abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196162919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 00:38 schreef wdn het volgende:
Dit is een nieuwe: "The vote in Georgia was dishonest". Gemist wie dit claimt maar het was zeker een republikein Verder geen uitleg wat er dishonest was.

Biden loopt uit in Georgia en Pennsylvania (op dit moment geen reccount mogelijk hier)
Trump loopt in in Arizona (recount is onvermijdbaar).
Dat was Lindsey Graham, volgens mij. De 2 senatoren van Georgia hebben een zelfde boodschap laten uitgaan naar de Republikeinse gouverneur die verantwoordelijk is voor de stemming in Georgia. Die had weinig boodschap aan hun twijfels aan de rechtmatigheid van de verkiezingen overigens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 00:52:41 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 00:53:00 #252
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196162921
wtf zelfs fox news onderbrak die persconferentie :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196163215
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196163222
quote:
Jaaaaa, zo’n ommezwaai kan natuurlijk nooit! I smell fraud!
pi_196163364
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iedereen verlaat het zinkend schip. Behalve een paar echt hardnekkige fans die we hier nog zien.
pi_196163441
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Welke persco? Heb ik iets gemist?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 november 2020 @ 05:03:36 #257
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196163478
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 04:56 schreef Salina het volgende:

[..]

Welke persco? Heb ik iets gemist?
2025-jaarlijst
pi_196163549
quote:
Ik heb hem in zijn geheel gezien, ging er op zich redelijk netjes aan toe.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196163552
En ze zijn nog steeds aan het tellen :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:09:03 #260
22565 asco
Los in deze tent
pi_196163939
Ik keek voor het feest der hypocrisie weer eens een aantal nos-journaals. Zoals ik al had verwacht lijkt de VS meteen weer het meest fantastische land ter wereld, alléén maar positiviteit. _O-

Hier natuurlijk geen woord over:
https://www.geenstijl.nl/(...)e-status-quo-ruiken/

Je zult het maar niet willen zien, want intelligentie heb je daar echt niet voor nodig. :')
pi_196164198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 05:25 schreef raptorix het volgende:
Ja klopt, dat doen ze in heel veel staten nog (ook omdat stemmen vaker nog later kunnen binnenkomen). Alleen Arizona is nog spannend. Vannacht nog weer een paar batches, waarvan de grootste van ruim 6000 stemmen redelijk gunstig was voor Biden aangezien daarvan Trump slechts iets meer dan 50% won, terwijl hij inmiddels zo'n 60% van de resterende stemmen zou moeten winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196164213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:09 schreef asco het volgende:
Ik keek voor het feest der hypocrisie weer eens een aantal nos-journaals. Zoals ik al had verwacht lijkt de VS meteen weer het meest fantastische land ter wereld, alléén maar positiviteit. _O-

Je zult het maar niet willen zien, want intelligentie heb je daar echt niet voor nodig. :')
Ehm. Fijn dat die zeer kleine minderheid van gekkies van beide kampen geen podium krijgen zou ik zeggen. Ze zijn ook helemaal niet nieuwswaardig dus ik snap je probleem niet.
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:52:00 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_196164214
quote:

Voor geenstijl heb je inderdaad geen intelligentie nodig, die site moet je niet willen zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196164298
quote:
Je zult het maar niet willen zien, want intelligentie heb je daar echt niet voor nodig.
Geweld is vrijwel nooit goed, in ieder geval is het nooit leuk. Maar als je ondanks je verlies blijft mekkeren dat je gewonnen hebt dan voedt je natuurlijk wel heel veel frustratie met mogelijk geweld als gevolg. Vooral als je familie dan ook nog eens begint over 'total war'.

Ik hoop nog steeds dat de vreugde van de overwinning niet wordt gefrustreerd door het blind om zich heen slaan van de verliezer. Maar als het verliezende kamp blijft ontkennen loopt de spanning vanzelf op. Niet het leuke soort van spanning.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:10:56 #265
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196164356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 05:25 schreef raptorix het volgende:
Je kan natuurlijk ook niet sneller tellen dat dat de mail votes binnenkomen. Vooral die van amerikanen die tijdelijk in andere landen wonen zullen traag gaan, afhankelijk van het land.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:30:56 #266
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196164513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:02 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Geweld is vrijwel nooit goed, in ieder geval is het nooit leuk. Maar als je ondanks je verlies blijft mekkeren dat je gewonnen hebt dan voedt je natuurlijk wel heel veel frustratie met mogelijk geweld als gevolg. Vooral als je familie dan ook nog eens begint over 'total war'.

Ik hoop nog steeds dat de vreugde van de overwinning niet wordt gefrustreerd door het blind om zich heen slaan van de verliezer. Maar als het verliezende kamp blijft ontkennen loopt de spanning vanzelf op. Niet het leuke soort van spanning.
Dat gebroed van hem verdwijnt ook van relevante plekken gelukkig in de loop van de komende maanden.
pi_196164720
Zou mooi zijn als blijkt dat ze 4 jaar lang een reality show hebben opgenomen in het White House.

quote:

Jeetje zeg, een paar extremen die het NOS journaal niet halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 08:52:35 ]
pi_196164800
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:04:38 #269
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_196164834
Charles Groenhuijsen opperde afgelopen week op BNR nog een mogelijke verklaring voor het op alle mogelijke manieren door blijven zagen over fraude. Behalve het ego van Trump zou het ook een manier kunnen zijn om tijd te rekken om zo het aanwijzen van de kiesmannen in december te frustreren. Als er onvoldoende kiesmannen aangewezen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat er nog fraudezaken lopen, krijgt het Congres het laatste woord en dan zou Trump alsnog "winnen". Of dat realistisch is weet ik niet, maar gezien de vooropzet om het poststemmen te frustreren lijkt me dat niet eens een vreemde uitkomst.
Never explain, never apologize.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:18:25 #270
104963 ETA
European Travel Author
pi_196165028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:04 schreef Lurf het volgende:
Charles Groenhuijsen opperde afgelopen week op BNR nog een mogelijke verklaring voor het op alle mogelijke manieren door blijven zagen over fraude. Behalve het ego van Trump zou het ook een manier kunnen zijn om tijd te rekken om zo het aanwijzen van de kiesmannen in december te frustreren. Als er onvoldoende kiesmannen aangewezen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat er nog fraudezaken lopen, krijgt het Congres het laatste woord en dan zou Trump alsnog "winnen". Of dat realistisch is weet ik niet, maar gezien de vooropzet om het poststemmen te frustreren lijkt me dat niet eens een vreemde uitkomst.
Wat denkt hij daar mee te bereiken. Stel dat op een of andere manier door vertragingen dat hij mag aanblijven, denk je dat de 75 miljoen Biden stemmers dit zomaar laten gebeuren? Dan krijg je een opstand die niet leuk gaat eindigen met alle aanwezige wapens onder de bevolking.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:20:26 #271
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196165067
hmmm

Hoofd afdeling verkiezingsfraude VS neemt ontslag na oproep minister Barr

https://nos.nl/collectie/(...)oproep-minister-barr

Vind het toch wel zorgelijk allemaal.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:31:01 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196165223
Zijn we er allemaal nog van overtuigd dat Biden in het Witte Huis eindigt? :s)
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:43:40 #273
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196165408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:04 schreef Lurf het volgende:
Zou wel een democratisch ontsnappingsroute zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 november 2020 @ 09:46:53 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196165457
Oh ja, hoe worden de kiesmannen eigenlijk gekozen/aangewezen? Ik weet hoe ze per staat verdeeld worden, over het algemeen winner takes all enzo (behalve Maine en Nebraska), maar dat is alles wat ik lees als ik naar uitleg zoek over hoe gekozen wordt wíe de kiesmannen/vrouwen worden - behalve dat mensen met een overheidsberoep het niet mogen zijn. Kan postbode Harry zich gewoon aanmelden om kiesman te worden, bijvoorbeeld? En zit er nog een partijdigheid aan die kiesmannen vast, of zijn ze neutraal, of maakt dat niet uit omdat ze toch een eed afleggen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 november 2020 @ 09:47:37 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196165466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:18 schreef ETA het volgende:

[..]

Wat denkt hij daar mee te bereiken. Stel dat op een of andere manier door vertragingen dat hij mag aanblijven, denk je dat de 75 miljoen Biden stemmers dit zomaar laten gebeuren? Dan krijg je een opstand die niet leuk gaat eindigen met alle aanwezige wapens onder de bevolking.
En dan nog, door vertragingen kan hij hooguit iets langer aanblijven lijkt me. Of niet, want zijn termijn is op 20 januari op het middaguur gewoon voorbij.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')