quote:
Jaartje of anderhalf, gok ik zo.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:31 schreef Gellius het volgende:
Wat in de flying fucks is dit?! Een willekeurig woord uit mijn post wordt een ordinair reclamelinkje?
[ afbeelding ]
Is dit iets nieuws?
Welke woorden kunnen we beter mijden? Is dat bekend? Ferm en wat nog meer?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jaartje of anderhalf, gok ik zo.
Oh echt. Dus ik heb de golf van verontwaardiging weer gemist. Jammer.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jaartje of anderhalf, gok ik zo.
Koelkast bijvoorbeeld. Laptop is er ook één.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:34 schreef pyl het volgende:
Welke woorden kunnen we beter mijden? Is dat bekend? Ferm en wat nog meer?
Alsof -oude- golven van verontwaardiging niet schier eindeloos op te rakelen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:37 schreef Gellius het volgende:
Oh echt. Dus ik heb de golf van verontwaardiging weer gemist. Jammer.
Dat vraagt om een test! Es effe kijken:quote:Op donderdag 17 december 2020 09:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Welke woorden kunnen we beter mijden? Is dat bekend? Ferm en wat nog meer?
Da’s mooi. Heeft de goede man de oorlog zelf overleefd?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:04 schreef pyl het volgende:
Jazeker, maar ook tevoren al. Hij was gezegend met een vooruitziende blik en een ondernemende geest.
Meneer heette Jan en was afkomstig uit Tsjecho-Slowakije?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:09 schreef pyl het volgende:
Ruimschoots. En hoewel zijn naam anders doet vermoeden, was hij geen Nederlander.
Ah, de beste man was een groot bewonderaar van het werk van een Tsjechische kunstenaar, en heeft - teneinde kunstroof door de nazi’s te voorkomen - diens objecten uit voorzorg elders ondergebracht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:57 schreef pyl het volgende:
Nee en nee. Zijn naam onthult dat zijn voorouders afkomstig waren uit Nederland. Overigens is er wel een connectie met Tsjechië. Meneer verrichtte zijn heldendaden vanuit verschillende motieven: medemenselijkheid, beschaving, bezorgdheid om cultureel erfgoed, bewondering. Dat object van zijn bewondering was geboren in Tsjechië.
O sh*t ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 17:31 schreef pyl het volgende:
Een boek, jazeker - zie mijn voor-vorige post. Of zie je door de bomen het bos niet meer? 😊
Het verscheen vrij recent en werd erg goed ontvangen. Met reden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |