Dat was Lindsey Graham, volgens mij. De 2 senatoren van Georgia hebben een zelfde boodschap laten uitgaan naar de Republikeinse gouverneur die verantwoordelijk is voor de stemming in Georgia. Die had weinig boodschap aan hun twijfels aan de rechtmatigheid van de verkiezingen overigens.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:38 schreef wdn het volgende:
Dit is een nieuwe: "The vote in Georgia was dishonest". Gemist wie dit claimt maar het was zeker een republikein Verder geen uitleg wat er dishonest was.
Biden loopt uit in Georgia en Pennsylvania (op dit moment geen reccount mogelijk hier)
Trump loopt in in Arizona (recount is onvermijdbaar).
Iedereen verlaat het zinkend schip. Behalve een paar echt hardnekkige fans die we hier nog zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wtf zelfs fox news onderbrak die persconferentie
Welke persco? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb hem in zijn geheel gezien, ging er op zich redelijk netjes aan toe.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja klopt, dat doen ze in heel veel staten nog (ook omdat stemmen vaker nog later kunnen binnenkomen). Alleen Arizona is nog spannend. Vannacht nog weer een paar batches, waarvan de grootste van ruim 6000 stemmen redelijk gunstig was voor Biden aangezien daarvan Trump slechts iets meer dan 50% won, terwijl hij inmiddels zo'n 60% van de resterende stemmen zou moeten winnen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:25 schreef raptorix het volgende:
En ze zijn nog steeds aan het tellen![]()
![]()
Ehm. Fijn dat die zeer kleine minderheid van gekkies van beide kampen geen podium krijgen zou ik zeggen. Ze zijn ook helemaal niet nieuwswaardig dus ik snap je probleem niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:09 schreef asco het volgende:
Ik keek voor het feest der hypocrisie weer eens een aantal nos-journaals. Zoals ik al had verwacht lijkt de VS meteen weer het meest fantastische land ter wereld, alléén maar positiviteit.![]()
Hier natuurlijk geen woord over:
https://www.geenstijl.nl/(...)e-status-quo-ruiken/
Je zult het maar niet willen zien, want intelligentie heb je daar echt niet voor nodig.
Voor geenstijl heb je inderdaad geen intelligentie nodig, die site moet je niet willen zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:09 schreef asco het volgende:
Ik keek voor het feest der hypocrisie weer eens een aantal nos-journaals. Zoals ik al had verwacht lijkt de VS meteen weer het meest fantastische land ter wereld, alléén maar positiviteit.![]()
Je zult het maar niet willen zien, want intelligentie heb je daar echt niet voor nodig.
Geweld is vrijwel nooit goed, in ieder geval is het nooit leuk. Maar als je ondanks je verlies blijft mekkeren dat je gewonnen hebt dan voedt je natuurlijk wel heel veel frustratie met mogelijk geweld als gevolg. Vooral als je familie dan ook nog eens begint over 'total war'.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:09 schreef asco het volgende:
Je kan natuurlijk ook niet sneller tellen dat dat de mail votes binnenkomen. Vooral die van amerikanen die tijdelijk in andere landen wonen zullen traag gaan, afhankelijk van het land.quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:25 schreef raptorix het volgende:
En ze zijn nog steeds aan het tellen![]()
![]()
Dat gebroed van hem verdwijnt ook van relevante plekken gelukkig in de loop van de komende maanden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Geweld is vrijwel nooit goed, in ieder geval is het nooit leuk. Maar als je ondanks je verlies blijft mekkeren dat je gewonnen hebt dan voedt je natuurlijk wel heel veel frustratie met mogelijk geweld als gevolg. Vooral als je familie dan ook nog eens begint over 'total war'.
Ik hoop nog steeds dat de vreugde van de overwinning niet wordt gefrustreerd door het blind om zich heen slaan van de verliezer. Maar als het verliezende kamp blijft ontkennen loopt de spanning vanzelf op. Niet het leuke soort van spanning.
Jeetje zeg, een paar extremen die het NOS journaal niet halen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:09 schreef asco het volgende:
Thanks.quote:
Wat denkt hij daar mee te bereiken. Stel dat op een of andere manier door vertragingen dat hij mag aanblijven, denk je dat de 75 miljoen Biden stemmers dit zomaar laten gebeuren? Dan krijg je een opstand die niet leuk gaat eindigen met alle aanwezige wapens onder de bevolking.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:04 schreef Lurf het volgende:
Charles Groenhuijsen opperde afgelopen week op BNR nog een mogelijke verklaring voor het op alle mogelijke manieren door blijven zagen over fraude. Behalve het ego van Trump zou het ook een manier kunnen zijn om tijd te rekken om zo het aanwijzen van de kiesmannen in december te frustreren. Als er onvoldoende kiesmannen aangewezen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat er nog fraudezaken lopen, krijgt het Congres het laatste woord en dan zou Trump alsnog "winnen". Of dat realistisch is weet ik niet, maar gezien de vooropzet om het poststemmen te frustreren lijkt me dat niet eens een vreemde uitkomst.
Zou wel een democratisch ontsnappingsroute zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:04 schreef Lurf het volgende:
Charles Groenhuijsen opperde afgelopen week op BNR nog een mogelijke verklaring voor het op alle mogelijke manieren door blijven zagen over fraude. Behalve het ego van Trump zou het ook een manier kunnen zijn om tijd te rekken om zo het aanwijzen van de kiesmannen in december te frustreren. Als er onvoldoende kiesmannen aangewezen kunnen worden, bijvoorbeeld omdat er nog fraudezaken lopen, krijgt het Congres het laatste woord en dan zou Trump alsnog "winnen". Of dat realistisch is weet ik niet, maar gezien de vooropzet om het poststemmen te frustreren lijkt me dat niet eens een vreemde uitkomst.
En dan nog, door vertragingen kan hij hooguit iets langer aanblijven lijkt me. Of niet, want zijn termijn is op 20 januari op het middaguur gewoon voorbij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:18 schreef ETA het volgende:
[..]
Wat denkt hij daar mee te bereiken. Stel dat op een of andere manier door vertragingen dat hij mag aanblijven, denk je dat de 75 miljoen Biden stemmers dit zomaar laten gebeuren? Dan krijg je een opstand die niet leuk gaat eindigen met alle aanwezige wapens onder de bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |