Ik denk zelfs jarenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef Tokay het volgende:
@:Scrutinizer ouwe Zappa fan! Je mist het zeveren over Hartogs volkorenbrood met Gwaen en Z hè?!
Neem je tijd, want pyl plaatst nog altijd onraadbaar moeilijke plaatjes waar we wéken over doen.
Hey @:Peacemanook al een tijd niet gezien hier. Gelukkig nieuwjaar voor jou en de jouwen.
''... een week of wat'?? Zo snel?? Immer jong, onbezonnen en druistig, die Scrut.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dag Heeren pyl ende Gellius. Wat fijn u hier in deze bange tijden op uw vergevorderde leeftijden aan te treffen. Ik wens u beiden en de immer jong blijvende vrouwe Tokay een gelukkige voortzetting van het nog prille jaar, bij voorkeur in blaekende gezondheid.
Ik zal wellicht over een week of wat nog een poging wagen het beroep van de heer op de foto te raden.
Dat is alweer 13 1/2 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef pyl het volgende:
Ach ja, peaceman, Diaan en de bruiloft ...!Ik zal die dag nooit vergeten.
Groet, ook aan het bruidje.
Nou nee, nadat Gellius Oost heeft ingeruild voor de mondaine Museumbuurt was het gauw gedaan met Bakker Hartog bij mij in de straat. Hij is al enige tijd geleden verhuisd naar om de hoek in de Wibautstraat. Deze steek ik zelf ook nog maar zelden over omdat ik meestal in mijn tweede huis ben, zo'n 100 km noordelijker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef Tokay het volgende:
@:Scrutinizer ouwe Zappa fan! Je mist het zeveren over Hartogs volkorenbrood met Gwaen en Z hè?!
Neem je tijd, want pyl plaatst nog altijd onraadbaar moeilijke plaatjes waar we wéken over doen.
Ook zo peacemanquote:Hey @:Peacemanook al een tijd niet gezien hier. Gelukkig nieuwjaar voor jou en de jouwen.
De hoofdprijsquote:
Hebben ze daar wel lekker brood dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:34 schreef Gellius het volgende:
Ik zal Scrut maar niet vertellen dat ik alweer zeven jaar in Amstelveen woon, dan.
Hier lijkt het jandorie op een 'morph' van G.K. van het Reve en John Forsythe.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:47 schreef pyl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hiermee wel kan volstaan. Nu dus geen slappe smoesjes meer! "Onraadbaar"! Tssssskkkk ....!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:04 schreef peaceman het volgende:
Ik denk zelfs jaren![]()
Hier alles wel. Kinderen worden al groot, is best veel gebeurd de laatste jaren. Maar gelukkig ook positieve dingen.
Ze lijkt op de echtgenote van Dwight Eisenhower, maar ik twijfel. Overigens is het de goede, ongeschreven, gewoonte om eerst het oude plaatje te raden en dan pas een nieuw te plaatsen, Toby. Anders wordt het zo'n janboel hier. Het verloopt allemaal toch al zo snel en chaotisch.quote:
Ja... ik ben nieuw hier... excuses voor de overhaaste plaatsing.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Ze lijkt op de echtgenote van Dwight Eisenhower, maar ik twijfel. Overigens is het de goede, ongeschreven, gewoonte om eerst het oude plaatje te raden en dan pas een nieuw te plaatsen, Toby. Anders wordt het zo'n janboel hier. Het verloopt allemaal toch al zo snel en chaotisch.![]()
De te raden meneer is een Vlaming, dus niet Johannes Schulz.
Grappig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef pyl het volgende:
Nee, ook Van Ostayen niet. Meneer was geen jezuïet, maar franciscaan.
-> [SHO].quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:01 schreef pyl het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: bestonden de bedoelde 'connecties' uit gedeelde vrijers?
Niet dat er bij mij dan een lampje gaat branden, maar dan hebben we ons onderzoek tenminste gethematiseerd. 😎
Lol.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:01 schreef pyl het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: bestonden de bedoelde 'connecties' uit gedeelde vrijers?
Niet dat er bij mij dan een lampje gaat branden, maar dan hebben we ons onderzoek tenminste gethematiseerd. 😎
Ze hanteerde zowel haar scherpe denkvermogen, pen/typemachine en mond op een zeer opvallende manier.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ik laat de link tussen de vermeende vrijers van beide dames maar even links liggen.
Terug naar de mevrouw in kwestie. Wat voor werk deed ze?
Haha... goed gevonden... maar zo zwijgzaam was ze geloof ik niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:02 schreef pyl het volgende:
Deze vrouw wist veel, maar kon zwijgen als het graf. Zoiets?
Smeuïge columns... interessant.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Tokay het volgende:
Of, of, of ... was deze socialite gewoon een gehaaide tante die aanpapte met MM, haar allerhande ontboezemingen ontfutselde, om deze vervolgens op te tekenen in een smeuïge column, dan wel onthullend boek?
Ja maar... door al deze vragen loop ik het risico dat jullie 'mijn geheim' gaan raden!quote:Op zondag 31 januari 2021 20:05 schreef Tokay het volgende:
Verschenen die sappige columns in tabloids à la National Enquirer?
Mevrouw nam mogelijk een interessant geheim mee haar graf in, zeg je.
Wist zij soms meer over de ware doodsoorzaak van Marilyn Monroe?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:33 schreef pyl het volgende:
Dan zal het om Dorothy Kilgallen gaan. Eenvoudig te vinden met deze berg informatie ... 😋
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |