idd. Schip fungeerde als enorme bluswater pomp voor de feuerwehrquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem aan dat je die van Chemie-Pack bedoeltDie een paar jaar er na bij Shell vond ik een stuk enger
nee, omdat die hufters je zowat opsluiten op je schip. In strijd met zowat alle zeevaartwetten die er zijn.quote:Maar hoe bedoel je zeemanonterend, omdat het een zeehaven is die zo ver in het land ligt?
Waarom doen ze dat dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
nee, omdat die hufters je zowat opsluiten op je schip. In strijd met zowat alle zeevaartwetten die er zijn.
Moet je hun vragenquote:
Ja denk ik wel. Maar daar kom ik het nooit tegen. Misschien dat dat alleen bij de echte topstukken zo werkt (maar ik denk het niet). Dan is het echt wat de gek ervoor geeft. Iets als een huis heeft toch iedereen nodig, dat is toch anders.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Dt zou met je biljetjes ook zo werken fles
Het haven gedeelte kom ik niet zo vaak, is best een eind wandelen en om daar te komen moet je door het gedeelte met alle zware chemische teringzooiquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je hun vragen
ze maken het haast onmogelijk om van je schip naar de wal (dus buiten de poort) te gaan en vice versa. Zo zit er in Zeeland ook nog een hele grote terminal die hier bekend om staat.
Ken wel verhalen van kapiteins die daar aan boord moesten om een kapitein af te lossen en geweigerd werden aan de poort. Scoor je punten mee hoor
ja meeste moderne haven terreinen hebben weinig charmequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het haven gedeelte kom ik niet zo vaak, is best een eind wandelen en om daar te komen moet je door het gedeelte met alle zware chemische teringzooi
nou er zijn meer mensen die een huis nodig hebben dan huizen om in te wonenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk ik wel. Maar daar kom ik het nooit tegen. Misschien dat dat alleen bij de echte topstukken zo werkt (maar ik denk het niet). Dan is het echt wat de gek ervoor geeft. Iets als een huis heeft toch iedereen nodig, dat is toch anders.
Nou ik vind het hier toch nog wel relatief gezien 'groen' als ik het vergelijk met sommige industrieterreinen die volledig uit beton bestaan en het enige groen het onkruid is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja meeste moderne haven terreinen hebben weinig charme
Ja daarom werkt het daar ook wel bij. Als je bij een veiling gewoon geen belangstelling krijgt voor iets dan KAN het weleens voor heel laag weggaan. Zag je dit voorjaar wel. Coronaschrik zat er goed in, iedereen de hand op de knip. Veel dingen die voor 90 % van de startprijs weg gingen of helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou er zijn meer mensen die een huis nodig hebben dan huizen om in te wonen
Niet zo'n klein straatje met 5 kroegjes naast elkaar nee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja meeste moderne haven terreinen hebben weinig charme
Dan moet je ook niet op zo'n gristelijk tijdstip gaan eten.quote:
klopt maar moerdijk is nu ook niet echt een wereldhavenquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik vind het hier toch nog wel relatief gezien 'groen' als ik het vergelijk met sommige industrieterreinen die volledig uit beton bestaan en het enige groen het onkruid is.
ja was een beetje vroegquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op zo'n gristelijk tijdstip gaan eten.
ja huizenmarkt gebeurd dat nog niet. Overigens mag je bij de gewone koop van huizen ook niet tegen elkaar opbieden dus vandaar dat het blind gaatquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarom werkt het daar ook wel bij. Als je bij een veiling gewoon geen belangstelling krijgt voor iets dan KAN het weleens voor heel laag weggaan. Zag je dit voorjaar wel. Coronaschrik zat er goed in, iedereen de hand op de knip. Veel dingen die voor 90 % van de startprijs weg gingen of helemaal niet.
in hele kleine haventjes misschien wel.. maar dan heb je ook maar 1 kroeg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo'n klein straatje met 5 kroegjes naast elkaar nee?
Komt ie nou meequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in hele kleine haventjes misschien wel.. maar dan heb je ook maar 1 kroeg.
In Zeebrugge heb je een tankstation waar de hele winkel vol staat met bier
Wel de vierde zeehaven van Nederlandquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt maar moerdijk is nu ook niet echt een wereldhaven
geloof dat wij daar altijd ytong blokken haalden voor Afrikaquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de vierde zeehaven van Nederland
Ik heb daar vroeger als allereerste vakantiebaantje bij de kattenkorrelfabriek gewerktquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geloof dat wij daar altijd ytong blokken haalden voor Afrika
en nog wat bulk zooi
ohja.. perliet ofzo zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger als allereerste vakantiebaantje bij de kattenkorrelfabriek gewerkt![]()
dat werd ook per schip aangevoerd
Vast wel, waren verschillende soorten, gewoon grit en van die pellets.quote:
ja perliet is de grondstof volgens mijquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, waren verschillende soorten, gewoon grit en van die pellets.
Die gastquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah Trumpy heeft het vaccin er doorgedrukt. Volgens Trumpy.
https://twitter.com/reald(...)961672343875585?s=21
Was in ieder geval een stoffige teringzooi daarquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja perliet is de grondstof volgens mij
heb die meuk wel eens vanuit Turkije naar gent gebracht.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was in ieder geval een stoffige teringzooi daar
Daar is het nu ook een beetje laat voor ben ik bangquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gastHij weet gewoon niet hoe hij de eer aan zichzelf moet houden.
Truequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het nu ook een beetje laat voor ben ik bang
kan altijd z'n bek gewoon houden tochquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het nu ook een beetje laat voor ben ik bang
quote:Het reisadvies voor Zweden is aangepast van geel naar oranje: alleen noodzakelijke reizen. Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken is de kleurcode aangepast omdat het aantal besmettingen in het Scandinavische land is toegenomen. Zweden was het enige land in Europa dat nog niet op oranje stond.
Wereldwijd krijgen nu alleen de Canarische eilanden en Curaçao en Bonaire nog een geel reisadvies van het ministerie. De rest van de landen staat op oranje of rood, vanwege het coronavirus of andere veiligheidsrisico's. Ook landen die zelf inreisverboden hebben ingesteld voor Nederlanders staan op oranje.
jawel maar de eer is vertrokken hoor, al een tijdjequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan altijd z'n bek gewoon houden toch
truequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar de eer is vertrokken hoor, al een tijdje
quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar de eer is vertrokken hoor, al een tijdje
Wat een verhaal in R&P hé? Verwacht jij daar een happy end met die kunstenaar?quote:
Neequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een verhaal in R&P hé? Verwacht jij daar een happy end met die kunstenaar?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een pan gemold en een nieuwe kost 75 euroKan me niet herinneren dat ervoor te hebben betaald, maar goed.
AH heeft leuke spaaractie met pannenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een pan gemold en een nieuwe kost 75 euroKan me niet herinneren dat ervoor te hebben betaald, maar goed.
iets aan laten brandenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een heel, heel, HEEL domme actie.
Detailsquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een heel, heel, HEEL domme actie.
Ik heb ooit tomatensaus zo lang op het vuur laten staan dat er alleen nog maar een zwarte harde laag aan de pan gebrand zatquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ooit tomatensaus zo lang op het vuur laten staan dat er alleen nog maar een zwarte harde laag aan de pan gebrand zat
Ik negeerde die zender altijd. Mijn interesses lagen bij Eurosport en TMF/MTVquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je dirty jobs op Discovery.
Wie vond dat ook wel geinig?
Nog vroegerder had je docu’s op Discoveryquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroegahquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog vroegerder had je docu’s op Discovery
Ja over gebouwen of techniek, of juist prutsers.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog vroegerder had je docu’s op Discovery
Die eerste lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
queens gambit schijnt goed te zijn
secrets of the saqqua tomb oid is ook wel intressant
Zo raar is dat niet, want ik heb al zeker 5 jaar geen Netflix meer gekekenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwam zo in de discotheek op zaterdagavond.
zegt mn baas 'ja ik heb gisteren wat bitterballen aan laten branden'
ja dat kan he. zaten in beide frituurketels 100 bitterballen als 1 kluit vast gebakken
kon met hamer en beitel aan de gang
Ben je nog wel lid?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, want ik heb al zeker 5 jaar geen Netflix meer gekeken
Dan moet je de ouders van ballie bedanken.quote:
Mijn oma eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet je de ouders van ballie bedanken.
Geen probleem met poeder?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
is ze nog vrijgezel? Ik vraag dit voor een vriend.
Wie van de VBL-SC??quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
is ze nog vrijgezel? Ik vraag dit voor een vriend.
Gerriequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een saaie standaard naam. Maar wel makkelijk bij de Starbucks.
Nederlandsequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oma Duits of Oma Egypte ??
Mooie namenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Die heette Nour,. mijn moeder heet Nouria en mijn tantes Fatima en Fawzia
Ja met Mike Rowequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
iZombie.quote:
Dat zit die ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep net door een spinnenweb en nu denk ik steeds de spin in m'n haar te voelen.
Iedereen in mijn familie heet Henk, behalve Klaas want die heet Piet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Die heette Nour,. mijn moeder heet Nouria en mijn tantes Fatima en Fawzia
Els?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie heet Henk, behalve Klaas want die heet Piet.
Jawel?quote:
Klinkt goed, Ab!quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Iedereen in mijn familie heet Henk, behalve Klaas want die heet Piet.
Die van mij willen ze ook nog wel eens verkeerd schrijven terwijl het niet eens zo'n moeilijke naam isquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |