Strade was ook genieten, zeker na de coronabreak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
De Ronde. Maar de ontknoping in de Tour was ook wel heel bizar.
Dit, een leuke editie voor het normaal tegenvallende Luikquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:44 schreef DeeBee het volgende:
LBL was natuurlijk een ongekend topshowtje: kanonnen aan de start, spannende finale, dat sprintje, het vieren, heerlijk.
Je kunt toch wel objectief vaststellen dat Ewan de snelste sprinter was ondanks dat je hem haat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel stemmen voor Demare, opmerkelijk. Wel de meeste zeges, maar veelal in koersen tegen Janneke en Mieke. Vier ritzeges in de Giro is indrukwekkend, maar ook daar was de tegenstand niet echt indrukwekkend.
Ik ben toch maar voor Bennett gegaan. Al was het maar omdat ik onmogelijk op Ewan kan stemmen.
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kunt toch wel objectief vaststellen dat Ewan de snelste sprinter was ondanks dat je hem haat?
Maar Ewan heeft wel bewezen iets sneller te zijn toch? Hoewel het weinig scheelt met Sem inderdaad.quote:
Allebei zeven zeges dit jaar, allebei twee ritzeges in de Tour. Kun je dus eigenlijk wel stellen dat Ewan sneller is?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Ewan heeft wel bewezen iets sneller te zijn toch? Hoewel het weinig scheelt met Sem inderdaad.
In Wallonië waar ze alle drie aan de start staan pakken ze ook allemaal een sprintetappe (en Arnaud nog een rit op een wat zwaarder parcours) en in Milaan - Turijn won hij vrij eenvoudig. Tegenstand in de Giro was niet bijzonderder maar ik vond de overmacht toch vrij indrukwekkend.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel stemmen voor Demare, opmerkelijk. Wel de meeste zeges, maar veelal in koersen tegen Janneke en Mieke. Vier ritzeges in de Giro is indrukwekkend, maar ook daar was de tegenstand niet echt indrukwekkend.
Ik ben toch maar voor Bennett gegaan. Al was het maar omdat ik onmogelijk op Ewan kan stemmen.
De vraag was wie de snelste sprinter was, niet de bestequote:Op vrijdag 13 november 2020 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Ronde van Vlaanderen vanwege Mathieu en Wout. Puur de koers zelf beoordeeld was het natuurlijk geen geweldige wedstrijd. Zou op dat vlak denk ik voor LBL gaan.
Geen Parijs-Roubaix![]()
![]()
![]()
Bij knecht gekozen voor Wout.
Bennett beste sprinter.
Voor mijn gevoel heeft Bennett een beter seizoen gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vraag was wie de snelste sprinter was, niet de beste.
Ik heb op joewan gestemd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vraag was wie de snelste sprinter was, niet de beste.
Ik heb op Staf gestemdquote:Op zondag 15 november 2020 10:10 schreef Chiappucci het volgende:
Ben benieuwd wie er op Lieselot Decroix heeft gestemd.
Bij vrouwenwielrennen is dat een prima keuze. Nadeel is natuurlijk haar stem.quote:Op zondag 15 november 2020 10:10 schreef Chiappucci het volgende:
Ben benieuwd wie er op Lieselot Decroix heeft gestemd.
Dit dus. Ze kent echt spontaan alle details van de vrouwenkoers. Dat kun je van geen enkele ander uit de lijst zeggen over de mannenkoers.quote:Op zondag 15 november 2020 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij vrouwenwielrennen is dat een prima keuze. Nadeel is natuurlijk haar stem.
Maar goed gezien haar nieuwe functie bij Jumbo-Visma gaan we die niet meer terugzien.
Een verwachtte doorbraak is nog steeds een doorbraak. Voor de echte wielervolgers was ie misschien al een bekende naam, maar nu heeft ie meerdere hoogstandjes laten zien aan het grote publiek verspreid over het jaar. Almeida kwam bijna uit het niets naar een topklassering in de Giro, maar dat betekent dat het verschil in mensen dat hem kent groter is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
João Almeida. Hirschi is al honderd jaar een topper in zijn categorieën en reed o.a. al podium in San Sebastian. De ontwikkeling van afgelopen jaar lag redelijk in de lijn der verwachting. Almeida heeft in zijn eerste jaar in de World Tour een niveau gehaald wat eigenlijk niemand aan zag komen.
Gekozen voor de UAE.quote:Op woensdag 18 november 2020 06:27 schreef Beregd het volgende:
Naast het feit dat ondanks de vele afgelastingen, #teamkoers het makkelijk gehaald heeft.
[poll=1033]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |