abonnement Unibet Coolblue
pi_196161175
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wtf.

Ik heb hier nog niets over gezegd. Ik vind het gedoe erover namelijk ook wat overdreven.
Scrummie wordt gedemoniseerd.
pi_196161198
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Erg raar. Die schijnen namelijk naar gefrituurde kip te ruiken. Of geldt dat alleen voor de balzak?
@Lange_Lans
pi_196161215
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 22:03 schreef RipCity het volgende:
Geblesseerde Bergwijn verlaat trainingskamp Oranje

https://www.ad.nl/nederla(...)amp-oranje~a807dee7/


Weer 3x Babel :(
Tijd voor WeghorstGOD. :(
  maandag 9 november 2020 @ 22:37:02 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196161262
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tijd voor WeghorstGOD. :(
Is dat geen FdB-spits?
  dinsdag 10 november 2020 @ 12:20:29 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196167909
Danny Vera: ‘Mijn vrouw en ik zitten hele dagen in onze kelder, met onze oude mopshond’

Voor weinigen is 2020 een goed jaar, maar Danny Vera (43) vormt de uitzondering. De zanger verwacht zijn eerste kind, heeft een nieuw album, een buitenlands contract en is mede dankzij Roller Coaster op de top van zijn populariteit. Zijn verhaal in zes hoofdstukken.

Vrijdag brengt Danny Vera zijn nieuwe album The new now uit. Exclusief op deze site is er vrijdagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur een livestream op /dannyvera waarin Danny Vera vragen van fans beantwoordt en akoestisch enkele nieuwe nummers speelt.

Wie een vraag voor Danny Vera heeft, kan deze stellen via dannyvera@dpgmedia.nl
De inzenders van de drie beste/leukste vragen krijgen een gesigneerd exemplaar van The new now.

,,Mijn vrouw is uitgerekend op eerste kerstdag. Nu heb ik zelf helemaal niets met kerst, maar dit kan het eindelijk eens leuk maken. Voor de baby is het beter als hij een week eerder komt, anders ben je altijd jarig terwijl iedereen kerst viert.

,,We waren vier jaar bezig om zwanger te raken. We gingen er geregeld voor naar het ziekenhuis, maar in maart viel alles stil. Geen optredens en ziekenhuisbezoeken meer. We lieten het toen maar even gaan, we zouden na de zomer wel zien. We hebben lekker het wijnkeldertje leeggedronken en in april waren we zwanger.’’

The new now
,,De foto op de albumhoes maakte mijn vrouw vorig jaar vanaf ons dakterras. Als je goed kijkt, zie je ook een klein maantje. Die kleuren en de sfeer passen perfect bij meerdere nummers op het album. Ik kwam hem tegen toen ik door foto’s zat te bladeren, een foto van mezelf op de hoes vind ik niks.

,,We namen de dertien nummers live op, de meeste in één take. Ik had twintig nummers, voor mij is dat ongebruikelijk. Ik hoor vaak artiesten zeggen dat ze de studio ingingen met wel veertig of vijftig songs. Dan denk ik: en dan heb je déze twaalf uitgekozen?’’

Buitenland
,,Ik heb een contract ondertekend met de Duitse tak van het Amerikaanse label RCA. Ze hebben Pressure makes diamonds eerst uitgebracht in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, om te zien hoe het aanslaat. Het kost waanzinnig veel geld, eigenlijk is het van de gekke. Hier in Nederland zit er 22 jaar werk in. Ik zag eerst elke kroeg in het land van binnen voordat ik naar grote zalen ging.

,,Zomaar in een land een liedje droppen en kijken of je kunt doorbreken is een moeilijk verhaal. Ik begrijp van RCA dat het best redelijk loopt, wel wat langzamer dan gehoopt. Ik merk wel dat ik veel reacties en ook bestellingen uit Duitsland krijg.

,,Dit kwam op mijn pad, ik had nooit de ambitie om over de grens te kijken. Ik was in gesprek met twee platenmaatschappijen, ik koos RCA omdat hun plan me het meest aansprak. En als het een flop wordt, dan heb ik nog een plaat aan de muur met RCA erop. Kijk, ik heb hier deze van Elvis, That’s the way it is, en nu heb ik ook deze van mezelf: Pressure makes diamonds. Dat is wel fantastisch.’’

Middelburg
,,Ik zeg altijd tegen mensen: het is hier in Zeeland helemaal kut. Alles om ervoor te zorgen dat er niet meer mensen hierheen komen, want ik vind het prima zo. Ik woon al 43 jaar in hetzelfde huis, wil er niet weg. Ik snap ook niet dat mensen in Amsterdam bij elkaar gaan wonen, de hoofdprijs betalen voor een appartement van 50 vierkante meter terwijl je daarvoor in de provincie een heel huis koopt met Lebensraum. Waarom zou je met zijn allen op een hoop gaan wonen? Ik ben geen mier.

,,Mijn vrouw en ik zitten hele dagen in onze kelder, met de radio aan en onze oude mopshond van 13 in zijn mand. We pakken albums in die op mijn site zijn besteld, gisteren werden er twee pallets gebracht. Dan zet ik er een krabbel op, mijn vrouw print het etiket en ik doe het in een doosje en tape het dicht.

,,Nu loopt dat goed, maar ik ben er ook al zo vaak mee op mijn bek gegaan. Lag die kelder vol met T-shirts en albums die we niet verkochten. Nu kan ik er wat meer geld insteken, ik hecht aan kwaliteit. Deze plaat is gemaakt met goudfoliedruk. Dat was per cd beduidend duurder, maar het alternatief met goudkleurige drukinkt vond ik er niet uitzien. Dan kies ik voor die folie, dan maar wat minder verdienen.’’

Roller Coaster
,,Ik hoorde pas dat het op 1 staat in de Evergreen Top 1000 van Radio 5, het stond op 4 in de Top 2000 en ook in dit coronajaar blijken veel mensen er steun uit te putten, het wordt op begrafenissen gedraaid. Het voelt wel alsof het liedje niet meer van mij is. Het is zo groot geworden, het is bijna een traditional.

,,Ik maak muziek omdat ik het leuk vind, om dingen van me af te schrijven, maar ook om mensen te raken. Ik vind het mooi die persoonlijke berichten te lezen over wat het nummer met iemand doet. Terwijl het geen hit was, in de Top 40 kwam het niet boven 21 uit.

,,Mensen vroegen me of ik voor het nieuwe album extra druk voelde, omdat ik het succes van Roller Coaster moest evenaren. Welnee, dat interesseert me niks. De muziek die ik maak: een poosje terug vond niemand er ene reet aan. Nu is bijna alles wat ik doe leuk. Dat vind ik dan ook weer overdreven.’’

Veronica Inside
,,Ik ben er nog een of twee keer per maand, een stuk minder dan voorheen. En mijn vrouw stond er achter de bar, maar dat doet ze niet meer nu ze zwanger is. Bovendien dachten we afgelopen zomer dat het programma gestopt was. Ik had al andere plannen gemaakt toen ik een week of twee voor het nieuwe seizoen hoorde dat het toch doorging.

,,Johan Derksen gaf me elf jaar geleden die baan bij VI en ik dacht toen: als ik 34 keer op tv komt in zo’n voetbalprogramma, dan gaat mijn carrière in een stroomversnelling. Maar dat is niet gebeurd. Tussen 2009 en 2013 heeft het me geen reet opgeleverd. Op wat geld na natuurlijk. Ik wilde graag de theaters in, maar die zaten daar niet op te wachten.

,,Het duurde tot 2013 voordat het begon te lopen. Toen kwam platenmaatschappij Excelsior om de hoek. Ik ben Johan Derksen dankbaar voor de kans die hij me heeft gegeven. Ik vind hem te gek, hij zegt het namelijk ook recht in mijn gezicht als hij iets slecht vindt. Ik liet hem ooit een album horen waar ik toen heel trots op was, hij zei alleen maar: ‘Dit is het slechtste dat je ooit hebt gemaakt.’ Dat mag ik wel.’’

https://www.ad.nl/show/da(...)e-mopshond~aa43755c/
pi_196167999
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor weinigen is 2020 een goed jaar, maar Danny Vera (43) vormt de uitzondering.

(...)

Ik woon al 43 jaar in hetzelfde huis, wil er niet weg.
Jong succesvol :o Of woont/woonde ie met zijn gezin nog bij zijn ouders?
pi_196168490
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jong succesvol :o Of woont/woonde ie met zijn gezin nog bij zijn ouders?
Hij is na de dood van zijn moeder terug bij zijn vader gaan wonen, ja.
pi_196168791
twitter

Aad heeft zeker Irish Coffee gehaald bij #coffeelab

@De_Kraam
pi_196169276
Ellie Lust stopt met Ellie op patrouille

https://www.ad.nl/show/el(...)patrouille~adb0e85a/


Die zal gemist worden
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 november 2020 @ 15:06:12 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196170614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:49 schreef RipCity het volgende:
Ellie Lust stopt met Ellie op patrouille

https://www.ad.nl/show/el(...)patrouille~adb0e85a/

Die zal gemist worden
Godver, wie gaat er nu de Sporting Braga hooligans in de hand houden?
We have always been at war with Eastasia.
pi_196171964
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Aad heeft zeker Irish Coffee gehaald bij #coffeelab

@:de_kraam
Ik heb die website bekeken.

70 euro voor een shoutout van Aad
Moeten zij weten
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:42:48 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196172353
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:49 schreef RipCity het volgende:
Ellie Lust stopt met Ellie op patrouille

https://www.ad.nl/show/el(...)patrouille~adb0e85a/


Die zal gemist worden
Gelukkig heeft Johan de :7 nog een Fleece deken van haar :+ _O-
pi_196172470
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Aad heeft zeker Irish Coffee gehaald bij #coffeelab

@:de_kraam
DrankAad.nl
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:51:57 #139
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196172481
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
DrankAad.nl
Zoek de verschillen :+

Iets met rode neus _O-
pi_196175225
Kijk het nu terug, Chris Woerts gesloopt _O_
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:51:19 #141
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_196175390
Werelds
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_196177933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:45 schreef T3hTommay het volgende:
Kijk het nu terug, Chris Woerts gesloopt _O_
Chris Woerts begint een beetje een Graydon mannetje 2.0 te worden
pi_196196363
Valentijn had uitslag nl Spanje goed..

2020 is een gek jaar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196200925
’Onaardige ervaring met die man’ :D

‘Jopie’ wil niet bij Wilfred Genee: haakt seconden voor uitzending af

De enorme hit van Richard Groenendijk als Jopie Parlevliet Tebbie nou op je muil is aanleiding voor radioshow Veronica Inside om de cabaretier donderdagochtend in hun uitzending uit te nodigen voor een gesprekje. In eerste instantie had Groenendijk wel zin om daar zijn zegje te doen, tot hij hoorde wie hij dan zou spreken.

Dat vertellen sidekicks Rick Romijn en Niels van Baarlen. „Hij wilde heel graag meewerken. Hij had er zin in, hij had producer Mark aan de lijn. Die zei: ’Dertig seconden, dan verbind ik je door met Wilfred Genee.’ En toen viel het stil en toen hoorde ik ineens: ’Hoezo je wil niet meewerken?’.”

Groenendijk had daarna nog een appje gestuurd: „Excuses hoor, maar ik heb zo’n onaardige ervaring met die man.” Volgens de sidekicks baalde Groenendijk ervan dat Genee voorafgaand aan een eerder interview met hem zich niet had ingelezen. „Waarom zegt ’ie dat niet in mijn gezicht dan?”, vraagt Genee zich af, die zich het interview een jaar geleden voor BNR Radio nog wel, maar het onderwerp niet meer. „In zo’n uitzending doe ik acht of negen gasten. Ik weet het echt niet meer.”

De succesvolle plaat van Tebbie nou op je muil wordt ondanks de harde kritiek van op Genee alsnog gedraaid in de uitzending, want, zo vinden de sidekicks: „Daar moet je boven staan.”

https://www.telegraaf.nl/(...)n-voor-uitzending-af

Gezellig :+ ook daar maar eens een c_/ doen :?
pi_196200967
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Goed stel. Gijp, Rinus en Caspertje.
quote:
Eliza Guamán Pinela
wat een verademing zonder Genee.
_O_ _O- _O-
pi_196207414
twitter


Wilfriet maakt weer vrienden
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196223710
quote:
VI-trio komt met nieuw programma: voorspellingen voor 2021
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp werken aan een nieuw programma dat aan het begin van het nieuwe jaar op de buis moet komen.

Het betreft een eenmalig studioprogramma van de heren van Veronica Inside dat breder wordt getrokken dan alleen voetbal. In de uitzending wordt vooruitgekeken naar 2021 en draait het om voorspellingen. Ook het studiopubliek en de kijkers thuis worden erbij betrokken, waarbij de beste voorspeller een geldbedrag kan winnen. De opnames zijn half december en de uitzending staat vooralsnog gepland op 2 januari.

Talpa bevestigt dat er een nieuw programma komt. ,,Het klopt dat we werken aan een speciale en extra lange aflevering van VI, waarin Wilfred, Johan en René samen met héél Nederland voorspellen wat komend jaar gaat brengen. Meer informatie over dit programma wordt later bekendgemaakt.”
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 15:57:20 #149
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196223731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hopen dat die voorspellingen beter uitpakken dan die van mij HAHAHAHAHA
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196223789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hopen dat die voorspellingen beter uitpakken dan die van mij HAHAHAHAHA
Dank wilfred.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')