SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een vrij vies ontstoken vrouwelijk geslachtsdeel gehad in het ziekenhuis van een overigens niet onaantrekkelijke vrouw en ik heb die week thuis een dik boek uitgelezen in bed.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Man stak vuist in achterste ex-partner: 'Pure vernedering'
The fuck..
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een vrij vies ontstoken vrouwelijk geslachtsdeel gehad in het ziekenhuis van een overigens niet onaantrekkelijke vrouw en ik heb die week thuis een dik boek uitgelezen in bed.
En zo heb ik nog wel meer van dit soort dingen gehad dus je kunt gerust stellen dat de vrouw van een gynaecoloog op dat gebied wat tekort komt of genoegen neemt met een wat minder libido.quote:
blue waffle?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust al zo'n 15 jaar geen champignonsoep meer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
heb jij de legendarische blue waffle genezen?
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.
doe het nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In deze SC komen met regelmaat termen voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb... *gaat weer googelen.
ik heb hem helaas al gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag alleen blauwgekleurde wafels
Moet ik ook nog eens makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
Heb wel zin in wafels eigenlijk
wafelijzer van m'n ma eens lenen
molo had laatst ook bazen wafels
Gelukkig is die fake.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue waffle?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel met amandel- en kokosmeelHeb ik al eens gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |