Ja alle 4 blijven ze er vanaf. Hooguit als ze er onderdoor lopen dat ze per ongeluk met hun staart een bal er af zwiepen, maar dat is ivm plastic niet ergquote:Op zondag 13 december 2020 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Strak hoor. Blijft dat kat van de boom af?
Prachtige boom zegquote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] hier is die van ons
Mooie boom hoor, krijg er echt een kerstgevoel van. Hier staat nog geen boom, maar misschien dat ik er toch maar 1 ga regelen als ik het zo zie. Wel zo gezellig!quote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] hier is die van ons
Bij de lidl gaven ze gisteren gratis kerstbomen weg.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Mooie boom hoor, krijg er echt een kerstgevoel van. Hier staat nog geen boom, maar misschien dat ik er toch maar 1 ga regelen als ik het zo zie. Wel zo gezellig!![]()
Oh maar da's nie duur!quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Bij de lidl gaven ze gisteren gratis kerstbomen weg.
Niet vergeten een pic te postenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:58 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh maar da's nie duur!Morgen maar eens kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |