Welnu, na 2.138 dagen een nieuw Raad je Plaatje-topic! De snelheid zit er flink in.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Gellius het volgende:
Deze Die topic loopt voor geen meter, zeg.
Meertens is natuurlijk ook een naam die regelmatig voorbijkomt. Grappig dat zijn gezicht dan zo relatief onbekend is, en leuk om nu een beeld te hebben bij deze nadrukkelijk niet uit het noorden afkomstige man in zijn jongere jaren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:45 schreef Z het volgende:
P.J. Meertens is juist.
Bij gebrek aan kantoorleven ben ik Het Bureau aan het lezen. Voskuil woonde een tijd aan de Lijnbaansgracht, vlak bij mijn werk. Ik ben er laats even langsgelopen en er hangt een plaquette. Ik vind het uitstekende boeken.
Plaatje!
Wat knap om er zó ver naast te zitten, pyl.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:14 schreef pyl het volgende:
Dat moet haast wel een Amerikaanse viroloog zijn.
Meneer is geen Nederlander, laat staan een Drent, Gwaen.quote:
Meneer is afkomstig uit een Mediterraans land, jazeker.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:37 schreef Iblardi het volgende:
Zijn complexie lijkt wat donker, hoewel dat op een zwart-wit-foto lastig te beoordelen is. Een Mediterrane Drent?
Ondanks zijn zeer muzikale naam is meneer geen muzikant.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:13 schreef Gellius het volgende:
Iets in de muziek wellicht? Die mediterrane drenten zitten spreekwoordelijk los in de heupjes natuurlijk.
De voornamen zingen van zichzelf, Z.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef Z het volgende:
Wel wat kortzichtig dat je alleen muzikale achternamen noemt Pyl.
Ja, hij dus. Van o.a. Centre Pompidou, Toren op Zuid, NEMO, en de nieuwe brug in zijn geboortestad Genua, die zó snel uit de grond is gestampt dat je je inderdaad zou kunnen afvragen of de kabouters het hebben gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:45 schreef pyl het volgende:
... behalve door hen ontworpen bruggen laten openen ... Renzo Piano. Niet echt een kabouter.
Meneer wilde de maatschappij ordenen. Hij kijkt naar het oosten, omdat hij geen fascist was.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:17 schreef Z het volgende:
Meneer komt enigszins uit de buurt van meneer Piano. Zat in een heel andere business. En die visionaire blik is toch vooral aspiratief.
Meneer was juwelier?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Z het volgende:
Deze niet-Franse, niet-Italiaanse, Zwitserse opportunist prefereerde andere metaalsoorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |