Boh Demon's Soulsquote:
Zit ik in Bananasplit?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://kotaku.com/xbox-s(...)ing-holes-1845584570
Bukkakequote:Op woensdag 11 november 2020 20:47 schreef Aether het volgende:
[..]
sushi
anime
bonsai
kanban
karaoke
manga
origami
sake
judo
ninja
karate
Same.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:51 schreef Black-Hole het volgende:
Lees wisselende reviews meer het is typisch weer een Ubisoft game en nog groter dan Odyssey... Ik laat hem voorlopig wel liggen ondanks de toffe setting.
Will PS5 be available in other color schemes?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Waar kan ik een zwarte ps5 disc versie bestellen? Ik zie genoeg wit, maar die wil ik echt niet.
Witte kopen, faceplates loshalen, en een zwarte spuitbus bij de Action halen.?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Waar kan ik een zwarte ps5 disc versie bestellen? Ik zie genoeg wit, maar die wil ik echt niet.
zwart spuiten. Doe ik hier ook als ie binnen komt.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:47 schreef Cl04d het volgende:
Zo niet.... lvl 1200 LEGOOOquote:Op donderdag 12 november 2020 09:40 schreef Tyr80 het volgende:
Ben zo benieuwd of ze dupen gefixed hebben in DeS....gaat een enorm verschil maken, ook voor online.
Weet echt helemaal niks erover eigenlijk, dus ik stel mezelf in op een exacte remake met enkel gfx verbeteringen, dan kan het alleen maar meevallen.
10/10quote:
Ugh wat moeten we er nou meeeeehéééééquote:Op donderdag 12 november 2020 09:18 schreef StateOfMind het volgende:
Godfall review van het onvolprezen Fextralife.
was dat maar zo, pokemon snap was awesomequote:Op donderdag 12 november 2020 07:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is bugsnax gewoon niet hetzelfde als die oude pokémon game waar je pokémon moet fotograferen?
Ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit in het kamp 'ik vind het mooi', dus ik laat hem wit.
ik zit in het kamp. het kan me geen reet schelen welke kleur mijn ps5 isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit in het kamp 'ik vind het mooi', dus ik laat hem wit.
Vuilniszak erover, merk je niets van.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Al mijn apparaten zijn zwart, de ps5 gaat echt uit te toon vallen als ik die wit laat.
Target (US) had vandaag 3 drops of zo. Beetje zelfde verhaal als Cool blue verder.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft iemand gevolgd hoe de launch gisteren in de overige delen van de wereld is verlopen?
Zijn er alleen preorders verzonden of is er op de dag zelf nog wat te koop geweest?
Ubisoft blabla SJW (63)quote:Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ubisoft verwijdert bijdrage stemacteur uit Watch Dogs: Legion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |