quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk nu 15.000. Allemaal achterstallig onderhoud van de afgelopen dagen.
En vergeet ook niet dat er tussen 14.15 nu al 45 minuten verstreken zijn. In die tussentijd zijn makkelijk alweer 5000 mensen besmet.
Overlijdens nu al omlaag aan het gaan. Gaat allemaal heel snel nu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dinsdagdip.
Ziekenhuis +75
Overleden +98
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk nu 15.000. Allemaal achterstallig onderhoud van de afgelopen dagen.
En vergeet ook niet dat er tussen 14.15 nu al 45 minuten verstreken zijn. In die tussentijd zijn makkelijk alweer 5000 mensen besmet.
Nee dus. Ziekenhuis is lager dan gisteren. 1697quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dinsdagdip.
Ziekenhuis +75
Overleden +98
(zegt Twitter overigens, geen idee of dit daadwerkelijk klopt)
Is dat zo? In het positiviteitstopic vanochtend hadden ze ook een stijging zien aankomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee dus. Ziekenhuis is lager dan gisteren.
Ik heb de cijfers van de LCPS.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Is dat zo? In het positiviteitstopic vanochtend hadden ze ook een stijging zien aankomen.
Je hebt maandag/dinsdag altijd weekendeffecten en afhankelijjk van het moment van de dag waarop je meet, zie je dat wel of niet terug als stijging ten opzichte van de dag ervoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Is dat zo? In het positiviteitstopic vanochtend hadden ze ook een stijging zien aankomen.
Ja lijkt me dat dit aantal opnames zijn, sorry.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee dus. Ziekenhuis is lager dan gisteren. 1697
Gisteren 1717
Of heb je het alleen over nieuwe opnames?
Ik hoop dat de cijfers in december dermate laag zijn dat ze het aan durven om de restaurants weer open te doen met bepaalde maatregelen. Dat ze met de kroegen nog wel even wachten. Lijkt me goed om een beetje te testen waar de meerderheid van de besmettingen binnen de horeca precies ontstaan. Al verwacht ik dat ze de gehele horeca dicht houden in 2020.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
R<1
kroegen kunnen wel weer open dus
Hoezo? Vandeweek zat er ineens een dag tussen dat er meer besmettingen waren. Komt wel goed joh.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:08 schreef zalkc het volgende:
De daling is alweer aan het afremmen, das helemaal geen goed nieuws.![]()
Probleem is dat elk cafe dan opeens een restaurant is want tosti's en bitterballen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de cijfers in december dermate laag zijn dat ze het aan durven om de restaurants weer open te doen met bepaalde maatregelen. Dat ze met de kroegen nog wel even wachten. Lijkt me goed om een beetje te testen waar de meerderheid van de besmettingen binnen de horeca precies ontstaan. Al verwacht ik dat ze de gehele horeca dicht houden in 2020.
het probleem is een beetje de definitie van restaurantquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de cijfers in december dermate laag zijn dat ze het aan durven om de restaurants weer open te doen met bepaalde maatregelen. Dat ze met de kroegen nog wel even wachten. Lijkt me goed om een beetje te testen waar de meerderheid van de besmettingen binnen de horeca precies ontstaan. Al verwacht ik dat ze de gehele horeca dicht houden in 2020.
Heb je op zich een punt ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Probleem is dat elk cafe dan opeens een restaurant is want tosti's en bitterballen.
Misschien restaurants open maar zonder alcohol schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |