Eén troost is in dat geval dan in ieder geval nog dat die, op de disc drive na, identiek is qua kracht en mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart al vast voor volgende week, zul je zien dat ik ook een PS5 Digital Edition krijg
Da's waarquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eén troost is in dat geval dan in ieder geval nog dat die, op de disc drive na, identiek is qua kracht en mogelijkheden.
In tegenstelling tot het verschil tussen de S en de X.
En ergens in Nederland is nu iemand die voor 299 euro een X heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Da's waarDie zou ik dan ook wel houden, in ieder geval tot de normale weer op voorraad is. Wil next-gen gamen
Nog wel meer ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ergens in Nederland is nu iemand die voor 299 euro een X heeft
Kan waarschijnlijk op release day pas, spel is nog niet beschikbaar (de PS4 versie ook niet).quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is de ps5 nog ergens te krijgen? Heb er een gekregen voor mn verjaardag![]()
En hoe kan ik alvast Bugsnax aan mn library toevoegen? Zie m niet staan bij de plus games in de store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik tijdelijk een andere trouwens.
Cyberpunk pas in 2021?
https://www.9lives.be/ger(...)naar-2021-verschuift
[ Bericht 23% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 10-11-2020 15:00:14 ]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die nieuwe headset komt ook op het goede moment.
De mijne is aan vervanging toe, valt letterlijk uiteen.@hotgirlvideo69 dan moet het wel waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik tijdelijk een andere trouwens.
Cyberpunk pas in 2021?
https://www.9lives.be/ger(...)naar-2021-verschuift
Zou ik wel grappig vinden.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Omdat Rockstar in de loop van 2021 een remaster gaat aankondigen en voor ¤79,- per stuk gaat verkopen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:33 schreef Scrummie het volgende:
Waarom ben ik in de veronderstelling dat RDR2 (en dan niet als backhands compatibility maar 'enchanced') naar de PS5 komt?
AC: Odyssey zou ik niet eens aan beginnen. Te groot, te leeg, voelt als werken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef dud0r het volgende:
heuh weer een platinum gehaald. mw2 remastered. Nu maar weer verder gaan met re5 platinum halen ofzo. of aan vampyr beginnen, of aan ac odyssey. teveel keus
het is wel weer 100 uur voor de plat van ac o dat is wel een boel tijd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
AC: Odyssey zou ik niet eens aan beginnen. Te groot, te leeg, voelt als werken.
Vampyr is wel een leuke.
Eens maar van vraagteken naar vraagteken rijden kan je ook in betere games, zie The Witcher 3, Ghost of Tsushima.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is wel weer 100 uur voor de plat van ac o dat is wel een boel tijd.
beide niet gespeeld. en beide niet hier liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens maar van vraagteken naar vraagteken rijden kan je ook in betere games, zie The Witcher 3, Ghost of Tsushima.
Alright, dan kan ik TW3 GOTY sowieso aanraden, staat regelmatig voor ¤15 in de store, op disc is ie ¤17 bij Amazon,quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
beide niet gespeeld. en beide niet hier liggen.
ac od wel
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alright, dan kan ik TW3 GOTY sowieso aanraden, staat regelmatig voor ¤15 in de store, op disc is ie ¤17 bij Amazon,
Geen platquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog lekker wat trophies opvegen.
[ afbeelding ]
![]()
Wel raar dat je niks hoort dat Hitman 3 ook gewoon in januari naar de PS5 komt.
Maar goed volgens mij is het voor stervelingen dan nog niet echt mogelijk om een PS5 te kopen zonder pre-order.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben geen PS speler maar deze review van Bugsnax is geweldig! En het lijkt me nog een super grappige game ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |