Dat laat ik aan @leolinedance over!quote:Op maandag 9 november 2020 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen die iets nodig heeft van de Action moet gewoon Mammietje een DM sturen. Die regelt het dan voor ons en komt het langsbrengen.
MammietjeGodin
Wel bij de voordeur leggen en een stepje achteruit doen natuurlijk.
NOS.nlquote:Volgens het ministerie van Volksgezondheid is met 4200 commerciële tests per dag alleen het "topje van de ijsberg" bekend. Dat zijn alleen de commerciële pcr-tests die in laboratoria worden geanalyseerd. Over het aantal uitgevoerde commerciële sneltests is niets bekend.
Hoezo?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS.nl
Dit is natuurlijk zowel in eventuele positieve als negatieve zin natuurlijk funest voor te bepalen beleid.
Beleid bepaal je niet op de hoeveelheid tests die gedaan worden toch? Dat doe je primair op de ziekenhuisinstroom/uitstroom etc.quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS.nl
Dit is natuurlijk zowel in eventuele positieve als negatieve zin natuurlijk funest voor te bepalen beleid.
Plaats dan meteen ff de link, luie donder!quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NOS.nl
Zo wat een commotie over de eiersnijders van de Action! Ik beloof plechtig dat ik er vóór de kerst 1 in huis haalquote:Op maandag 9 november 2020 22:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan @:leolinedance over!![]()
Mijn DM staat alleen open voor heel bijzondere gelegenheden....![]()
champignons snijden met een eiersnijderquote:Heb deze snijder gekocht omdat de versie van de action na 3 jaar zijn beste tijd had gehad. Heb met de action versie altijd champignons gesneden, dit probeerde ik met die van de blokker ook en na 3x waren alle draden verbogen en deed hij het niet meer. Na een kleine 5 minuten lag hij waar hij hoorde, de vuilnisbak.
Ik weet niet. Je komt met een quote en je zegt met een ongekende vanzelfsprekenheid dat dit 'natuurlijk funest' is. Uitleg ontbreekt, achterliggende gedachte ontbreekt. Maar funest, dat is het dan natuurlijk wel.quote:
Het is dat een FOK!meet niet meer lukt voor de kerst, maar anders kreeg je er één van me!quote:Op maandag 9 november 2020 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo wat een commotie over de eiersnijders van de Action! Ik beloof plechtig dat ik er vóór de kerst 1 in huis haal![]()
Protip: koop hem niet bij de Blokker! https://www.blokker.nl/bl(...)--zwart/1560174.html
[..]
champignons snijden met een eiersnijder![]()
Heb je zelf nog gedachtes over datgene wat ik aandraag of gaat het je er weer puur om om iemands post aan te vallen?quote:Op maandag 9 november 2020 22:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik weet niet. Je komt met een quote en je zegt met een ongekende vanzelfsprekenheid dat dit 'natuurlijk funest' is. Uitleg ontbreekt, achterliggende gedachte ontbreekt. Maar funest, dat is het dan natuurlijk wel.
Als Corona voorbij is gewoon met de vaste users van deze reeks samen komen. Kunnen we allemaal eiersnijders uitwisselen. En kijken of we in het ''echt'' ook allemaal zo'n grote mond hebbenquote:Op maandag 9 november 2020 22:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is dat een FOK!meet niet meer lukt voor de kerst, maar anders kreeg je er één van me!![]()
Als je had beloofd om het niet te vern**ken met champions dan he?!![]()
http://www.eiersnijders.nl/quote:Op maandag 9 november 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als Corona voorbij is gewoon met de vaste users van deze reeks samen komen. Kunnen we allemaal eiersnijders uitwisselen. En kijken of we in het ''echt'' ook allemaal zo'n grote mond hebben
Grote mond? Jij denkt zeker dat mijn eiersnijder niets voorstelt, he?!quote:Op maandag 9 november 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als Corona voorbij is gewoon met de vaste users van deze reeks samen komen. Kunnen we allemaal eiersnijders uitwisselen. En kijken of we in het ''echt'' ook allemaal zo'n grote mond hebben
“My eiersnijder brings all the boys to the yard”quote:Op maandag 9 november 2020 22:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Grote mond? Jij denkt zeker dat mijn eiersnijder niets voorstelt, he?!
quote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
“My eiersnijder brings all the boys to the yard”
Ik heb geen grote mond, hoor. Ik zou niet durven.quote:Op maandag 9 november 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, want met de grote hoeveelheid grote monden verzameld, kunnen we wel wat nuance gebruiken!quote:Op maandag 9 november 2020 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, hoor. Ik zou niet durven.
Je quote 1 zinnetje zonder specifiek bijzondere inhoud en noemt dat, in 1 zin zonder toelichting, funest voor het beleid. Goede bijdrage zeg.quote:Op maandag 9 november 2020 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je zelf nog gedachtes over datgene wat ik aandraag of gaat het je er weer puur om om iemands post aan te vallen?
Dan is er vastquote:Op maandag 9 november 2020 23:06 schreef Mammietje het volgende:
Nou is het wel zo dat ik tijdens die altijd fijne kringverjaardagen altijd op de verkeerde plek kom te zitten.![]()
Zal je weer zien dat ik tussen AlwaysGrumpy en Kyran met zijn uiteenzettingen hoe shit de RIVM was, beland.![]()
Maar RIVM was dan ook shitquote:Op maandag 9 november 2020 23:06 schreef Mammietje het volgende:
Nou is het wel zo dat ik tijdens die altijd fijne kringverjaardagen altijd op de verkeerde plek kom te zitten.![]()
Zal je weer zien dat ik tussen AlwaysGrumpy en Kyran met zijn uiteenzettingen hoe shit de RIVM was, beland.![]()
quote:Op maandag 9 november 2020 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar RIVM was dan ook shit
Doen wij eerst even tequilia shotjes en praten we dan verder, komt goed.
Laat dat maar aan mij overquote:
quote:Op maandag 9 november 2020 23:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over
Tequilia![]()
Ok, nu weer on-topic kleuters!
Even serieus .... had nog niet echt goedn aar de cijfers van vandaag gekeken. Moet zeggen dat het op dit moment sneller gaat dan dat ik had verwacht. Natuurlijk wel even de cijfers van dinsdag/woesndag nog even afwachten. Ben benieuwd wat de vloer is met deze maatregelen.
Verwacht ik ook. Is ook eigenlijk beloofd dat ze maar voor 2 weken zouden tellen toch?quote:Op maandag 9 november 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
Met de cijfers zie ik ze trouwens de laatste set maatregelen niet verlengen, dus die zullen volgende week gewoon weer komen te vervallen.
Nou ja, niet echt beloofd denk ik. Eerder dat ze automatisch zouden komen te vervallen, maar ze kunnen natuurlijk ieder moment een persco invoeren om te zeggen dat het verlengd gaat/moet worden.quote:Op maandag 9 november 2020 23:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Verwacht ik ook. Is ook eigenlijk belooft dat ze maar voor 2 weken zouden tellen toch?
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 november 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt beloofd denk ik. Eerder dat ze automatisch zouden komen te vervallen, maar ze kunnen natuurlijk ieder moment een persco invoeren om te zeggen dat het verlengd gaat/moet worden.
Zie het met deze cijfers niet gebeuren.
Klopt dat is genoemd in alle communicatie.quote:Op maandag 9 november 2020 23:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Verwacht ik ook. Is ook eigenlijk beloofd dat ze maar voor 2 weken zouden tellen toch?
quote:Op maandag 9 november 2020 23:36 schreef Kyran het volgende:
https://www.nu.nl/281766/(...)urt.html?jwsource=cl
Dit filmpje
Ingesproken door een verkouden redacteur met teveel tijd nu die thuis moet werken
Goeie vraag.quote:Op maandag 9 november 2020 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Zouden mondkapjes echt nog verplicht geen worden nu het zo goed gaat?
Ja die routekaartquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Als we nog iets met die vage routekaart gaan doen wel, denk ik.
Rutte heeft meermaals beloofd dat ze voor 2 weken waren. Ook gezien de geluiden over “slaande ruzie” in het kabinet is hij echt niet in de positie om de tijdelijke verzwaring te verlengen.quote:Op maandag 9 november 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt beloofd denk ik. Eerder dat ze automatisch zouden komen te vervallen, maar ze kunnen natuurlijk ieder moment een persco invoeren om te zeggen dat het verlengd gaat/moet worden.
Zie het met deze cijfers niet gebeuren.
Ja euh... jullie wilden toch perspectief? Nah.... daar heb je het!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja die routekaartOp een vrijdagmiddag in elkaar gephotoshopped door een matig betaalde ambtenaar. Wat een prul.
Eigen schuld inderdaad. Moet men maar minder Lubach kijken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja euh... jullie wilden toch perspectief? Nah.... daar heb je het!
Tegen die tijd ben ik dan weer AlwaysHappyquote:Op maandag 9 november 2020 23:06 schreef Mammietje het volgende:
O, heeft die bedacht dat dat perspectief biedt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Eigen schuld inderdaad. Moet men maar minder Lubach kijken.
Dat.... hoop ik dan maar!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik dan weer AlwaysHappy
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:38 schreef leolinedance het volgende:
Je mag wel naast mij zitten tijdens de fokmeet @:Mammietje lekker mijmeren over eiersnijders en mondkapjes
Ik heb steeds meer het gevoel dat die laatste set maatregelen waren om een soort van moraal te geven. Want als de cijfers genoeg dalen komt de vraag vanzelf uit de samenleving voor versoepelingen. Dan kunnen ze zeggen van ja maar je kunt tenminste wel naar de bieb of de dierentuin. Iedereen praat nu ook over de laatste set maatregelen je hoort niks over de andere maatregelen. Dus zal me niks verwonderen dat ze daar bijna niks meer aan gaan doen deze winter.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte heeft meermaals beloofd dat ze voor 2 weken waren. Ook gezien de geluiden over “slaande ruzie” in het kabinet is hij echt niet in de positie om de tijdelijke verzwaring te verlengen.
Ik wilde er niet over beginnenquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ligt er wel aan óf en hoelang je dan al droog staat, he?!
Ik denk dat het net dat kleine buffertje meer is die ze willen bereiken (door evt. moraal, dat zou kunnen kloppen) voor alle festiviteiten en daarbij behorende shoppen/bewegingen tijdens de decembermaand. Vrees echt dat we na 1 januari weer opnieuw kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het gevoel dat die laatste set maatregelen waren om een soort van moraal te geven. Want als de cijfers genoeg dalen komt de vraag vanzelf uit de samenleving voor versoepelingen. Dan kunnen ze zeggen van ja maar je kunt tenminste wel naar de bieb of de dierentuin. Iedereen praat nu ook over de laatste set maatregelen je hoort niks over de andere maatregelen. Dus zal me niks verwonderen dat ze daar bijna niks meer aan gaan doen deze winter.
Dat wordt lapdancen in plaats van linedancen!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over beginnen![]()
Kan gevaarlijk zijn ja...
Je leest in alle media dat ze proberen de maatschappij al willen voorbereiden op behoorlijk slecht nieuws. De vraag is alleen of mensen zich er nog aan gaan houden na een jaar vol ellende. Want nu roepen ze al op om in december vooral online te bestellen en niet naar de winkels te gaan. De black Friday uitverkoop zien ze liever ook niet doorgaan. Dus dan snap je wel welke richting ze opgaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat het net dat kleine buffertje meer is die ze willen bereiken (door evt. moraal, dat zou kunnen kloppen) voor alle festiviteiten en daarbij behorende shoppen/bewegingen tijdens de decembermaand. Vrees echt dat we na 1 januari weer opnieuw kunnen beginnen.
Vast onder het motto: "veel mensen dragen al een mondkapje, dat zien wij terug in de bemoedigende daling van het aantal besmettingen. Nu is het belangrijk dat wij doorpakken en ervoor zorgen dat de rest van de mensen ook meedoet."quote:Op maandag 9 november 2020 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Zouden mondkapjes echt nog verplicht gaan worden nu het zo goed gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |