SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door bitterbal op 09-11-2020 18:49:13 ]
1 vrouw is al lastig tevreden te houden, laat staan 72quote:
Ja geen doen joh, zeker niet als ze nog lelijk en oud zijn ook nog.quote:Op maandag 9 november 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 vrouw is al lastig tevreden te houden, laat staan 72
En met zo'n aantal heb je ook een zeer grote kans dat er nog wat borderliners en anders mentaal instabielen tussen zittenquote:Op maandag 9 november 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen doen joh, zeker niet als ze nog lelijk en oud zijn ook nog.
misschie zoiets als ditquote:Op maandag 9 november 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen doen joh, zeker niet als ze nog lelijk en oud zijn ook nog.
Hee Sylvanaquote:Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie zoiets als dit
[ afbeelding ]
Waar kijk ik nu weer naar?quote:Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie zoiets als dit
[ afbeelding ]
selfies zijn voor FB en insta.quote:Op maandag 9 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschie zoiets als dit
[ afbeelding ]
verkapte 'ik heb Sylvana geprikt' ditquote:Op maandag 9 november 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Sylvana heeft wel eens rijke witte piemel gehad, daarom is ze nu een racist
Nahquote:Op maandag 9 november 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb Sylvana geprikt' dit
wat had je met je snijbonen gedaan dan. dat ze vies warenquote:Op maandag 9 november 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds die vieze vis in de OP
aangepastquote:Op maandag 9 november 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds die vieze vis in de OP
Jaquote:Op maandag 9 november 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook dat het quoten soms zo lang duurt?
quote:Op maandag 9 november 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Nee, ik heb al honderden keren snijbonen klaargemaakt, dus daar lag het niet aanquote:Op maandag 9 november 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat had je met je snijbonen gedaan dan. dat ze vies waren
kan bijna niet fout gaan
Nee, maar misschien ben ik net een fractie geduldiger.quote:Op maandag 9 november 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
ahquote:Op maandag 9 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb al honderden keren snijbonen klaargemaakt, dus daar lag het niet aan
Ze smaakten gewoon niet vers.
kijkt ze je 'zwoel' aan?quote:Op maandag 9 november 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Ok nu blauwe vis met pijpmondje dus.
er moet meer gedoneerd worden denk ikquote:Op maandag 9 november 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
Maar sowieso doet fok raar weer laatste week
quote:Op maandag 9 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar misschien ben ik net een fractie geduldiger.
Ik vond snijbonen altijd zo makkelijk, kocht die altijd voorgesneden bij de AH en die kun je gewoon stomen in de magnetron. Maar mijn darmen accepteren die niet meerquote:Op maandag 9 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb al honderden keren snijbonen klaargemaakt, dus daar lag het niet aan
Ze smaakten gewoon niet vers.
ben geen rijke tataquote:Op maandag 9 november 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er moet meer gedoneerd worden denk ik
Ja maar dat maakt dus net dat verschilquote:
pssst hey uitstraling blubblubquote:Op maandag 9 november 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet jij of die vis tanden heeft?
Deze waren van Dirk. Ze waren tot morgen goed, maar ze smaakten muffig.quote:Op maandag 9 november 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond snijbonen altijd zo makkelijk, kocht die altijd voorgesneden bij de AH en die kun je gewoon stomen in de magnetron. Maar mijn darmen accepteren die niet meer
Zeg nou zelfquote:Op maandag 9 november 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pssst hey uitstraling blubblub![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon mensentanden.quote:Op maandag 9 november 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft tanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, misschien eens poetsen met met Paradontax. Beetje last van bloedend tandvlees.quote:Op maandag 9 november 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft tanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |