Ow ja dat vindtie hier ook leuk, maar ik was er zelf zat van!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:24 schreef Peejtur het volgende:
Hier is de minidiscoserie helemaal hot. Maar ook alweer over 2 maanden 2 jaar en dat merken we idd ook al.
Nee ze doet helemaal geen dutjes meer overdag. De afgelopen week was ik vrij en had ik gehoopt op wat me-time in de middag, maar het liep dus andersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Mariposas het volgende:
Oei, slaapt ze overdag helemaal niet meer? Bless you.![]()
Hier wordt 1,5 tot 3 uur overdag geslapen.
Is toch heerlijk! Sommige kinderen hebben dat middagdutje helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:09 schreef CaVaBien het volgende:
Leuk al die zingende kindjes
M zingt ook graag mee. Vooral de wielen van de bus en in de maneschijn zijn favorieten
Hoeveel uur slapen jullie kindjes trouwens gemiddeld op een dag?
M doet al sinds het begin van de laatste lockdown geen middagdutjes meer. Dat is toch te vroeg voor een dreumes van 21 maanden?
Ze sliep eerst van 13:00 tot 15:00 uur en 's avonds van 20:30 tot 07:30 uur.
Nu worden de middagdutjes overgeslagen en slaapt ze 's avonds van 19:30 tot 08:00 uur. Uiteraard wel met melkdrink onderbrekingen
Even bij tanken na de feestdagen haha. Hoe laat in de ochtend zijn jullie wakker?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:20 schreef June. het volgende:
Ja lijkt me ook pittig Cavabien. Hier lijkt met 13 maanden 1 of geen slaapje nog ver weg..
Vandaag een slaapmarathon: ochtend van 9.30u tot 12u en van 15u tot 17.30u![]()
En dan ook weer kapotmoe om 19u, dus dan ligt hij er weer in..
Soms ook lastig. Ben dan zo aan huis gebonden. Gelukkig kunnen we toch niet veel.
Oh wauw misschien is dat dan de oplossing! Ik neem deze even mee, vanavond eens proberenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:22 schreef Rebubbled het volgende:
Lily kondigt zelf rond 12.30 aan 'Mama, borstje. Na'boven, slapen.' en hobbelt dan de trap op. 's Avonds is ze een stuk minder enthousiast. Ze slaapt overdag veelal een uur. En van 20.30 tot 8.00, geen onderbreking.
Hier heeft de wissel van slaapzak naar dekbed wonderen gedaan voor de kleine slaapregressie waar we even in zaten. Ze was 's nachts vaak gefrustreerd aan het piepen en snikken. Dat maakte haar dan helemaal wakker. Nu piept ze niet meer. De slaapzak was niet meer comfortabel denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |