Fijn dat het jou niet zoveel uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind het echt gezever om niks. En dan komt die hele tabel online te staan en dan wordt dat samengevat in 4 waardes, waarvan er 3 genegeerd worden en aan de hand daarvan gaat iedereen dan een uur of 2 lang zeggen dat het goed/slecht gaat.
Nu is het blijkbaar ook weer een 'cruciaal moment' enzo. Alsof het dan opeens uitmaakt dat het om 14.15 online komt - nee, nog steeds niet. Het moment van plaatsen is zo ontzettend onbelangrijk, zolang ze maar elke dag dezelfde afkapmomenten hanteren (10.00 - 10.00 doen ze nu volgens mij) maakt het voor de waardes helemaal niet uit.
Niet, je zit nu 3 weken na de extra maatregelen. Afgelopen week zouden een goed beeld moeten geven toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Cruciale momenten?
Vandaag is niet echt cruciaal...
Die heb je toch? Het is gedaald. Opnames besmettingen alles.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef Stienn het volgende:
[..]
Niet, je zit nu 3 weken na de extra maatregelen. Afgelopen week zouden een goed beeld moeten geven toch?
dat regionale beleid hebben ze nog nooit uit kunnen voeren, meer dan geroep erover hebben we niet gezien, steden als Amsterdam en Rotterdam hadden anders al veel eerder de horeca moeten sluiten maar zoiets gaat blijkbaar alleen nationaalquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, dat regionale beleid leek me prima, maar dat wordt dus niet uitgevoerd... we zitten nu juist meer in het "alles op slot plan" scenario... zeker met de extra maatregelen van vorige week, terwijl het aantal besmettingen al daalde.
Zal Danny blij mee zijn, als dit de instelling is dan kunnen we dit forum wel opdoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Fijn dat het jou niet zoveel uitmaakt.![]()
Zou ook fijn zijn als het je niet zoveel uitmaakt hoe anderen daarin staan.
Nog nooit uitgevoerd bedoel je, ze hadden het al lang uit kunnen voeren... en dat kunnen ze nu nog steeds, alleen ze kiezen er voor dit niet zo te doen. Prima, maar geef dan niet aan dat dit het beleid is, want het beleid is "we kijken van week tot week hoe het gaat en beslissen dan over de maatregelen en daarna zien we wel weer".quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat regionale beleid hebben ze nog nooit uit kunnen voeren, meer dan geroep erover hebben we niet gezien, steden als Amsterdam en Rotterdam hadden anders al veel eerder de horeca moeten sluiten maar zoiets gaat blijkbaar alleen nationaal
Woest ben ik, woest zeg ik je!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn mensen echt zo autistisch hier dat ze beginnen te schuimbekken als de cijfers wat later zijn?
Mag toch hopen dat niet je hele dag draait om dat momentje rond 14:00. Als dat wel zo is dan moet je misschien eens bij jezelf ten rade gaan of je geen leuke corona-proof hobby moet gaan zoeken.
14:15 bedoel jequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn mensen echt zo autistisch hier dat ze beginnen te schuimbekken als de cijfers wat later zijn?
Mag toch hopen dat niet je hele dag draait om dat momentje rond 14:00. Als dat wel zo is dan moet je misschien eens bij jezelf ten rade gaan of je geen leuke corona-proof hobby moet gaan zoeken.
Bizar he. Allemaal uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Drekkoning het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Woest ben ik, woest zeg ik je!!!!!!
14.15 verdomme.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Drekkoning het volgende:
Het is prima als sommige mensen het wel een probleem vinden als er om 14.00/14.15 nog geen cijfers zijn, het is ook prima als je het geen probleem vind dat ze wat later komen. Zelf maakt het me ook niets uit of ik ze om 14.00 zie, of de volgende dag pas bij wijze van spreken, maar iedereen is anders en alles is primaquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Drekkoning het volgende:
Kijk! We zijn eruit.quote:
Ik hoor daar dan ook altijd automatisch meteen zo'n Ome Henk schreeuwstem bij als ik mensen zo in hoofdletters zie typenquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag niet he? Al die hoofdletters. Blijft er niets voor anderen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |