SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even stillThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Thanks.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welterusten vochtigepoesquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:41 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of ik nu beter slaap dan afgelopen nacht. Zal wel niet.![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:43 schreef Rob het volgende:
en weer terug naar bed voor ik blijf hangen..![]()
![]()
weer lekker slapen kerelquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:43 schreef Rob het volgende:
en weer terug naar bed voor ik blijf hangen..
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
She who can't be namedquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:44 schreef Rob het volgende:
[..]
IK weet niet over wie je het hebt.![]()
Allemaal de groeten overigens.. `![]()
@DJMO ik mis je.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WhyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rock enzo te laat nu voor gitaar. Maae kan ff toetsen nog doen akoestisch. En koptelefoonDo what you love, love what you do!![]()
Ja,en nog is het niet goed.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
wow die heeft er toch al een week op zitten
Kuthaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Is ook niet conform de regels,eerste vakantie is 24 uur.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, langer dan ik had verwacht zullen we maar zeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh, ik weet niet precies hoe dat zit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet conform de regels,eerste vakantie is 24 uur.
spijtig wel
Ronald ReaganThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is ook collega`s onder elkaar die het kunnen oplossen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh, ik weet niet precies hoe dat zit.
spijtig wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe bolkmeisje.quote:
ja dat maakt het wellicht ook weer net iets anders allemaal.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook collega`s onder elkaar die het kunnen oplossen lijkt me.
maar wat je zegt, dat zou je wel denken.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik kan even die vakantie regels niet vinden,maar het begint bij 24 uur en niet onbepaald.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij heb ik bij mijn 2e ban een week gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan even die vakantie regels niet vinden,maar het begint bij 24 uur en niet onbepaald.![]()
Denk ok ff tracks enzo, Lol verwacht het eigenlijk niet enzo. Maar heb toch nog mijn best gedaan op muzikale track. Maar ff rap inzingen? Dm mag ook btwDo what you love, love what you do!![]()
[quote]Op dinsdag 10 november 2020 01:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij mijn 2e ban een week gekregen.
[/quote
Ik heb 3 keer 24 uur gehad met tussenpozen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet mij quoten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat kaput.quote:
Een week is wel lang ook.quote:
Ik qwwr btw want redelijk snel en dacht nog doe langsamer maar dan klonk het kut.... dus hele snelle rap wel enzo niet makkelijk , maar kan denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fresh had een quote kapoet gemaakt
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:07 schreef m1st1g het volgende:
Een week was voor wat ik gedaan had wel heel erg over de top.
Die van HiDi was lullig,die kon zijn overwinning niet meemaken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje trollen en zuigenquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Die van HiDi was lullig,die kon zijn overwinning niet meemaken.![]()
TrumpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ik heb wel een keer weekje gehad toen ik in COR zat te hihaho-en begin van dit jaar
Ik was vorige maand even boos,toen kreeg ik als reden dat ik niet gezellig was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja echt! dat was echt barbaarsquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Die van HiDi was lullig,die kon zijn overwinning niet meemaken.
Weet btw dat stukje muziek is lastig want in time moet je snel zijn. Oplossing hier voor doe het over half time enzo. Dan werkt het wel. Ok denk niet iemand gaat dit doen maar als wel zou heel leuk vinden welDo what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vorige maand even boos,toen kreeg ik als reden dat ik niet gezellig was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In UTO heb ik wel vaak op het randje gezeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
In UTO heb ik wel vaak op het randje gezeten.
Als iemand gaat inzingen held of heldin Give it a try Of doe ff via dm enzo. Hoeft niet gelijk zo hier. Maar weet verdomme er zijn er die dus wel kunnen zingen en weet het gewoon. Maar niet durven enzoDo what you love, love what you do!![]()
Soms word er met meer dan 2 maten gemetenquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vorige maand even boos,toen kreeg ik als reden dat ik niet gezellig was.![]()
Best goede mods daar.quote:
Lekker slipe Chef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aja je kunt natuurlijk ook net een beetje pech hebben wanneer diegene net even wat meer geprikkeld is die dag ofzoIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dat is zeker waar.Wijze uitspraak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:17 schreef Schakeltopia het volgende:
aja je kunt natuurlijk ook net een beetje pech hebben wanneer diegene net even wat meer geprikkeld is die dag ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou inderdaad, met die kennis zat ik dus ook zegmaar.quote:
was best verbaasd toen ik inlogde en ineens een ban zag![]()
dan besef je wel hoe net er gemod werd in uto
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Meen het echt wel he. En nu ka liedje veranderen enzo nog. Was maar ff idee. Maar ok kan ieman soort rap doen en tekstd enzo? Ikk pas wel aan./Do what you love, love what you do!![]()
OkéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Terwijl het er daar soms harder aan toe ging dan hier.quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou inderdaad, met die kennis zat ik dus ook zegmaar.
was best verbaasd toen ik inlogde en ineens een ban zag![]()
dan besef je wel hoe net er gemod werd in uto
Ik kreeg dan netjes een DM of ik efkes wilde dimmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is best een ideeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
preciesquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl het er daar soms harder aan toe ging dan hier.
Ik kreeg dan netjes een DM of ik efkes wilde dimmen.
Hoi Homijn.quote:
Ja hallo. Effe dimmen nu.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
En Soul kwam me zelfs meppen toen ze MOD was.quote:
![]()
LOLquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul kwam me zelfs meppen toen ze MOD was.
![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Is dat hoe jullie voor elkaar vielen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Soul kwam me zelfs meppen toen ze MOD was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk weer een punt
Bijna jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helemaal
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* Homijn wil meerMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: