abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196153169
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:54 schreef VoMy het volgende:

[..]

Demense willen uniformiteit en eenvormigheid in de maatregelen.
Een zeer slechte zaak. Het dunbevolkte noorden heeft ook een tijd op "ernstig" gestaan terwijl er echt nauwelijks besmettingen waren. Als je een niveau per besmettingen per 100.000 inwoners gaat toekennen geeft het een ontzettend vertekend beeld maar wel dreigende flauwekul maatregelen die dat soort onzin rechtvaardigen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196153330
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 16:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Een zeer slechte zaak. Het dunbevolkte noorden heeft ook een tijd op "ernstig" gestaan terwijl er echt nauwelijks besmettingen waren. Als je een niveau per besmettingen per 100.000 inwoners gaat toekennen geeft het een ontzettend vertekend beeld maar wel dreigende flauwekul maatregelen die dat soort onzin rechtvaardigen.
Het was wel ver zoeken om vandaag nog iets te vinden om over te mopperen zeker? :)
  maandag 9 november 2020 @ 16:11:15 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196153377
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 16:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat we flauwekul maatregelen hebben? Alcoholverkoop na 20u verbieden is echt wel geniaal bedacht hoor.
  maandag 9 november 2020 @ 16:12:15 #54
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196153404
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat we flauwekul maatregelen hebben? Alcoholverkoop na 20u verbieden is echt wel geniaal bedacht hoor.
Dat is een prima maatregel. Ga je voor de tigste dag op rij hetzelfde doen, namelijk willekeurige maatregelen flauwekul noemen hoewel je elke dag te horen krijgt waarom bepaalde maatregelen genomen zijn? :')
Antifa
  maandag 9 november 2020 @ 16:17:27 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196153496
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:52 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Het zou fijner zijn als iedereen zich als vanzelfsprekend aan de basisregels zou houden van handen wassen, thuisblijven bij klachten, afstand houden, etc. en dat daarmee het aantal besmettingen zou dalen. Maar blijkbaar lukt dat in geen enkel westers land. Dus dan is het positieve hierin dat mét maatregelen wél een daling te zien is. Anders zou alles ook nog eens voor niets zijn.
Het valt mij zo tegen dat velen de belangrijkste regels niet kennen. Lees het echt regelmatig hier op het forum en zie het natuurlijk ook overal.

*Blijf zoveel mogelijk thuis
*Vermijd niet-noodzakelijke reizen.

Dus niet alleen thuisblijven bij klachten.
Het zijn natuurlijk wel zeer tegenstrijdige maatregelen, want je laat allerlei onzinwinkels open en gaat vervolgens de bevolking oproepen om er niet naartoe te gaan :')
pi_196153509
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het was wel ver zoeken om vandaag nog iets te vinden om over te mopperen zeker? :)
Er worden gewoon veel te veel zaken over een kam geschoren. Deze zogenaamde dreigingsniveaus die niet overal even dreigend zijn, maar ook het onderscheid tussen restaurants en café's, en het verbieden van het verkopen van eten in pretparken en dierentuinen om een paar voorbeelden te noemen. Er moet gewoon veel meer maatwerk komen om de economische ramp van de maatregelen zo veel mogelijk te compenseren en dat kan gewoon, maar is weer teveel moeite voor die slappe zakken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196153513
Fijn dat het aantal besmettingen nu zo hard terugloopt, doen we het toch uitstekend als je kijkt naar andere landen om ons heen... nu nog maar even volhouden totdat ook de ziekenhuizen verder leegstromen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196153576
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:17 schreef leolinedance het volgende:
Het zijn natuurlijk wel zeer tegenstrijdige maatregelen, want je laat allerlei onzinwinkels open en gaat vervolgens de bevolking oproepen om er niet naartoe te gaan
Het kabinet gaat ervan uit dat mensen nog een beetje verstand hebben. Het is dus gewoon mogelijk om even snel die eiersnijder te halen bij de HEMA, maar het is niet de bedoeling om daar een uitgebreid gezinsuitje van te maken.

Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
pi_196153607
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 16:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Er worden gewoon veel te veel zaken over een kam geschoren. Deze zogenaamde dreigingsniveaus die niet overal even dreigend zijn, maar ook het onderscheid tussen restaurants en café's, en het verbieden van het verkopen van eten in pretparken en dierentuinen om een paar voorbeelden te noemen. Er moet gewoon veel meer maatwerk komen om de economische ramp van de maatregelen zo veel mogelijk te compenseren en dat kan gewoon, maar is weer teveel moeite voor die slappe zakken.
Die slappe zakken hebben wel wat beters te doen dan voor jouw durpje het aanvaardbare aantal uit te rekenen.
Volgens mij ben jij een slimme jongen. Als dat niet het gemiddelde niveau van je durp is, dan is het misschien aan jou om even een briefje in de bus van die 10 huizen te gooien om ze gerust te stellen. :+
En al die andere dingen die jij noemt, zit ook gewoon een reden achter, alleen wil jij ze niet aannemen.
Doe niet zo moeilijk man! :P

Allemaal goed nieuws vandaag! ^O^
Neem even de tijd om er van te genieten! ;)
  maandag 9 november 2020 @ 16:30:51 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196153675
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Nou, als zelfs onze Leo al positief is, weten we dat het echt goed gaat! :D *O*
Jaren verkeerd gelezen. Het is Leo Linedance en niet Le Onlinedance (omelette du fromage hon hon hon) _O-
  maandag 9 november 2020 @ 16:30:53 #61
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_196153678
Ik snap niet dat Ernst Kuipers nu alweer roept dat er wel versoepeld kan worden. Ging die man niet alleen over de ziekenhuisopnamen? En kan hij zich daar dan ook toe beperken? Bijna 5000 besmettingen erbij in een dag is nog steeds ontzettend veel en ruim boven het houdbare niveau; het is pas één halvering. Daar moeten er nog wel 4 of 5 bij lijkt me.
Never explain, never apologize.
pi_196153690
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Jaren verkeerd gelezen. Het is Leo Linedance en niet Le Onlinedance (omelette du fromage hon hon hon) _O-
:D
Hij reageert ook goed op country nummers. ;)
Zetten we af en toe in om hem rustig te houden! :D
pi_196153700
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:30 schreef Lurf het volgende:
Ik snap niet dat Ernst Kuipers nu alweer roept dat er wel versoepeld kan worden. Ging die man niet alleen over de ziekenhuisopnamen? En kan hij zich daar dan ook toe beperken? Bijna 5000 besmettingen erbij in een dag is nog steeds ontzettend veel en ruim boven het houdbare niveau; het is pas één halvering. Daar moeten er nog wel 4 of 5 bij lijkt me.
Die man is een dwaas en een opportunist inderdaad. Loopt onrust te stoken bij elke stijging of daling, over zaken waar hij geen verstand van heeft.
- verwijderd door admin -
pi_196153706
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:32 schreef groenen het volgende:

[..]

Die man is een dwaas en een opportunist inderdaad. Loopt onrust te stoken bij elke stijging of daling, over zaken waar hij geen verstand van heeft.
Nog geen twee weken geleden riep 'ie op tot strengere maatregelen inderdaad :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_196153715
quote:

[..]

Ik heb er ooit Leonie in gelezen en dat kan ik nu niet meer unseen ;(.
In Southern Sun
pi_196153723
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:30 schreef Lurf het volgende:
Als jij al deze dingen roept dan mag deheer Kuipers dat zeker ;)
I'll give you something to do
pi_196153740
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Nou, als zelfs onze Leo al positief is, weten we dat het echt goed gaat! :D *O*
Maar hij heeft dan ook inmiddels genoeg eiersnijders om zijn imperium te starten.
Genoeg reden om positief te zijn :7
  maandag 9 november 2020 @ 16:43:36 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196153835
quote:

[..]

:o _O-
Ook al gehoord dat mensen Leonie ofzo lazen en dachten dat ik een vrouw ben _O-
pi_196153852
Nu gaan we vuurwerk verbieden? Ik hink op twee gedachten, enerzijds snap ik het wel om twee redenen. Allereerst minder vuurwerkslachtoffers en twee minder gehang op straat.

Maar anderzijds, als je mensen aan boord wil houden weet ik niet of ik dit nou zo slim vind. Om maar eens met de VVD te spreken:“ze willen ons alle leuke dingen afpakken”. Kan me ook goed voorstellen dat mensen hier op afhaken.
zie email 27 oktober
  maandag 9 november 2020 @ 16:46:21 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196153868
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:45 schreef trein2000 het volgende:
Kan me ook goed voorstellen dat mensen hier op afhaken.
Maar wat betekend dit? Hoe gaat dat er in de praktijk uitzien?
Dat men alsnog vuurwerk gaat afsteken? Dat men gaat rellen?
  maandag 9 november 2020 @ 16:46:24 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196153870
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:o _O-
Ook al gehoord dat mensen Leonie ofzo lazen en dachten dat ik een vrouw ben _O-
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb er ooit Leonie in gelezen en dat kan ik nu niet meer unseen ;(.
Yep. Stom he? Zoals je het een keer leest zo blijft het blijkbaar in je hoofd plakken :P
  maandag 9 november 2020 @ 16:46:26 #72
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196153872
quote:
Nu gaan we vuurwerk verbieden? Ik hink op twee gedachten, enerzijds snap ik het wel om twee redenen. Allereerst minder vuurwerkslachtoffers en twee minder gehang op straat.

Maar anderzijds, als je mensen aan boord wil houden weet ik niet of ik dit nou zo slim vind. Om maar eens met de VVD te spreken:“ze willen ons alle leuke dingen afpakken”. Kan me ook goed voorstellen dat mensen hier op afhaken.
Ja, je moet wel andere dingen mogelijk gaan maken rond Oud&Nieuw.
Antifa
pi_196153876
quote:

Ik ben vooral benieuwd naar hoe ze het willen gaan handhaven.
pi_196153883
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat is een prima maatregel. Ga je voor de tigste dag op rij hetzelfde doen, namelijk willekeurige maatregelen flauwekul noemen hoewel je elke dag te horen krijgt waarom bepaalde maatregelen genomen zijn? :')
Van die alcohol maatregel ben ik ook nog niet overtuigd hoor. Als ik zie hoeveel kratten bier om 19:45 de supermarkt verlaten. Lijkt mij een maatregel die zinniger is als de horeca wel open is maar op tijd dicht moet.
zie email 27 oktober
pi_196153886
quote:

Het is natuurlijk niet iets dat uit de lucht komt vallen ( :7 ). Denk dat het daarom best mee zal gaan vallen met het protest ertegen.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')